Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heb wel eens meegemaakt dat ik met iemand zoende die niet door der neus kon ademhalen, dus dat deed ze dan maar via de mijne, echt heel vage ervaring, is net alsof je aan het inademen bent terwijl je helemaal niet inademt op dat moment
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() whehehehe leuke verhalen hier zeg!! ik heb niks bijzonders..... wel eens jongens gehad die niet of helemaal niet lekker konden zoenen, maarja..
|
Ik liep een keer over straat in Spanje, toen er een jongen op me af kwam lopen, wat woordjes zei en me daarna volop zoende. Het leek wel of hij zich vastklemde aan mij door zijn tanden in mijn wang te zetten! Verschrikkelijk !!
![]() ![]() De tandafdrukken hebben gewoon een tijdje in mijn wang gestaan. ![]()
|
![]() |
kheb echt een hele gave zoenervaring gehad, leek net een filmkus....
Opzich zoende die jongen niet zo geweldig, maar omdat hij de taxi moest hebben, trokken zijn vrienden hem weg,en toen kwam ie steeds zo terug zeg maar.. ja heel vaag maar net of je uit elkaar wordt getrokken, maar nie van elkaar weg wil en dan weer probeerd terug te komen voor een kusje, heeeel apart , logisch?
|
Niet echt ZOEN-ervaring: we waren samen zo'n snoepnestel aan't eten, we komen met onze monden dichter bij elkaar (Lady en de vagebond-effect
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
'k heb wel ens voor dadek em per ongeluk vacuum zuig
![]() ![]() ![]() ![]() ook heel vaak voorgehad, je kijkt elkaar aan, wil kus geve op mond, maar opt laatste moment veranderd iemand van gedacht(meestal ik ![]() ![]() ![]() ------------------ wat gaan we doen?wat wil je doen?ik weet niet, wat gaan we doen?wat wil je doen?ik weet het...wat gaan we doen?sufferd, nu begin je van voor af aan... [Dit bericht is aangepast door undefined (23-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
heb wel eens gehad dat een jongen 2 sec. nadat hij mij gezoent had onwijs over z'n nek ging. Maar ja dat was gewoon een kwestie van te veel alcohol in combi met wiet. (beiden erg stronken). 'Sorry, sorry, sorry, sorry, ik maak het nog wel een keer goed dan zal ik niet over m'n nek gaan'
hahaha het was sowieso erg debiel, 2 weken later kreeg hij verkering met een vriendinnetje van mijn 2 jaar jongere zusje. Ik ben trouwens nog wel lang gefokt met dat ik zo beroerd zoende dat je ervan over je nek gaat
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Liefde & Relatie |
Kusje Aaffke | 6 | 05-01-2008 19:17 | |