Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag de laatste tijd echt veel donkerblauw/rood/roze/groen. Ik hou totaal niet van wit, weet niet hoe het komt. Mijn zwarte periode heb ik nu wel weer gehad.
Mijn moeder kan inderdaad ook gewoon een hele was draaien met alleen maar rode/roze dingen van mij, maar ik probeer nu iets gevarieerder te kopen. ![]() Ik hou dus niet van wit & ook niet van oranje, beige/camel, geel en bruin, maar dat komt vooral omdat deze kleuren me heel erg bleek maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Staat me totaal niet: rood ik vind ik absoluut niet kunnen.. Afschuwelijk: zilver ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Qua broeken het liefste diepdonkerblauwe spijkerstof
En shirtjes/vestjes in allerlei kleuren, wel altijd effen (felblauw/zwart/wit/bruin/felroze/groen etc.) Ik voel me het prettigste in (fel)blauw of zwart. En ik houd niet van pastelkleurtjes of gestreepte kleding met alle kleuren van de regenboog |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga voor GROEN in alle soorten tinten!!! ![]() ![]() zwart en paars zijn ook oke Ik heb een hekel aan rood.... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe ontstaan kleuren? Saycheese | 37 | 19-03-2004 17:47 | |
Software & Hardware |
Kleuren ver********** Dr HenDre | 19 | 28-01-2003 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
het leven heeft even zeven kleuren. metzondernix | 10 | 06-10-2002 18:18 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |