Advertentie | |
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
al het eerste bewijs van onfatsoenlijk gedrag. te laat komen vind ik een ding, maar helemaal NIET komen opdagen is simpelweg a-sociaal. belt hij trouwens af? Als mijn vriend zegt dat hij verhinderd is kan het me niets schelen, al smst ie het. Er kan altijd wat tussenkomen. maar dit lijkt er eerder op dat hij andere dingen leukr vind, of gewoon geen zin heeft om naar je toe te gaan. Citaat:
oke dit is gewoon een verderfelijke persoonlijkheid, hij is ziek. En weet wel, als hij je geen aandacht geeft heb jij er geen schuld aan, hij is gewoon lomp, en niet attent. Citaat:
leef niet in het verleden, hoe goed het vroeger was, is geen garantie voor de toekomst. Blijkbaar is dat de enige hoop die je vast doet houden, plus het feit dat je van hem houdt, maar waarom? Omdat jullie zo lang bij elkaar zijn, om zijn uiterlijk> Toch zeker niet omdat hij lief voor je is, ik bedoel zeg nu zelf ![]() Citaat:
bestaat de wereld alleen uit je vriend en die vriend van je broer? NEET COH. Meis, soms is het moeilijk om helemaal overniew te moeten beginnen. je valt in een zwart gat, je kan dan kiezen voor de eenzaamheid, je direct storten in de armen van een andere klootzak, of goed uit je dopjes kijken en het treffen met een goede knul. Maka het uit met je vriend, zat gevoelige lieve jongens die je wel willen ( misschien niet alla minuut, maar heb geduld) en behoud vriendschap met die vriend van je broer, dat is ook belangrijk om te hebben. Gewoon iemand die voor je klaar staat, en voor wie jij klaarstaat. veel sterkete kus Anna |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het helemaal niet meer zien zitten.. Verwijderd | 20 | 07-01-2007 16:34 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Het gaat niet meer goed tussen ons anoniem18 | 10 | 20-11-2003 21:39 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer groezel538 | 15 | 14-10-2003 15:53 | |
Psychologie |
Ik weet het echt niet meer Another Way | 3 | 22-08-2003 23:34 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 |