Oud 22-05-2002, 10:17
c0da
c0da is offline
Afgelopen nacht had ik echt een super vage nachtmerrie...
Ik zat met mijn vriendin op de bank in mijn kamer en voor ons stond een nintendo ofzo.. ik kan me ongeveer vaag herinneren dat ik iemand in mijn droom een grapje hoorde maken van: "wow dat ding lijkt wel op een tijdmachine ofzo" . Maar goed, wij blijven een tijdje zitten op de bank en ik zou zweren dat het echt was, was allemaal heel normaal. Dus ik kijk naar de klok: half 5. We blijven even zitten en even later kijk ik weer: 3 uur... Dus ik schrik, kijk mijn vriendin aan en die kijkt me zo recht in mij ogen aan en begint echt zo te gillen met van die grote ogen. Opeens zitten we in een andere houding op de bank en was het weer een andere tijd, dan opeens weer een andere houding en WEER een andere tijd... Zij wordt heeeelemaal hysterisch, maar op een gegeven moment zeg ik van: heey wacht de wijzers van mijn klok zijn in het echt anders joh: dit is maar een droom! Dus ik begin op de bank te springen van kijk maar, dalijk wordt ik wakker en is er niks aan de hand.. alleen dat wakker worden lukte dus niet en net toen ik echt super bang werd dat het geen droom was (het leek allemaal ZO echt) werd ik wakker.

En als ik het zo lees lijkt het niet echt "eng" ofzo maar echt.. ik bleef nog een half uur echt rillen enzo.. heeeel vaag
Het leek alsof de tijd een spelletje speelde met ons en elke keer was het OPEENS een ander tijdstip en zaten we ietsjes anders op de bank en elke keer keek ik zo mn vriendin in haar ogen en werd ze helemaal gek van angst

...iemand een idee waar dit op kan slaan??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2002, 10:50
lady_x
lady_x is offline
Dromen zijn nou altijd absurd, er gebeuren de gekste dingen in dromen, ikzelf sta er ook altijd raar van op te kijken maar doe de moeite niet er een betekenis achter te zoeken, het heeft toch niet veel zin.
Oud 22-05-2002, 12:35
Doc
Doc is offline
ok je hebt 2 vormen van dromen:

1. Je eigen reflexie over dingen die je hebt meegemaakt, gecombineerd met je eigen verbeelding, zo kunnen de raarste dingen gecombineerd worden en lijkt het voor jou zeer aannemelijk (op dat moment).

2. Droom als een soort van teken/profetie, een droom zou ook iets te maken kunnen hebben met iets wat gaat gebeuren, of iets wat gebeurd is, maar waar je geen antwoord op hebt. In zo'n geval kan het vaak gebeuren dat je droomt over onbekenden en situaties waar je zelf niet op zou komen, dingen die je dus wel ingegeven moeten zijn.

punt 1 heeft iedereen wel, maar punt 2 niet, als je toch denkt dat het met punt 2 te maken heeft, kan dit topic beter verplaatst worden naar Mystiek, denk je dat het toch meer het 1e punt is, dan laten we 'm hier lekker staan
Oud 22-05-2002, 12:44
Verwijderd
bij mystiek staan veel links naar dromenuitleg-sites. ga daar maar eens kijken, zou wel eens kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 21:17
kleine wicca
kleine wicca is offline
sorrie als dit irritant wordt, heb et al een keer eerder hier ergens gezet:
www.whiteshadow.nl en dan dromen, als je je f aanmeld kan je ene droom neerzetten en die wordt dan meestal wel uitgelegd..
Oud 22-05-2002, 21:23
Verwijderd
Hmm, vriendin + tijd + hysterie .. relatieproblemen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 21:58
Tox
Tox is offline
minder nintendo'en
Oud 22-05-2002, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Tox schreef:
minder nintendo'en
Uit het raam met dat ding
Met citaat reageren