Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
denkdenk: ja heel lullig, maar een klasgenoot van mij, hele lieve jongen hoor, maar heel erg onzeker.
zn houding is enorm slungelig, samen met zn lange ongewassen haar. en dan benadrukken de te grote ruitenblouse onder een te groot grijs opa vest met grote grijze knopen, en de skate broek die in zn grote wollen sokken gestopt zijn echt het complete uiterste van slungeligheid. ik zou dat jong toch zo graag eens meenemen naar de kapper en naar de stad om hem een om m een opfrisbeurt te geven!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik nomineerrrr een kennisje van mij in z'n jodelkostuum gottegot ik schrok me dood, wat een aanrijding ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Een jongen bij mij op school: kisten zonder veters die volgens mij minstens drie maten te groot zijn, een te wijde broek, een groene legerjas waar zoveel mogelijk paches op geplakt zijn en haar dat eruit ziet alsof het drie weken niet gewassen is en hij heeft gepoogd het zoveel mogelijk voor zijn en gezicht en op en onder zijn bril te 'plakken'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is bewust gedaan.. Een pak is serieus, maar door dat soort sokken aan te doen geef je aan dat je modern en meegaant met de tijd bent.. Dat je geen saaie zak bent, maar iemand die iets anders doet, en dat moet je ook hebben in de zakenwereld.. Ik zit namelijk de hele dag tussen mensen met pak (ik ben overigens de enigste volgens mij zonder :/ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Jong en Dynamisch" Citaat:
![]() (Niet 1 bedrijf, meerdere bedrijven ![]() |
![]() |
|
Die jongen bij mij in de klas die volgens mij zijn jaarlijkse douchebeurt heeft gemist.
en die andere jongen die door zijn broek, waarvan het kruis letterlijk op zijn knieeën hangt ,loopt als een pinquin. En dat meisje met haar knalwitte, enkellange, strakke eskimojas. en ehm...oja die ene jongen met die veeeeelste strakke broek aan *ieu* en die andere jongen met die te strakke én te korte broek.. nouja, ik hou maar op, dit duurt anders te lang.
|
Een meisje bij mij op school. Weet niet hoe ze heette, maar vond haar een beetje de uitstraling van Christina Aguilera hebben. Vrij asociaal en ordinair dus. (met lichtgeblondeerd haar dat maf gekruld was en allemaal los hing (niks mis met los haar, als het maar mooi staat), maf petje, niet mooi bomberjack en blote buik (brr nu het zo koud is) terwijl ze niet eens een mooie buik had
![]() Maar eigenlijk kon ik me er niet aan ergeren (ik ga in het algemeen niet aan iemands kleding ergeren).
|
Een meisje uit m'n klas......ze heeft geblondeerd haar wat gewoon touw lijkt(zo lelijk droog en klitterig) en ze heeft altijd leleijke kelding aan en ze is gewoon niet knap en heeft een irritant karakter.....
Ik erger me gewoon aan haar.......maar zij is elke dag een fashion-nono.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ROFL ![]() Sokken en vooral dassen met blije motiefjes zijn iets voor kneuzen die nu nog proberen te surfen op de (inmiddels allang geklapte) internethype. ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het kansloze topic Sponstanietje | 500 | 10-10-2004 21:20 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? duifeltje | 500 | 13-04-2004 08:52 | |
Psychologie |