Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Crypto-zoologie...wetenschappelijk op zoek naar nog onbekende of gewoon heel weinig voorkomende diersoorten...
Moet je wel voor naar amerika wil je dat gaan studeren...
||
![]() |
Citaat:
![]() het bestaat ook nog niet zo heel lang. In Twente is nu het derde jaar bezig en in Eindhoven geloof ik het zevende (?). Het wordt ook nog op een aantal HBO's gegeven, maar daar weet ik niet zoveel van. Technische geneeskunde is misschien ook niet zo bekend.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() welke nerd upped een topic dat zo oud is? Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 13:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het wordt idd steeds minder zeldzaam. Op de UT zijn er nu ongeveer 250 BMT-ers (eerste, tweede en derdejaars) en in eindhoven zijn er iets van 500? (die hebben ook nog vierde en vijfdejaar, want daar bestaat de opleiding al wat langer) Aan welke uni studeer jij dan? Toch zijn er erg weinig mensen die weten wat het eigenlijk is, k moet het heel vaak uitleggen als ik zeg wat ik studeer.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|