![]() |
|
Ik ga vrijdag me cube halen met dit geweldig gave spel natuurlijk. Heb op internet een grappig adresje gevonden waar je kan laten testen welk figuur het beste bij je past.
het adres is: http://www.selectsmart.com/FREE/sele...nt=SmashAttack Bij mij was de top 3: 1. Link 2. Zelda 3. Marth Wat denken jullie van dit spel en wat was jullie top 3?? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voor meer info zie www.smashbros.com Doe ook mee aan de smashmail en daag me maar uit via wernerhubner@hotmail.com Mijn top 3 uit de test: 1) Mewtwo 2) Ice Climbers 3) Mr. Game and Watch
|
![]() |
GVD Smash Bros Melee was nog niet uit in dit kut dorp ridderkerk!!
GRRR. Maar kon de cube niet laten liggen, ga hem zo ff aansluiten en SPELEN met Luigi Mansion, schijnt een leuk spel te zijn alleen niet al te lang ![]() Maar ja vrijdag is DE GAME waar het bij tot nu toe het meest om draait UIT. Lekker voor weekend ben toch ff in een huisje dus neem hem lekker mee de cube. ![]() Nu eerst Luigi! |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, Luigi's Mansion is best wel een leuk spel, ook al is het een beetje kort. Maar dat maakt voor mij helemaal niets uit dat hij niet zo lang is. ^_^ De volgende game waarop ik niet kan wachten is Zelda. Heb vandaag de trailer gezien: ![]()
||
Citaat:
Ik nog 1, want ik heb em besteld bij FRS en de Cube kreeg ik ook 1 dag voor de release thuis...
|
![]() |
||
Citaat:
Wel, het is de bad guy in de Mario games; een soort grote schildpad. *edit: hier de screenshot die bij de test stond.* ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 17:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mario is super gaaf, maar ik heb die op de N64 niet gespeeld. Ben vroeger niet een Bowser tegen gekomen (kan me de naam in ieder geval niet meer herinneren ) thanks ![]()
||
Citaat:
*telt* Yep, 2. ^_^ Graag gedaan trouwens. ![]()
||
Citaat:
de 2e niet... de 3e alleen wereld 8, de andere 7 waren zijn kinderen (wie is de moeder... ![]() Op de SNES (Super Mario World) ook alleen wereld 8 zie 3e NES Die andere op de SNES heb ik niet ![]() Op de N64 als je 8 sterren hebt, als je 30 (denk ik) sterren hebt en als je 70 sterren hebt kan je naar een level, waar Bowser de baas van is. Zoek Bowser maar op ![]()
|
![]() |
maak hier dan gelijk je top 3 ff(wat je denkt):
top 3 leukste nieuwkomers: 1. Bowser 2. Ganondorf 3. Sheik top 3 stomste nieuwkomers: 1. Dr. Mario (er is al een Mario) 2. Mr Game En Watch 3. Roy (is dat?) (young Link niet, ook al is er al een Link, want Link is gewoon stoer en young link ziet er heel anders uit) top 3 beste in Smash Bros Melee 1. Bowser 2. Link 3. Meowto top 3 onbekendste spelers 1. Falco een vogel.....?????) 2. Roy 3. Game en Watch top 3 slechtste spelers: 1. jigglepuff 2. Samus 3. Ness top 3 jouw meest gekozen speler: wat je dus denkt 1. Bowser 2. Link 3. Sheik |
![]() |
|
Pikachu #1?
![]() #1 Pikachu #2 Yoshi #3 Donkey Kong #4 Link #5 Mario #6 Mewtwo #7 Bowser #8 Fox #9 Jigglypuff #10 Kirby #11 Roy #12 Samus #13 Dr. Mario #14 Falco #15 Gannondorf #16 Peach #17 Young Link #18 Captain Falcon #19 Luigi #20 Mr. Game-&-Watch #21 Zelda #22 The Ice Climbers #23 Marth #24 Ness #25 Pichu
||
Citaat:
Deze test is overigens NIET met wie je kan spelen, maar op wie je het meeste lijkt qua karakter... (niet alleen tegen jou hoor...ik heb het al vaker gelezen in dit topic...)
||
Citaat:
Game is hier nooit uitgebracht, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze het misschien voor de GBA gaan uitbrengen.
||
Citaat:
![]() Examen gemaakt en 2 uurtjes gespeeld voordat ik naar schaken ging... Heb nu Jigglypuff, Ganondorf, Roy, Marth en Dr. Mario...
||
![]() |
Citaat:
1. Bowser 2. Ganondorf 3. Sheik mee eens top 3 stomste nieuwkomers: 1. Dr. Mario (er is al een Mario) 2. Mr Game En Watch 3. Roy (is dat?) (young Link niet, ook al is er al een Link, want Link is gewoon stoer en young link ziet er heel anders uit) ook eens top 3 beste in Smash Bros Melee 1. Link 2. Mewtwo 3. Samus niet eens. heb gewijzigd top 3 onbekendste spelers 1. Falco een vogel.....?????) 2. Roy 3. Game en Watch uitleg: Falco: maatje van Fox mc cloud uit star fox / lylatwars Roy: al uitgelegd. vaag ventje uit fire emblem Game en watch: ook al uitgelegd. ik heb volgens mij ook nog een van die games liggen. top 3 slechtste spelers: 1. jigglepuff 2. kirby 3. peach samus heerst! peach lijkt me slecht. top 3 jouw meest gekozen speler: wat je dus denkt 1. Link 2. Sheik (om te proberen) 3. Mewtwo niet eens, heb gewijzigd |
![]() |
||
Citaat:
en de tweede Super Mario World op de SNES (Yoshi's Island), met baby Mario en Yoshi had je baby Bowser en later giant Bowser...
Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 00:33. |
![]() |
|
T klopt niet echt als je wil gaan spelen met die vechters (bij mij kwam pika uit) ik gebruik nu echt heel vaak Kirby en (young) link
De muziek rulet echt! vooral die van Dr. Mario is wer ns kewl om geremixed te horen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
Van welk spel wil jij nou een vervolg/remake zien? Not for Sale | 180 | 13-07-2005 16:24 | |
Games |
gamescollectie Verwijderd | 7 | 09-06-2004 23:42 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
[consoles] Wat is de beste multiplayer game? Stevill | 10 | 07-05-2003 11:09 | |
Games |
Maak je top 5 van je spel(computers) diamondvoodoo | 18 | 29-06-2002 11:55 |