Advertentie | |
|
![]() |
|
gewoon nog wat vaker aanspreken op internet.
laat hij het afweten, dan weet je dat het niks is. wordt het weer gezellig, spreek dan gewoon een keer af en kom d'r achter hoe hij in het echt is (naast die ene avond). op een gegeven moment kun je dan zelf bepalen of je denkt dat het iets kan worden.
|
![]() |
Ik zat de hele tijd dat ik echt niet begreep waarom ie ineens veel minder gezegd, terwijl hij dan wel mij gelijk smste en alles weetjewel.
En dat we eerst wel gewoon msn'den.. Maar het kan dus inderdaad zo zijn dat het gwoon moeilijk gaat. Na die 2 gesprekken die wel goed gingen, kwam namelijk al t 3e gesprek dat gods moeilijk ging. Het was maar kort, maar toen ging het al moeilijk,, en die dag erna tot nu is het dus alleen maar slechter geworden. Maar denk je dat hij nog wel interesse voor me zal hebben? |
![]() |
|
Denk het wel hoor, maar het moet wel van twee kanten komen dat jullie elkaar willen leren kennen...
Als jij steeds maar dingen aan hem vraagt heeft geen zin, hij moet ook dezelfde interesse tonen in jou als jij bij hem doet. Maar probeer eerst maar eens een gesprek daarover en dan merk je het vanzelf of hij iets voor je voelt of niet. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk trouwens ook dat het belangrijk is dat ik hem snel weer zie. Dus hopen dat ik hem aankomende zaterdag zie.
Dat is toch weer anders enzo. Ja hij toonde wel veel interesse toen in het begin van msngesprekken. Ik weet niet of dat nu ook nog is. Misschien dat hij geen zin heeft in gesprek met me. kan ook nog. |
![]() |
|
![]() |
Ja ik weet et niet, ik ben gewoon heel erg onzeker met zulke dingen.
Ik moet eigenlijks niet zo zeiken, ik heb net berichtgeschiedenis even doorgepluist. De msngesprekken gingen eigenlijks meer over mij.. hij vroeg hele tijd over mij enzo. En nu dan, ja toen vroeg ik 2x wat en omdat hij dan niet zei 'en jij dan' vond ik het saai gesprek, en besloot dan maar niet meer te reageren op zijn reactie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hem zien is misschien wel goed ja. Moet je dan niet even iets afspreken? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk als je een beetje mensenkennis hebt, kan je direct aanvoelen of iemand het echt meent of niet. Misschien meende hij het voor één avond. Misschien wou hij enkel een liefje hebben op valentijnsdag. Misschien had hij met die andere gozer afgesproken je te kussen. Ofzoiets
![]() Alleszins, een ding kan ik je zeggen, zeker niet teveel hoop in hebben. Hoe je 't vertelt kan ik me best voorstellen wat voor 'n jongen hij is. Ik heb het zelf ook meegemaakt en ben best enkele keren 'uit de boot gevallen' (ontgoocheld geweest). Nu voel ik meteen aan wanneer iemand het echt meent of niet. En je moet altijd opletten als een jongen je direct de eerste avond van kennismaking wil kussen, dan is het meer voor 't plezier... Als een jongen wat gedronken heeft is hij trouwens vaak 'flapuit' en zacht en lief (of brutaal kan echter ook). Eens nuchter zit hij te lachen met vrienden over zijn 'verovering'. Ik wil niet veralgemenen hoor maar weet dat het voorkomt. Het is trouwens beter wat onzeker te zijn en blij achteraf dan te zeker en uit de boot vallen. Dat zijn batterij of geldkaart van gsm op is, kan best zijn, maar dan kan hij je toch emailen of bellen van een ander toestel. Overigens ken je hem niet zo goed, probeer je gevoelens even uit te schakelen en wacht af. Als er niks komt van zijn kant, laat je het best zitten. Succes! |
![]() |
|
![]() |
Dat kan idd ook zo zijn, maar ik weet iig wel zeker dat hij niet had afgesproken me te gaan pakken. Ik ging namelijk naar hem toe, om gewoon met hem te praten. En ik maakte de moves zal ik maar zeggen.
Hij was wel zo dat toen dat we even van elkaar vandaan waren, hij tegen mij zei dat ie me weer zou opzoeken. Dit, itt een andere jongen die dat ooit ook tegen mij zei, waarvan ik ookal wist dat hij et gewoon als 1 avondje zag, meende hij wel. Hij zocht me later weer op. Hij gaat wel veel met marrokanen om, en de ervaringen wat ik van hun heb, is dat zij niet elke week een ander meisje hebben, maar vragen om hun nummer en dan ook wel wat willen afspreken [dit weet ik, omdat een vriendin van mij met jongens omgaan die ook wel met deze jongen omgaan.]. Als hij het voor 1 avondje zag, dan begrijp ik al niet waarom hij mijn nummer wilde. Hij vroeg het namelijk zelf. Dan begrijp ik nog niet waarom hij mij gelijk dan al smste. Ik kus ook wel eens gewoon voor een avondje, maar het zou niet in mij opkomen om dan nog contact te zoeken met diegene. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bellen durf ik iig niet hoor
![]() ![]() Naja, ik ga morgen en overmorgen werken, dus heb geen tijd om aan hem te denken.. en woensdag lekker kleertjes kopen, dus dan ben ik fris en fruitig ![]() Ik zal aan hem vragen of hij zaterdag komt, hij zei wel eerder dat hij vaak naar die discotheek komt dus ![]() Ik zit er wel mee wat ik nou moet denken met 'je was echt super' en 'we doen het wel een x over' [wat hij me had gesmst] Denken jullie dat dat gewoon geslijm was? Het zal iig niet zijn dat ie toen nog aangeschoten was ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|