Advertentie | |
|
![]() |
|
ik luister graag;
Led Zeppelin Blind Faith the Yardbirds Eric Clapton Cream Neil Young CSN&Y Quicksilver Messenger Service Big Brother & The Holding Company Jimi Hendrix Peter Frampton Kiss Rolling Stones Who T Rex Blue Cheer Foghat Grateful Dead Grand Funk Railroad Humble Pie Iron Butterfly Jefferson Airplane Mountain Spinal Tap Steppenwolf Ted Nugent Doors Ten Years After Kak
||
![]() |
Citaat:
2 niet waar (tenzij je ook gelooft dat condooms aids bevorderen) 3 *gaap* Led Zep is zonder twijfel mijn 'all time favorite'-band ![]() waarom weet ik niet, maar tis wel zo ![]()
|
Verwijderd
|
Led Zeppelin
Janis Joplin Beatles Jefferson Airplane Doors Jimi Hendrix The Who The Kinks Deep Purple Rory Gallagher Fleetwood Mac Creedence Clearwater Revival Lynyrd Skynyrd Pink Floyd En dat is nog niet alles.. ik ken ook nog lang niet alles uit die tijd wat ik zou willen kennen, dus ik ga wat ik niet ken van Lana´s lijstje ook maar eens downloaden ![]() |
![]() |
|
Ben opgegroeid met Arrow Classic Rock.
![]() Led Zep zou een verplicht onderdeel moeten worden voordat men school verlaat. Ik heb gelezen, ooit eens, dat het amerikaanse blad Rolling Stone toendertijd al hun cd's had afgekraakt. Teringblad is het ook.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Anyway....ik waardeer Sabbath, Thin Lizzy, Beatles en nog wat random dingen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik luister veel oudere muziek ja, te veel om hier neer te zetten, maar moet dat dan meteen weer appart classic rock genoemd worden? mensen luisteren gewoon goede muziek, dat dat niet allemaal van de laatste jaren is, is logisch. anyway, led zep is zeker een van mijn all time favorites, en zo overgewaardeerd heb ik ze nooit gevonden.
hmm en die lijst van rolling stone, beatles op een is wel redelijk terrecht, er stond ook bij de editorials dat het niet alleen puur om kwaliteit of whatever ging, maar ook vooral om de invloed en wat ze betekent hebben, the beatles zijn nou eenmaal voor hele generaties mensen de belangrijkste band ooit geweest, dat is een feit, dan blijft het verder natuurlijk smaak wat je ervan vind en wat het beste is natuurlijk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat er zelfs op scholieren.com Rolling Stone-bashing plaatsvindt...
Moet iedere recensent er jouw mening op na houden? Dan worden muziekblaadjes pas interessant zeg, als alle cd's vijf sterren krijgen. Led Zep is wel goed (ik heb er drie cd's van) maar als een redacteur dat - beargumenteerd - niet vindt, hoor je mij toch ook niet zeuren. Bovendien: iedereen vindt dat andere bands op #1 horen te staan, dus eeuwig die discussie voeren is ook zinloos. Wat ik gaaf vind: Van Halen Iron Maiden Led Zeppelin En veel losse nummers van Dire Straits, Hendrix, Bob Dylan, Lynyrd Skynryd, Steppenwolf, Black Sabbath, Thin Lizzy enzovoort. |
![]() |
|
Iron maiden
Kiss Van Halen Led Zeppelin Black Sabbath Deep Purple Pink Floyd Ted Nugent Dire Straits Clapton Status Quo The Doors Judas Priest Jimi Hendrix ZZ top Supertramp Beatles John Lennon Bruce Springsteen Animals Allemaal van die toffe ouwe bands ![]() ![]() Offut nou classic rock is weekniet maar ze draaiden het vroeger wel altijd op arrow ![]()
|
ik vind Led Zeppelin totaal niet overrated misschien wel de beste rock band dare i say, I II II en IV staan vrijwel bovenaan in de beste (rock) albums ooit gemaakt naar mijn idee.
en de beatles vind ik toch meer wat pop-rock dan classic rock.
||
Citaat:
Is het zelfde als ik op jouw post zou zeggen: Ik spaar barbies. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey allemaal
Classic Rock ![]() Luister veel naar Arrow Classic maar waarom heeft deze geen FM ferquentie!?!?!? Boven heb ik geen kabel, en AM is zo slecht ontvangst.... Ik stel voor: doe een of andere shitzender als YORIN of Sky eruit (is toch allemaal 1 pot nat) en zet Classic Rock erin!!! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |