Oud 25-02-2004, 12:28
Co
Co is offline
Ik heb van de week een erg leuk meisje leren kennen. Ik kende haar eigenlijk al ruim een half jaar, maar heb deze week met haar gezoend e.d.

Opzich allemaal heel leuk en aardig, maar ik zit met een probleem. Zij is namelijk bijna 2 jaar ouder, verder op gebied van relaties, zij is mijn allereerste vriendin. Ik kon tot voor deze week alleen maar opkijken naar haar, want ik dacht dat ze mij toch niet zou zien staan. Nu zegt ze dat ze me al een lange tijd erg leuk vond, maar dacht dat ik haar niet leuk vond. In dit half jaar heeft ze met verschillende jongens gezoend, dus ik twijfel aan haar eerlijkheid. Hoe dan ook, we hebben een erg leuke week gehad, maar ik kijk nog steeds teveel tegen haar op. Nogmaals, ik ben zo groen als het maar zijn kan, zij heeft al met verschillende mannen het bed gedeeld.

Ik ben redelijk verliefd op haar, en zou best iets met haar willen hebben. Maar ik word altijd helemaal gespannen als ik haar tegenkom, dan kan ik mezelf niet meer zijn. (of we moeten allebei flink zat zijn, dan is het altijd vreselijk gezellig) Ik hoef maar aan haar te denken en mijn hart begint als een gek te bonken in mijn keel.

Zij vroeg of ik een relatie met haar zou willen. Opzich wil ik dat wel, maar ik ben zó onzeker over mezelf, dat ik gewoon bang ben dat ze me keihard laat vallen...

Wat moet ik doen? Kent iemand deze situatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 12:32
lso
lso is offline
Haar zeggen wat je net tegen ons zegt.. dat je twijfels hebt en waarom... denk ik!

t is belangrijk dat als jullie een relatie zouden hebben dat jij je er ook goed bij voelt en daarom is t belangrijk dat je met haar kunt babbelen.. als je vragen hebt.. stel ze haar..
x

Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 12:39
Last Resort
Last Resort is offline
precies, je moet haar vertellen wat je dwarszit. Anders kom je nooit ergens.

Heb ik laatst ook voor et eerst, na veel peinzen, bij mn vriendin gedaan. Heeft gewerkt
Oud 25-02-2004, 12:52
Sade
Sade is offline
Als het helpt om er met haar over te praten, moet je dat zeker doen. Het is namelijk moeilijk een relatie te hebben als je je niet gelijkwaardig voelt.
Oud 25-02-2004, 13:04
Co
Co is offline
ik kan het haar wel vertellen, maar wat heeft ze er aan? Het probleem ligt bij mij, zij kan er (volgens mij) weinig aan doen toch?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 13:06
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Co schreef op 25-02-2004 @ 14:04:
ik kan het haar wel vertellen, maar wat heeft ze er aan? Het probleem ligt bij mij, zij kan er (volgens mij) weinig aan doen toch?
ze kan er een beetje rekening mee houden,
lief zijn en je geruststellen..
Oud 25-02-2004, 14:15
Dynamico
Dynamico is offline
Als jullie werkelijk goed genoeg op elkaar aansluiten om een relatie te vormen zal het tegen haar opkijken langzaam wegebben. Geef het een kans en kijk hoe het loopt.

Ik ben ook ooit verliefd geweest op een meisje waar ik heel erg tegenop keek en bewonderde als geen ander.. maar als ze me verkering had gevraagd (wat niet zou gebeuren omdat zij wel inzag dat ik gewoon nog te kinderlijk voor haar was op dat moment) had ik geweigerd. Ik zou het niet aangekund hebben en ik zou niet geweten hebben wat ik nou eigenlijk moest doen. De zenuwen zouden me dusdanig parten spelen dat ik van de relatie zelf niet meer zou kunnen genieten.
Oud 25-02-2004, 14:54
Co
Co is offline
Citaat:
Dynamico schreef op 25-02-2004 @ 15:15:
Als jullie werkelijk goed genoeg op elkaar aansluiten om een relatie te vormen zal het tegen haar opkijken langzaam wegebben. Geef het een kans en kijk hoe het loopt.

Ik ben ook ooit verliefd geweest op een meisje waar ik heel erg tegenop keek en bewonderde als geen ander.. maar als ze me verkering had gevraagd (wat niet zou gebeuren omdat zij wel inzag dat ik gewoon nog te kinderlijk voor haar was op dat moment) had ik geweigerd. Ik zou het niet aangekund hebben en ik zou niet geweten hebben wat ik nou eigenlijk moest doen. De zenuwen zouden me dusdanig parten spelen dat ik van de relatie zelf niet meer zou kunnen genieten.
oké, maar ik vind haar wel degelijk leuk en wil haar niet kwijt. Ik ben zo jaloers als het maar zijn kan, dus om haar nu te moeten laten gaan.... en dat terwijl ik haar ook niet aan het lijntje wil houden

tis niet eenvoudig
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:25
Dynamico
Dynamico is offline
Citaat:
Co schreef op 25-02-2004 @ 15:54:
oké, maar ik vind haar wel degelijk leuk en wil haar niet kwijt. Ik ben zo jaloers als het maar zijn kan, dus om haar nu te moeten laten gaan.... en dat terwijl ik haar ook niet aan het lijntje wil houden

tis niet eenvoudig
Ik zeg ook niet dat je haar moet laten gaan. Je moet het eerst proberen en zodra je zenuwen bekoeld zijn je relatie nog eens opnieuw analyseren.
Oud 25-02-2004, 20:32
elledc
elledc is offline
Ik ben ook 2 jaartjes ouder dan mijn vriend, op zich niks mis mee. Qua ervaring waren we beiden zowat op dezelfde hoogte maareuhm het was voor hem ook de eerste keer dat het 'serieus' werd. Alls begin is moeilijk maar je kan het in ieder geval proberen. Ik raad je het wel af als je met die ongemakkelijke gevoelens blijft lopen, verliefd zijn betekent een goed gevoel vanbinnen, de drempel van angst kan je overschrijden door er met haar over te babbelen maar als het echt zo erg is dat je je niet op je gemak voelt met haar omdat je het gevoel hebt dat jullie beiden op verschillende golflengte zitten qua ervaringen, dan zou ik het rustig aan doen en vooral niks overhaasten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:11
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
hallo !!!!!!!!!!!! wat is the problem..........je vind dr zo n lange tijd leuk!!!!!!! KOM OP GO FOR IT!!!jah nou dan is z geen maagd meer.......da wil toch neit zeggen dat jij meteen whupp al the way moet gaan.......Ze gewoon beetje waar je mee zit *maar niet whguppa big problem maken* eerste tijd van je verkjering moet gewoon heeeeeeeerlijk en ongecompliceerd zijn!! Geniet ervan en zeg er wat van als je iets niet wil.......wantte je moet t wel leuk houden...nix gaan doen wat je nie wil he succes.......ik zou dus zegge GO FOR IT.......why wont you try?!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 17:16
Co
Co is offline
Citaat:
Annemiek!! schreef op 27-02-2004 @ 17:11:
hallo !!!!!!!!!!!! wat is the problem..........je vind dr zo n lange tijd leuk!!!!!!! KOM OP GO FOR IT!!!jah nou dan is z geen maagd meer.......da wil toch neit zeggen dat jij meteen whupp al the way moet gaan.......Ze gewoon beetje waar je mee zit *maar niet whguppa big problem maken* eerste tijd van je verkjering moet gewoon heeeeeeeerlijk en ongecompliceerd zijn!! Geniet ervan en zeg er wat van als je iets niet wil.......wantte je moet t wel leuk houden...nix gaan doen wat je nie wil he succes.......ik zou dus zegge GO FOR IT.......why wont you try?!
Thnx, heb het een beetje met haar over gehad, en ze zegt dat ze het niet erg vind.
Maar dan nog, soms weet ik mezelf geen houding te geven.
Dat weet ze maar dan zegt wel dat het haar niets uitmaakt, maar ze kan moeilijk zeggen dat ze het niet leuk vind.
Soms heb ik het gevoel dat ik geen uitdaging voor haar ben.
Ik vrees ook dat ze te snel op me uitgekeken raakt.
Oké, tuurlijk moet ik het proberen, maar hoe meer ik ervoor ja, hoe meer pijn het doet als ik op mn bek ga...
ja, beetje bindingsangst. maar hoe je daar het beste mee om kan gaan
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:52
wiebenik
wiebenik is offline
He, ik heb zelf wel aardig wat *ervaring* (wat klinkt dat stom)
Het lijkt mij juist ontzettend leuk, om iemand te ontmoeten die nog best groen is, zoals jij het omschrijft.

Ik zou dat ontzettend lief vinden, want dat is ook een beetje een teken van respect, dat je niet zomaar met jan en alleman het bed deelt, maar dat jij het ook speciaal vindt.

Daar hecht ik veel meer waarde aan, dan aan de hoeveelheid *ervaring*.
Oud 29-02-2004, 14:20
*Madel*
*Madel* is offline
Met haar erover praten kan altijd heel goed werken en moet er ook zeker niet bang voor zijn.

Daarbij kan je van jezelf ook niet verwachten dat je meteen de beste op het gebied van relaties en seks bent Zoiets heeft tijd nodig en je wordt op een gegeven moment heus wel ervaren. Het beste is dus met haar erover praten en je door haar laten helpen.

Succes
Oud 29-02-2004, 18:47
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
spreek het uit!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten