Advertentie | |
|
![]() |
|
groningen (again):
huisstijl - binnenkort in de folkingestraat, super grappige associares, alternatief zelfgemaakte kleding toy toy - folkingetsraat, beetje een sprookjes winkel met allemaal lieve dingetjes maar vooral super koele tassen simsalabim - was al eerder gezegd ook folkingestraat alternatief dance future achtige kleding apart leuk en veel kettingetjes en piercings global food - vismarkt, super leuke winkel met allemaal (voorverpakt) eten uit verschillende landen en ook beetje fair trade achtige spuelletjes en verder kom ik momenteel even niet...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hooverphonic luisteren tijdens je MCchicken. Zucht wilt terug naar Parijs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Parijs
-een greep uit de leuke winkels- -Alambic op de Rue du Four-> Kleurrijke, bijzondere winkel met vreemde merken maar ook Von Dutch, Gaultier (jeans), Antiflirt ( ![]() -Free, ook op Rue du Four-> Volgens mij alleen eigen merk. Mooie kleuren voor de zomer, beetje tuttig wel met veel rokjes en topjes met kantjes en ruches, maar wel leuk. -Reminiscence, ook op Rue du Four-> Prachtige dure sieraden en natuurlijk de beroemde parfums (Rem) die je bijna nergens anders kunt kopen dan in de Reminiscence winkels. -Les Filles a la Vanille, o.a. op Rue Mazarine, Rue de Rennes.-> de helft van de collectie is leuk, de andere helft te tuttig of saai voor woorden. Ook veel kanten randjes, ruches, stipjes en hartjesprints, maar ook bijzondere ontwerpen. -Eva baz'art op Rue St. Andre des Arts-> Geweldige tassen, lampen en andere dingen voor in huis. Van de meeste dingen is er maar 1, dus je hebt echt iets unieks. -2 leuke winkeltjes zonder naam op Rue St. Andre des Arts-> vol geweldige Bollywoodspullen, van tas tot sieraad tot baboucheslofjes en agenda's en posters. -Burberry op Rue Madame -> Etalages om verliefd op te worden. En een rek met afgeprijsde dingetjes ![]() ![]() -alle Disc Kings (verspreid door de stad) met goedkope nieuwe cd's. Tot zover maar even ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zal ook eens wat winkels aanraden in Eindhoven:
kleding: H&M(zowel in de Heuvelgalerie als in die lange straat naast de V&D) Ladysting (In de Heuvelgalerie) Sting ( In die lange straat ttegenover de H&M) Bijenkorf(Kan je neit missen, naast de rotonde het groenige gebouw) Five Pocket(In de Heuvelgalerie naast de H&M) Se7en(1e etage van de Huevelgalerie) Vero Moda (In de straat tussen de Bijenkorf en de V&D in) America Today (aan de rotonde, vlak bij de bijenkorf) schoenen Sasha(In de Heuvelgalerie) Dolcis (bijna tegenover de Vero Moda) er zit nog een hele goede schoenenwinkel als je bij de Slegte het straatje inslaat aan het einde, weet alleen de naam niet meer maar het zijn voornamelijk merkschoenen. sieraden Six(Naast de Sting in die lange straat) Lucardi(In de heuvelgalerie) the Timeshop (horloges) (In de heuvelgalerie) ook Bijenkorf tassen Tenax (Bijna tegenover de America Today) zon klein winkeltje tegenover de Bijenkorf ( weet de naam niet) Bijenkorf Bjorn Borg (in de heuvelgalerie voor de skaters Britain (Helemaal bij de kerk aan het einde van die lange straat) UNDRGRND (aan de achterkant van de America Today en dan een beetje doorlopen, tegen over de albert Heijn) Ligea ofzo(ook vlak bij de kerk)
||
Citaat:
![]()
|
waarom raadt iedereen in hemelsnaam de H&M aan? iedereen weet toch wel wat da is...het gaat toch juist om de speciale winkeltjes??
in Amersfoort zit btw een super gaaf winkeltje ergens in de Langestraat waar ze coole kleding, tassen en andere accesoires verkopen. vroeger was 't meer een echt alternatieve winkel, nu issie dat wat minder. ik heb er ooit bh-bandjes met bloemetjes gekocht. 't zit zo ongeveer 3 winkels naast Jac. Kroes. wie weet hoe t heet???
||
Citaat:
![]() En ze verkopen dr Iceberg en Save the Queen ![]() Mijn aanraders van Haarlem: -Differenza. Leuk gezellig zaakje waar ze Bellerose, Riverwoods en TH kopen. Beetje brave kleding maar wel leuk ![]() - Clothing Lab. Vaak outlet op 2e verdieping van JPG, D&G, Juicy couture, enz. Nieuwe collecties zijn ook helemaal geweldig. Ook verkoop van schoenen, badkleding en sieraden ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 19:01. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Nieuw! Calyx | 298 | 16-03-2011 11:55 | |
Muziek |
Oordopjes Ralph1982 | 5 | 29-11-2009 17:30 | |
Beleidszaken |