Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend heeft mij 'versierd' door eerst veel interesse te tonen. Na een personeelsuitje maakten we een soort van afspraak dat hij bij een voetbalwedstrijd van me zou komen kijken de volgende ochtend, ik moest hem maar bellen als we zouden beginnen. Maar jaaa, ik had natuurlijk zijn telefoonnummer nog niet dus tja, dat moest hij dan maar even geven
![]() Zo onstond wat smscontact buiten werk, en ook msncontact. Tot hij op een dag gewoon zei dat hij me wel wat vaker wilde spreken dan die paar minuutjes pauze die we samen hadden op werk. En toen zijn we gaan daten ![]()
|
Veel kijken en als ik al contact heb met haar: interesse tonen en natuurlijk onthouden wat ze zei. Verder zoveel mogelijk mijn positieve(re) kanten tonen en mijn negatieve een beetje op de achtergrond houden -blijft er weinig van me over altijd
![]() Als ik nog geen contact met haar heb: Via vrienden van haar aan info over haar komen, zonder subtiel te zijn. Maar wel zorgen dat het mensen zijn die hun mond nog wel eens voorbij lullen, want anders komt ze er nooit achter ![]() Op iemand afstappen zal ik neit zo snel doen, dus wil het vaak genoeg gebeuren dat er helemaal niks gebeurt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand aankijken tijdens een gesprek doe ik altijd. |
![]() |
|
![]() |
Heel lang naar haar kijken, en als zij dan terugkijkt verlegen wegkijken (ja, ben een verlegen type).
Mochten we al contact hebben, complimentjes maken, interesse tonen, zoals al eerder gezegd is, alles van haar onthouden, naar haar en met haar lachen. Eigenlijk is dat het wel, meer durf ik (nog) niet. Ik zou willen dat ik het durfde subtiel lichaamscontact te maken als mocht blijken dat zij mij ook leuk vindt, maar zover ben ik nog niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat snap ik nu niet bij vrouwen, krijg je een complimentje wordt je nerveus, krijg je geen complimentjes is het ook niet goed (maar goed, dit is een ander topic) |
![]() |
|
tja... ik weet niet... kijk... kom dichtbij, beetje zwoel... beetje diep aankijken en nog dichterbij komen..
en ten slotte hun altijd laten zoenen ![]() ben nog nooit de gene geweest die begon met zoenen ![]() voor de rest ja... diepe gesprekken, intelligent overkomen(als je dat bent is ook wel handig ![]() ![]() hoe ik laat merken dat ik iemand leuk vind... mmmz, tja... ik het is dus gewoon interesse hebben en "moeite" doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zoveel mogeljk informatie over haar zien te krijgen... en dus ook proberen te onthouden
![]() interesse tonen... dus als ze ergens heen is geweest: 'hoe was het?'... aankijken... heel lang als het kan, maar tis nogal moeilijk... dus kijk ik snel verlegen weg ![]() nog een goeie... iets waar zij van houdt, bijvoorbeeld van chocolade... om dan een 'kleinigheidje' daarvan te kopen ![]() De laatste tijd beschik ik, mits ik in een melige bui beland ben, over een heele grote, maar vooral complexe woordenschat ![]() En ja, melig zijn is altijd goed ![]() Maar wat ik zo vervelend vind aan mij... als mensen mij zo zien, hebben ze gelijk de gedachte dat ik een leeghoofd ben... wat dus absoluut niet zo is ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 08:43. |
![]() |
|
Ach, als ik echt verliefd op iemand ben dan zeg ik dat ook wel, gewoon lekker duidelijk.
Maar je wordt natuurlijk niet zomaar verliefd op iemand, t moet natuurlijk wel klikken. Dus zoals al vaker is gezegd, kijken, gezellig praten, intresse tonen etc etc. En dan nog eentje die ik nog niet heb gehoord. Ik houd erg van dansen enzo en vaak ga ik dan ook automatisch meezingen met de liedjes enzo. Maar als ik iemand dan echt leuk vind dan ga ik bepaalde liedjes echt 'zingen voor haar', afhankelijk van de tekst en dan oogcontact krijgen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en wat doen jullie als t meisje die je leuk vind een collega van je is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe laat ik het merken... ik kijk er gewoon naar en als zij kijkt kijk ik weg ![]() Misschien wel ooh zo stom... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou k gewoon lief naar dr lachen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe kan ik iemand nou versieren hopelose jongen | 26 | 07-09-2014 18:42 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Blauwe ogen? Lang? Knap? Aardig? Lief? blueeyes_jochie | 87 | 24-04-2003 19:50 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |