Oud 25-02-2004, 20:28
lso
lso is offline
Naar aanleiding van 'meisjes?? Hoe laat je het zien?' nu ook mijn vraag s aan de jongens...

Hoe tonen jullie een meisje dat je wel erg verliefd bent.. of iemand erg leuk vindt..

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 20:33
Verwijderd
ik bind haar handen en voeten vast, sleep haar naar mijn kamer en gooi dan mijn haar los, om vervolgens sigaretten uit te blazen in haar gezicht

tja hoe laat je dat merken veel kijken, altijd lachen naar diegene, altijd belangstelling tonen en lief doen tjaaaaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:42
Verwijderd
Interesse tonen (en alles onthouden wat ik over haar te weten kom), veel oogcontact zoeken, de hele tijd bij haar in de buurt zijn maar toch wel enige afstand bewaren om niet te opdringerig over te komen, behulpzaam zijn, enz.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:18
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
perseus schreef op 25-02-2004 @ 21:42:
Interesse tonen (en alles onthouden wat ik over haar te weten kom), veel oogcontact zoeken, de hele tijd bij haar in de buurt zijn maar toch wel enige afstand bewaren om niet te opdringerig over te komen, behulpzaam zijn, enz.
Ben ik mee eens.

En nog iets...wordt niet dronken....want dan ben je gek.

Hoe laat je een meid merken dat je haar leuk vind...?

Contact zoeken, informatie over haar verzamelen,staren...

Maar 1 manier hiel erg....dronken worden en het vertellen,, maar doe dat nooit die laatste methode want zo heb ik het afgelopen nacht gedaan en ik baal er ontzettend van
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:21
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
gewoon zeggen maarja, dat ben ik...dat zegt dan weer genoeg
Oud 25-02-2004, 21:22
Sade
Sade is offline
Mijn vriend heeft mij 'versierd' door eerst veel interesse te tonen. Na een personeelsuitje maakten we een soort van afspraak dat hij bij een voetbalwedstrijd van me zou komen kijken de volgende ochtend, ik moest hem maar bellen als we zouden beginnen. Maar jaaa, ik had natuurlijk zijn telefoonnummer nog niet dus tja, dat moest hij dan maar even geven
Zo onstond wat smscontact buiten werk, en ook msncontact. Tot hij op een dag gewoon zei dat hij me wel wat vaker wilde spreken dan die paar minuutjes pauze die we samen hadden op werk. En toen zijn we gaan daten
Oud 25-02-2004, 22:02
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Veel kijken en als ik al contact heb met haar: interesse tonen en natuurlijk onthouden wat ze zei. Verder zoveel mogelijk mijn positieve(re) kanten tonen en mijn negatieve een beetje op de achtergrond houden -blijft er weinig van me over altijd -

Als ik nog geen contact met haar heb: Via vrienden van haar aan info over haar komen, zonder subtiel te zijn. Maar wel zorgen dat het mensen zijn die hun mond nog wel eens voorbij lullen, want anders komt ze er nooit achter .
Op iemand afstappen zal ik neit zo snel doen, dus wil het vaak genoeg gebeuren dat er helemaal niks gebeurt
Oud 25-02-2004, 22:39
Verwijderd
Bedoelen jullie met kijken, echt aankijken tijdens een gesprek? Of meer naar een meisje kijken op het moment dat zij niet kijkt?
(ben ff nieuwsgierig )
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:43
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Beide
Oud 25-02-2004, 23:40
Verwijderd
Beide, inderdaad. Constant eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 25-02-2004 @ 23:39:
Bedoelen jullie met kijken, echt aankijken tijdens een gesprek? Of meer naar een meisje kijken op het moment dat zij niet kijkt?
(ben ff nieuwsgierig )
Eigenlijk meer naar een meisje kijken op het moment dat zij niet kijkt.

Iemand aankijken tijdens een gesprek doe ik altijd.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:57
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Heel lang naar haar kijken, en als zij dan terugkijkt verlegen wegkijken (ja, ben een verlegen type).
Mochten we al contact hebben, complimentjes maken, interesse tonen, zoals al eerder gezegd is, alles van haar onthouden, naar haar en met haar lachen. Eigenlijk is dat het wel, meer durf ik (nog) niet. Ik zou willen dat ik het durfde subtiel lichaamscontact te maken als mocht blijken dat zij mij ook leuk vindt, maar zover ben ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 15:25
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Vaak naar haar kijken, en als zij dan terugkijkt wegkijken

Oud 26-02-2004, 16:09
X-G
X-G is offline
Met het uitgaan onthouden welk drankje zei zo lekker vind en deze dan kopen voor d'r ...

Waarderen ze best heel erg...

En voor de rest.. veel naar d'r kijken, veel met d'r praten en noem het maar op eignelijk
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:25
Verwijderd
Ik word nogal complimenteus...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 26-02-2004 @ 20:25:
Ik word nogal complimenteus...
Daar word ik altijd verschrikkelijk zenuwachtig van *mopper*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 20:56
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-02-2004 @ 21:25:
Mag ik vragen waarom je daar zenuwachtig van wordt?

Dat snap ik nu niet bij vrouwen, krijg je een complimentje wordt je nerveus, krijg je geen complimentjes is het ook niet goed (maar goed, dit is een ander topic)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 21:24
ABrules
ABrules is offline
tja... ik weet niet... kijk... kom dichtbij, beetje zwoel... beetje diep aankijken en nog dichterbij komen..

en ten slotte hun altijd laten zoenen

ben nog nooit de gene geweest die begon met zoenen ik ben eiegnlijk ook heel verlegen...

voor de rest ja... diepe gesprekken, intelligent overkomen(als je dat bent is ook wel handig) onthouden ja!! dat is dus een goede die ik vooral gebruik... nou ja, ik ben eigenlijk ook subtiel en meestal te subtiel, maar ik heb nog niet geleerd zo direct te zijn... of nou ja... ik leer telkens weer wat hahaha... ach ja... *zucht*

hoe ik laat merken dat ik iemand leuk vind... mmmz, tja... ik het is dus gewoon interesse hebben en "moeite" doen
Oud 26-02-2004, 21:29
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Mederiacvm schreef op 26-02-2004 @ 15:57:
Heel lang naar haar kijken, en als zij dan terugkijkt verlegen wegkijken (ja, ben een verlegen type).
Mochten we al contact hebben, complimentjes maken, interesse tonen, zoals al eerder gezegd is, alles van haar onthouden, naar haar en met haar lachen. \
Proberen spontaan uit de hoek te komen. Heel vaak met haar afspreken, leuke dingen doen. Serieuze gesprekken voeren, afgewisseld met humor (vogens sommige mensen kan ik dit erg goed
Oud 26-02-2004, 22:41
Verwijderd
2 mogelijkheden:

1) niet, omdat ik een scheiterd ben
2) ik ga een beetje slap tegen haar aan lopen kletsen, zo dat ze een heel verkeerd beeld van me krijgt ( ezel die ik ben )
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 22:47
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-02-2004 @ 23:41:
2 mogelijkheden:

1) niet, omdat ik een scheiterd ben
2) ik ga een beetje slap tegen haar aan lopen kletsen, zo dat ze een heel verkeerd beeld van me krijgt ( ezel die ik ben )
Erg herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Mederiacvm schreef op 26-02-2004 @ 23:47:
Erg herkenbaar
jaha alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:09
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-02-2004 @ 23:54:
jaha alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Sorry, geen ervaring mee, ik drink geen alcohol.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Mederiacvm schreef op 26-02-2004 @ 21:56:
Mag ik vragen waarom je daar zenuwachtig van wordt?

Dat snap ik nu niet bij vrouwen, krijg je een complimentje wordt je nerveus, krijg je geen complimentjes is het ook niet goed (maar goed, dit is een ander topic)
Offtopic: Geen idee. Eentje is ook niet erg (leuk zelfs), maar als hij complimentjes blijft spuien, jezus, zo leuk ben ik nou ook weer niet Maar idd ander topic.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:27
mr. Mango
mr. Mango is offline
DE manier: terugvragen op dingen.
je weet wel zij zegt dinsdag ik heb vanaaf training.
dan vraag je woensdag toch wel ff hoe de training was.....
Oud 26-02-2004, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Mederiacvm schreef op 27-02-2004 @ 00:09:
Sorry, geen ervaring mee, ik drink geen alcohol.
Oeps ben ik even de forumalcoholist..........
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
mr. Mango schreef op 27-02-2004 @ 00:27:
DE manier: terugvragen op dingen.
je weet wel zij zegt dinsdag ik heb vanaaf training.
dan vraag je woensdag toch wel ff hoe de training was.....
Dat doe ik bij al mijn vrienden.... Gewoon een beetje interesse tonen. (de meeste mensen vinden het leuk om over zichzelf te praten)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 06:04
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 26-02-2004 @ 21:25:
Heb soms inderdaad vreemde responses gekregen ja.

Daarom heb ik het bij sommige meiden ook meteen opgegeven...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 08:21
Ruudje
Ruudje is offline
zoveel mogeljk informatie over haar zien te krijgen... en dus ook proberen te onthouden
interesse tonen... dus als ze ergens heen is geweest: 'hoe was het?'...
aankijken... heel lang als het kan, maar tis nogal moeilijk... dus kijk ik snel verlegen weg
nog een goeie... iets waar zij van houdt, bijvoorbeeld van chocolade... om dan een 'kleinigheidje' daarvan te kopen
De laatste tijd beschik ik, mits ik in een melige bui beland ben, over een heele grote, maar vooral complexe woordenschat
En ja, melig zijn is altijd goed

Maar wat ik zo vervelend vind aan mij... als mensen mij zo zien, hebben ze gelijk de gedachte dat ik een leeghoofd ben... wat dus absoluut niet zo is

Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 08:43.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 10:06
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ach, als ik echt verliefd op iemand ben dan zeg ik dat ook wel, gewoon lekker duidelijk.
Maar je wordt natuurlijk niet zomaar verliefd op iemand, t moet natuurlijk wel klikken. Dus zoals al vaker is gezegd, kijken, gezellig praten, intresse tonen etc etc.

En dan nog eentje die ik nog niet heb gehoord. Ik houd erg van dansen enzo en vaak ga ik dan ook automatisch meezingen met de liedjes enzo. Maar als ik iemand dan echt leuk vind dan ga ik bepaalde liedjes echt 'zingen voor haar', afhankelijk van de tekst en dan oogcontact krijgen
Oud 28-02-2004, 17:48
strawberry
strawberry is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 27-02-2004 @ 11:06:

En dan nog eentje die ik nog niet heb gehoord. Ik houd erg van dansen enzo en vaak ga ik dan ook automatisch meezingen met de liedjes enzo. Maar als ik iemand dan echt leuk vind dan ga ik bepaalde liedjes echt 'zingen voor haar', afhankelijk van de tekst en dan oogcontact krijgen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 19:02
nexjes
nexjes is offline
don't ever get drunk
Oud 28-02-2004, 20:13
Verwijderd
ik zoek vooral veel contact,zowel via msn als irl,ik toon interesse en of dat alles effect heeft moet nog blijken...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 12:55
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik zoek oogcontact, beetej glimlachen (zover da kan met mn kop) en probeer een praatje aan te gaan emt degene
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:37
Mish
Mish is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 27-02-2004 @ 11:06:
Ach, als ik echt verliefd op iemand ben dan zeg ik dat ook wel, gewoon lekker duidelijk.
Maar je wordt natuurlijk niet zomaar verliefd op iemand, t moet natuurlijk wel klikken. Dus zoals al vaker is gezegd, kijken, gezellig praten, intresse tonen etc etc.

wat lief,, ik denk all1 dat als je dat bij mij zou doen ik heel raar naar je zou kijken, of mee zou gaan zingen

en wat doen jullie als t meisje die je leuk vind een collega van je is
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:06
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Ik vraag me af: hoe laten heel verlegen jongens dat merken? (iets anders dan kijken als 'zij' niet kijkt, want dat merken 'wij' niet natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:46
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
FoxyRoxy schreef op 29-02-2004 @ 16:06:
Ik vraag me af: hoe laten heel verlegen jongens dat merken? (iets anders dan kijken als 'zij' niet kijkt, want dat merken 'wij' niet natuurlijk)
Ik dacht dat meisjes daar een appart zintuig voor hadden?
Hoe laat ik het merken... ik kijk er gewoon naar en als zij kijkt kijk ik weg
Misschien wel ooh zo stom...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:52
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
FulltimePsycho schreef op 25-02-2004 @ 23:02:
Veel kijken en als ik al contact heb met haar: interesse tonen en natuurlijk onthouden wat ze zei. Verder zoveel mogelijk mijn positieve(re) kanten tonen en mijn negatieve een beetje op de achtergrond houden -blijft er weinig van me over altijd -

Als ik nog geen contact met haar heb: Via vrienden van haar aan info over haar komen, zonder subtiel te zijn. Maar wel zorgen dat het mensen zijn die hun mond nog wel eens voorbij lullen, want anders komt ze er nooit achter .
Op iemand afstappen zal ik neit zo snel doen, dus wil het vaak genoeg gebeuren dat er helemaal niks gebeurt
Zo herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:07
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-02-2004 @ 16:46:
Ik dacht dat meisjes daar een appart zintuig voor hadden?
Hoe laat ik het merken... ik kijk er gewoon naar en als zij kijkt kijk ik weg
Misschien wel ooh zo stom...
Het is natuurlijk duidelijk als een jongen extra aandacht geeft enzo, maar als hij verlegen is en amper iets zegt is dat moeilijker. Of misschien is dat wel een teken?

Als ik jou was zou k gewoon lief naar dr lachen
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:07
miro
miro is offline
En ik maar denken dat t over piemels zou gaan
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:16
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
miro schreef op 29-02-2004 @ 17:07: