Oud 26-02-2004, 21:42
a_s_d_f_G
a_s_d_f_G is offline
Hey mensen!
Voor m&o moeten we een aantal opgaven inleveren die in het boek staan VOOR EEN CIJFER, en omdat ik daar goed mee kan scoren wou ik vragen of iemand hier de antwoorden heeft van
Rendement Deel 2 van Vwo 6!

Alle hulp is welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2004, 07:38
Kubstudent
Kubstudent is offline
Pak het boek, zoek de antwoorden op... denk logisch na... schrijf dat op... en klaar!!

Straks tijdens je examen moet je het ook doen zonder antwoordenboek...
Oud 27-02-2004, 13:29
Wawl
Wawl is offline
UvTstudent en zijn queste tegen de luiheid van tweedefase leerlingen.
Oud 07-03-2004, 21:35
a_s_d_f_G
a_s_d_f_G is offline
Haha, vraagje van mijn kant dan weer: Wat doen jullie dan nog op dit forum, this is what it's all about toch? Nu moet ik zeggen dat ik echt verreweg van lui ben, maar als je zo'n opdracht geeft wordt daar toch op deze manier mee omgegaan?

Maar mijn vraag om hulp blijft staan: Heeft iemand de antwoorden van M&O, methode Rendement?

TNX
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:21
Kubstudent
Kubstudent is offline
Dit is dus juist niet de reden dat ik hier nog ben... ik ben toch niet degene die het huiswerk van de topicstarter moet maken?

Als je vragen op dit forum hebt, dan moet je in mijn visie, iets niet snappen, maar hier al wel geprobeerd zelf iets aan te doen. Waarna wij de last line of defence zijn waar je je prangende vraag kunt stellen...

En inderdaad, die mensen van de tweede fase moeten eens leren werken... ik kopieerde op de middelbare school ook wel eens iets, schreef ook wel eens iets over, maar ik zocht het tenminste zelf op waar ik het vandaan kon halen. Ik ging niet naar één of ander forum om daar de mensen te irriteren met mijn vraag voor een antwoordboek ofzo... ga naar Bol.com!!
Oud 16-03-2004, 22:41
a_s_d_f_G
a_s_d_f_G is offline
Oh oh oh, wat zijn we braaf geweest op school. Je gaat me niet vertellen dat jij niet hetzelfde had gedaan in mijn geval.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:03
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
a_s_d_f_G schreef op 16-03-2004 @ 23:41:
Oh oh oh, wat zijn we braaf geweest op school. Je gaat me niet vertellen dat jij niet hetzelfde had gedaan in mijn geval.
Nee, dat had ik niet gedaan. Ik was het gewoon zelf gaan maken, tenslotte is zo'n proefwerk ervoor bedoeld om jouw kunnen te testen, niet die van de schrijver van het boek of je buurman.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten