Oud 22-05-2002, 23:10
Dr_Love
Dr_Love is offline
Stel je hebt een vriend(in). Het is je eerste echte relatie. En je blijft voor altijd bij elkaar en wordt samen oud.
Is dit gezond?

Ik maak dit zelf namelijk mee. Ik weet ook wel dat het een beetje voorbarig is, om te zeggen dat ik samen met mijn vriendin oud ga worden. Dat is net zoiets als kleuters die gek op elkaar zijn, die zeggen dat ze later gaan trouwen.

Maar, laten we er even van uit gaan dat het zo gaat lopen. Zo zijn er nog een aantal stelletjes waarmee het zo gaat. Echt al relaties van 5 jaar.

Maar ja, om even 'to the point' te komen.
Denken jullie dat het beter is om meerdere relaties te hebben gehad. Want ik wil echt niemand anders dan mijn vriendin en zij denkt er ook zo over, maar ik vraag me af, of ik niet ga denken hoe het met anderen zou zijn.
Of wat ook zou kunnen zijn, omdat je niet weet hoe het met anderen is, weet je niet waarom je vriend(in) zo bijzonder is.

Ik hoop dat de boodschap die ik probeer over te brengen, een beetje over komt.

Dus geef jullie mening maar erover, en persoonlijke ervaringen zijn natuurlijk ook welkom.
Oud 22-05-2002, 23:28
lady_x
lady_x is offline
Neen hoor, er wordt vaak gezegd dat als je nog geen relaties hebt gehad en je iemand tegenkomt met wie het serieus is, dat het dan heel lang kan duren en dat zijn dan ook vaak de langste relaties en als jij je daar goed bijvoelt, dan is dat best positief..
En soms denk ik dat het beter is dat je niet kan vergelijken, dan is de liefde des te dieper.. Ikzelf heb al drie lange relaties achter de rug maar het is drie keer slecht afgelopen, dus ja ervaring heb ik wel, maar eigenlijk sta ik nu nergens..
Oud 23-05-2002, 08:46
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik zit nu in mijn 3e serieuze relatie. en weet nu pas echt hoe het is om van iemand te houden!
nu pas heb ik het gevoel dat het tussen mij en mijn huidige vriendin wel eens heeel lang kan gaan duren.

hoop dat dit een reactie is die je zoekt?
Oud 23-05-2002, 09:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ik zit nu in mijn 3e serieuze relatie. en weet nu pas echt hoe het is om van iemand te houden!
nu pas heb ik het gevoel dat het tussen mij en mijn huidige vriendin wel eens heeel lang kan gaan duren.

hoop dat dit een reactie is die je zoekt?
ja heb ik psies tzelfde, van die andere 2 hield ik misschien wel mara niet zoals nu, ik voel nu pas ECHTE liefde...
en dit gaat zekers lang duren let op mijn woorden!!
mara misschien is t inderdaad beter om meerdere relaties gehad te hebben dan kan je standpunt best eens veranderen..
maar t hoeft niet, me peetoom en tante waren elkaars eerste en die zijn al bijna 25 jaar getrouwd!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:44
cerys
cerys is offline
ik weet het niet..
ben al sinds mn 14e met mn huidige vriend, en ik heb niet het idee dat we ooit uit elkaar willen.. we waren allebei nog maagd toen we iets kregen, en ik heb t er met hem ook vaak over gehad en hij vindt t onzin, dat je meerdere serieuze relaties, of meer sexpartners, gehad moet hebben.. en ik ook.
hiervoor heb ik nog nooit een serieuze relatie gehad, wel veel vriendjes waar totaal geen sprake van liefde van mijn kant was.. ben ervoor pas 1 keer verliefd geweest, maar ik heb er geen problemen mee.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten