Hoi,
Naast mij heb ik een hele oude Siemens C10 GSM liggen. Formaat koelkast, je begrijpt het wel.

Anyway: ik wilde daar mijn oude KPN simkaart in doen, omdat ik een nieuwe simkaart heb maar op mn oude nog steeds gebeld kan worden.
Echter als ik deze erin doe staat er op het scherm 'toestel geblokkeerd'. Het is niet de simkaart, die kan namelijk ook in andere toestellen, die van mijn vader o.a.
Mijn vader heeft echter een Vodafone simkaart en als ik die erin doe, doet ie het wel! Dat is op zich ook wel logisch omdat de vorige simkaart die erin zat van Libertel (nu Vodafone) was. Die ben ik echter kwijt

dus veel zin heeft dat niet, bovendien was ie toch al verlopen, ik geloof zelfs dat het nummer alweer vrijgegeven is.
Goed, mijn vraag is dus: is het mogelijk dat mijn telefoon (de C10) alleen maar Vodafone simkaarten accepteert en (nog beter) wat kan ik hier aan doen?
Ik weet niet precies of ik dan de helpdesk van Vodafone of Siemens moet bellen, maar ik kan hun nummers ook niet vinden, dus tsjah.
Alvast bedankt!
Krummeltje.