Oud 27-02-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Fgank schreef op 27-02-2004 @ 13:49:
Zeeer curieus, wel jammer, want het is wel komisch eigenlijk... Reageer je op meer dingen niet?
Kan best hoor, men kan heel verschillend reageren op DXM. Ik zou een keer 2 pakjes nemen, maar luister maar niet naar mij
Advertentie
Oud 27-02-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Fgank schreef op 27-02-2004 @ 13:49:
Zeeer curieus, wel jammer, want het is wel komisch eigenlijk... Reageer je op meer dingen niet?
Integendeel, op de meeste dingen reageer ik juist erg heftig.

Citaat:
********** schreef op 27-02-2004 @ 14:44:
Kan best hoor, men kan heel verschillend reageren op DXM. Ik zou een keer 2 pakjes nemen, maar luister maar niet naar mij
Ik denk dat ik dat toch maar niet doe ! Als ik ooit een dealer vindt die pure DXM-pillen verkoopt wordt het een ander verhaal.
Ik heb gewoon geen zin om nóg meer van die dampo-dingen te verwerken..
Oud 27-02-2004, 14:06
Risce
Risce is offline
crenshaw: welk merk had je?
Oud 27-02-2004, 14:32
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 27-02-2004 @ 14:55:
Ik denk dat ik dat toch maar niet doe ! Als ik ooit een dealer vindt die pure DXM-pillen verkoopt wordt het een ander verhaal.
Ik heb gewoon geen zin om nóg meer van die dampo-dingen te verwerken..
Indeed, echte dxm werkt heftig en zónder misselijkmakende side-effects! Dampo stuff heb ikzelf nog nooit gebruikt, maar klinkt in mijn oren niet echt aanlokkelijk... Geef mij maar gewoon de 'echte'
Oud 27-02-2004, 14:56
Verwijderd
En waarschijnlijk zal dat ook nog eens stukken gezonder zijn
Oud 02-03-2004, 15:03
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 27-02-2004 @ 15:56:
En waarschijnlijk zal dat ook nog eens stukken gezonder zijn
Bedoel je dat de chemische variant gezonder dan de legaal bij de drogist verkrijgbare, dampo-versie is? Alhoewel zo'n hoge anti-hoest dosis nooit bevordelijk voor je lijf zal zijn
Oud 03-03-2004, 15:47
Verwijderd
Ja, het lijkt me sowieso niet bepaald gezond om 20 keer de normale dosis dampo te verwerken.
Als 't dan niet eens een leuk effect geeft vind ik het niet de moeite waard om het nog een keer te doen.
Oud 16-03-2004, 16:53
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-02-2004 @ 15:32:
Indeed, echte dxm werkt heftig en zónder misselijkmakende side-effects! Dampo stuff heb ikzelf nog nooit gebruikt, maar klinkt in mijn oren niet echt aanlokkelijk... Geef mij maar gewoon de 'echte'
Er zit geen enkel verschil tussen dampootjes en de 'echte' (ik neem aan dat je bedoelt betrekkelijk zuivere) Dextromethorfan. Van die hulpstofjes wordt je echt niet misselijk hoor. En gevaarlijk zijn ze zeker niet. Daarbij is misselijkheid een bekend verschijnsel bij DXM, in wat voor vorm dan ook. Je moet wel zorgen dat je capsules met DXM als enige actieve bestanddeel hebt, want een overdosis asperine is niet iets dat je binnen wilt krijgen.

Overigens, voor die gast die DXM-pillen zocht: die ga je niet vinden. En als iemand ze verkoopt is de kans vrij groot dat jij denkt dat je xtc gekocht hebt. Je kunt het echter wel gewoon per gram bestellen van het internet, even googlen dus.

Overigens zou ik iedereen willen aanraden zeer voorzichtig te zijn met DXM. Het is een dissociatief (qua effect dan, technisch gesproken is het een opiaat) en zit qua schadelijkheid tussen ketamine en PCP in. Vermoedelijk veroorzaakt het hersenbeschadiging en er is niet uit te sluiten dat dit ook bij 1 keer al gebeurt. Hoge doseringen zijn iig zeer gevaarlijk. En er is natuurlijk de mogelijkheid van Olney's lesion, hoewel die theorie me zelf wat vergezocht lijkt. Al met al is dit één van de riskantere soorten dope, mede doordat er nog zo weinig over bekend is.
Oud 16-03-2004, 17:17
Verwijderd
Jeuk komt toch ook vaak voor bij DXM?

En wat is PCP?
Oud 16-03-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 16-03-2004 @ 18:17:

En wat is PCP?
PCP is angel dust

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 18:09.
Oud 16-03-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
hatefukk schreef op 16-03-2004 @ 17:53:
Er zit geen enkel verschil tussen dampootjes en de 'echte' (ik neem aan dat je bedoelt betrekkelijk zuivere) Dextromethorfan. Van die hulpstofjes wordt je echt niet misselijk hoor. En gevaarlijk zijn ze zeker niet. Daarbij is misselijkheid een bekend verschijnsel bij DXM, in wat voor vorm dan ook. Je moet wel zorgen dat je capsules met DXM als enige actieve bestanddeel hebt, want een overdosis asperine is niet iets dat je binnen wilt krijgen.

Overigens, voor die gast die DXM-pillen zocht: die ga je niet vinden. En als iemand ze verkoopt is de kans vrij groot dat jij denkt dat je xtc gekocht hebt. Je kunt het echter wel gewoon per gram bestellen van het internet, even googlen dus.

Overigens zou ik iedereen willen aanraden zeer voorzichtig te zijn met DXM. Het is een dissociatief (qua effect dan, technisch gesproken is het een opiaat) en zit qua schadelijkheid tussen ketamine en PCP in. Vermoedelijk veroorzaakt het hersenbeschadiging en er is niet uit te sluiten dat dit ook bij 1 keer al gebeurt. Hoge doseringen zijn iig zeer gevaarlijk. En er is natuurlijk de mogelijkheid van Olney's lesion, hoewel die theorie me zelf wat vergezocht lijkt. Al met al is dit één van de riskantere soorten dope, mede doordat er nog zo weinig over bekend is.
Ik heb er ook veel over gelezen en Olney's lesion is onwaarschijnlijk bij deze hoeveelheden. En anders zouden er wel meer mensen zijn met duidelijke symptomen. Maar ik heb 'the bad news is in' wel van erowid getrokken hoor. Verder zijn er wel schadelijke effecten maar niet zolang je niet frequent hoge dosissen gebruikt. Ik heb mezelf ook 5x in mijn leven als grens gesteld voor DXM. De eerste keer met 300 mg (20 dampotjes) en als dat geen enorme effecten heeft de andere keren met 600.
Oud 17-03-2004, 21:40
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
********** schreef op 16-03-2004 @ 19:38:
Ik heb er ook veel over gelezen en Olney's lesion is onwaarschijnlijk bij deze hoeveelheden. En anders zouden er wel meer mensen zijn met duidelijke symptomen. Maar ik heb 'the bad news is in' wel van erowid getrokken hoor. Verder zijn er wel schadelijke effecten maar niet zolang je niet frequent hoge dosissen gebruikt. Ik heb mezelf ook 5x in mijn leven als grens gesteld voor DXM. De eerste keer met 300 mg (20 dampotjes) en als dat geen enorme effecten heeft de andere keren met 600.
Klopt, die olney's lesion is meer een theoretisch verhaal. Ze hebben het nog nooit aan kunnen tonen, zelfs niet met zware dissociatieven als PCP of MK-801. Overigens is het zeer goed denkbaar dat DXM ook in lage doseringen al hersenschade veroorzaakt, maar dat deze schade zo gering is dat het pas na veelvuldig gebruik aan het licht komt. Al met al iets om mee op te passen, maar met die grens die je voor je gesteld hebt zit je in principe wel safe. Zelf heb ik het al redelijk vaak gebruikt en ik ben zeker van plan het nog vaak te gaan gebruiken, maar ik limiteer het wel tot eens per 3 maanden.
Oud 20-03-2004, 12:01
crenshaw
crenshaw is offline
Citaat:
Oma schreef op 16-03-2004 @ 18:17:

En wat is PCP?
Ja man, alles jeukte als de tering, vooral op m'n hoofd.

Ik had trouwens Dampo, maar ik heb ook Daro geprobeerd, en die doen het ook best.
Oud 20-03-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
hatefukk schreef op 17-03-2004 @ 22:40:
Klopt, die olney's lesion is meer een theoretisch verhaal. Ze hebben het nog nooit aan kunnen tonen, zelfs niet met zware dissociatieven als PCP of MK-801. Overigens is het zeer goed denkbaar dat DXM ook in lage doseringen al hersenschade veroorzaakt, maar dat deze schade zo gering is dat het pas na veelvuldig gebruik aan het licht komt. Al met al iets om mee op te passen, maar met die grens die je voor je gesteld hebt zit je in principe wel safe. Zelf heb ik het al redelijk vaak gebruikt en ik ben zeker van plan het nog vaak te gaan gebruiken, maar ik limiteer het wel tot eens per 3 maanden.
ik denk dat je ook hersenschade krijgt van alcohol hoor
Oud 07-04-2004, 12:40
Bleater
Bleater is offline
Hoe lang duurt het voordat dxm werkt???
Oud 07-04-2004, 13:04
herz
herz is offline
dat was ik, verkeerde account
Oud 07-04-2004, 13:05
Verwijderd
DXm in pilvorm werkte vogles mij nog sneller dan XTC, als ik eht goed heb,
Oud 07-04-2004, 14:02
Mir-idiotA
best snel
Oud 07-04-2004, 14:03
hatefukk
hatefukk is offline
Citaat:
sjek schreef op 20-03-2004 @ 13:05 :
ik denk dat je ook hersenschade krijgt van alcohol hoor
Alcohol is dan ook een zeer schadelijk stof. Maar als je vergelijkingen wilt trekken, dan zou je een recreatieve dosis DXM qua schadelijkheid kunnen vergelijken met een week whiskey zuipen....niet echt gezond dus.

"En wat is PCP? "

Ook een dissociatief, maar veel sterker en schadelijker dan DXM.

"DXm in pilvorm werkte vogles mij nog sneller dan XTC, als ik eht goed heb"

Dat hangt van een heleboel factoren af, daar kun je niet echt iets zinnigs over zeggen. Soms duurt het een paar uur voor het inslaat, soms merk je het na 20 minuutjes al.
Oud 07-04-2004, 14:43
Bleater
Bleater is offline
ik ben nu als sitter bij herz, hij heeft een paar uur geleden een fles dampo hoestdrank leeggezopen, en zit nu te trippen. Later op de middag post ik nog wel een tripreport.
Oud 07-04-2004, 15:58
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
herz schreef op 07-04-2004 @ 14:04 :
dat was ik, verkeerde account
huh, ben jij 2 account´s en 2 verschillende leeftijden? VET! Dat wil ik ook kunnen
Oud 07-04-2004, 16:04
Bleater
Bleater is offline
Herz is bij mij, hij poste per ongeluk onder mijn acount.
Oud 07-04-2004, 16:04
Bleater
Bleater is offline
Woensdag 7 April
tripreport DXM
één fles dampo hoestdrank 300gram DXM

schrijver/sitter: bleater.
proefkonijn: herz.

12.28 de eerste 2 maat bekertjes zijn naar binnen gewerkt, lekker smaakje maar voelt nog niks. (alleen wat zenuwachtig)
12.37 Voelt gespannen, zin in meer.
12.39 Neemt nog een maatbekertje
12.44 Muziek aant luisteren
12.46 neemt nog een bekertje (hoestdrank is lekker )
12.55 Nog maar ééntje, flesje is bijna leeg
12.57 Drinkt de rest weg
12.59 voelt nog niks
13.09 Licht stoned
13.50 voelt bijna niks
Even naar buiten gegaan om een peuk te roken.
14.07 Het begint te werken
14.13 voelt zich vaag onbeschreivelijk
14.13 tot 15.07 Eerst wat gegeten, daarna begon herz zwaar te trippen op de bank, het lopen ging robotisch en vaag te lullen. Volgens hem werden vormen anders, en begonnen dingen te veranderen van grootte. Hij loopt nu vaag tegen me aan te lullen dat ik het ook moet proberen. zo'n 10 keer achter elkaar.
15.10 herz begint manisch te headbangen op de muziek...
15.11 herz is nou totaal gefreakt, hij gedraagt zich als een gek...
15.19 herz is weer wat gekalmeerd, hij vertelt hoe het voelt
15.22 zwaar vaag gelul ik kan het niet verstaan
15.26 herhaalt telkens de woorden, "alles als in een film, alles als in een film, alles als in een film"
15.31 Speelt met een speelgoedje wat ik em net heb gegeven
15.38 herz vind muziek een goed idee
15.45 maakt vage bewegingen met hoofd en handen.
15.49 Vraagt of ik em verstaat..?
15.52 herz denkt dat hij droomt of in een ander universum zweeft..
15.59 Ik heb herz gevraagd of hij een stukje wou typen:

ik voel me als een wolk die zweeft tussen de wanden van alle objecten, ik luister nu naar de natural anthem van de postal service. Ik hou
me ogen gesloten, een heerlijk onbeschrijflijk gevoel van compleetheid overvalt me. Wanneer ik naar dit liedje luister voel ik me handen werken als een soort van robots die geen fouten maken.. Een wolk tussen de regen, de duisternis en het licht.Ik kijk om me heen als of ik in een soort van kermis zit, de kermis van je hoofd. de onophoudelijke dwang neurotische chaotische gedachten dei me hersenen binnenkomen en weer verlaten. Geven een onbeschrijlijk gevoel van totale opluchting. i wrote you a song and it wont be hard to sing.

16.08 knuffelt een speelgoed hondje ?!
16.10 legt me het gevoel uit van DXM
16.30 Werking word iets minder.
17.00 Nog niet nuchter, net ff wat chips gegeten en gedronken..
Oud 07-04-2004, 16:41
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Bleater schreef op 07-04-2004 @ 17:04 :
voel ik me handen werken als een soort van robots die geen fouten maken..

licht.Ik

je hoofd. de onophoudelijke

chaotische gedachten dei me

onbeschrijlijk

opluchting. i wrote

"drugs zijn ZO verradelijk"
Oud 07-04-2004, 16:52
Verwijderd
Hehe vet report. Ik wel het zeker nog een keer doen

Geen last gehad van misselijkheid/jeuk?
Oud 07-04-2004, 17:08
herz
herz is offline
geen last van misselijkheid enzo. en dinges. uhm.. pffw
echt hele chille shit
Oud 07-04-2004, 18:56
Verwijderd
dat klink het erg als mijn paddotrip eigenlijk.
Oud 28-04-2004, 21:19
x-me-x
x-me-x is offline
ff vraagje erover
ik wil het binnenkort ook proberen. Ik kon niet van die dampo capsules vinden. dus ik heb van die daro retard capsules. daar zit ook dxm in. maar dat ligt toch ook aan hoe zwaar je bent?
in dat doosje zitten 10 capsules, per capsule 29,5 mg dxm
en ik ben rond de 58 kilo, hoeveel zou ik er dan ongeveer moeten nemen om redelijk iets te voelen?

ben benieuwd hoe het voelt
Oud 28-04-2004, 21:48
Type
Type is offline
in het begin van het topic werd gezegd hoeveel mg ongeveer goed was voor een trip, maar ik denk dat die dingen een paar eten, met tussenpozen, en dan kijken wat je voelt, ook wel een goed idee is...
Oud 28-04-2004, 22:03
x-me-x
x-me-x is offline
Citaat:
Type schreef op 28-04-2004 @ 22:48 :
in het begin van het topic werd gezegd hoeveel mg ongeveer goed was voor een trip, maar ik denk dat die dingen een paar eten, met tussenpozen, en dan kijken wat je voelt, ook wel een goed idee is...
Okeej! Thnx
Oud 28-04-2004, 22:05
Type
Type is offline
om nog even precieser te zijn dan 'in het begin van dit topic'

http://forum.scholieren.com/showthre...72#post8252072

Maar daar staat ook dat het voor iedereen anders is, dus neem niet zomaar ineens 300 mg van die dxm in, want wie weet ben je er gevoeliger voor oid, en dan ben je met 300 mg al ver heen...
Dus steeds rustig aan doen, het is geen snoep
Oud 28-04-2004, 22:05
x-me-x
x-me-x is offline
Citaat:
Type schreef op 28-04-2004 @ 22:48 :
Oh, nog ff wat!
Ik heb dus net ff gekeken over wat je zei. Over dat dat ook al aan het begin van de topic werd gezegd. Maar het ligt er toch ook aan hoe zwaar je bent? Ofzo? Ik weet niet hoor, maar als je zwaarder bent dan werkt het met 100 mg ook minder dan als je veel lichter bent..
Oud 28-04-2004, 22:18
Type
Type is offline
Het spul werkt inderdaad naar verhouding van je lichaamsgewicht, daarom zeg ik, daar heb je een indicatie, maar doe er nog steeds voorzichtig mee, zodat je dadelijk niet ineens met een overkill aan dxm in je lichaam zit, want dat is ook niet goed...
Oud 29-04-2004, 10:41
x-me-x
x-me-x is offline
oh.. oke. nou dan zal ik nog wel ff kijken dan.
Oud 29-04-2004, 20:02
hatefukk
hatefukk is offline
rechtstreeks van erowid:

Oral DXM Dosages
Threshold unknown
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 400 mg
Strong 300 - 600 mg
Heavy 600 - 1500 mg
Risk of Death 2,500 - 20,000 mg 1

Duration : 4 - 8 hours

Zelf hanteer ik hogere doseringen, ik zou 450-600 mg een normale dosering noemen, daaronder laag (en onder de 200 threshhold) en daarboven hoog, zeg 600-900 mg. Maar als je de doseringen van erowid hanteert zit je iig redelijk safe. Ik ben overigens 1 m 87 en een kilootje of 75.
Oud 29-05-2004, 17:03
kutprinter
kutprinter is offline
Ik heb et een maandje geleden ook gedaan... Dampo voor de droge hoest 300 mg, alles werd waig als de pest een soort hele zware ''visuele stonedheid'' zou ik het noemen, toen het 10 minuten ofzo in was gekickt moest ik kotsen (en goed ook) maar dat zal wel komen omdat ik op m'n werk weer eens 20 verschillende dingen door elkaar had lopen eten, verder heb ik het gevoel alsof de hele avond in 1 uur voorbij was, heb haast geen moment televisie gekeken geloof ik, weet niet echt meer wat ik allemaal gedaan heb.
Het was best leuk om een keertje te doen maar niet echt spectaculair... misschien doe ik het nog wel een keer en dan 2 pakjes (600 gr)
Oud 30-03-2006, 21:22
upham
upham is offline
hallo,
ik heb 10 pilletjes daro fijngestampt en opgedronken, dit was bijna 2 uur geleden. maar ik merk nog niks alleen dat ik een beetje licht in mijn hoofd ben.
wanneer begind het gemiddeld te werken?
Oud 31-03-2006, 15:06
Lenny K
Lenny K is offline
up-ham
Oud 31-03-2006, 15:21
Verwijderd
zodra jij begint met een t schrijft
Oud 31-03-2006, 16:45
Verwijderd
Klote Noorderlicht. Klote ups.
Advertentie