Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Overigens, voor die gast die DXM-pillen zocht: die ga je niet vinden. En als iemand ze verkoopt is de kans vrij groot dat jij denkt dat je xtc gekocht hebt. Je kunt het echter wel gewoon per gram bestellen van het internet, even googlen dus. Overigens zou ik iedereen willen aanraden zeer voorzichtig te zijn met DXM. Het is een dissociatief (qua effect dan, technisch gesproken is het een opiaat) en zit qua schadelijkheid tussen ketamine en PCP in. Vermoedelijk veroorzaakt het hersenbeschadiging en er is niet uit te sluiten dat dit ook bij 1 keer al gebeurt. Hoge doseringen zijn iig zeer gevaarlijk. En er is natuurlijk de mogelijkheid van Olney's lesion, hoewel die theorie me zelf wat vergezocht lijkt. Al met al is dit één van de riskantere soorten dope, mede doordat er nog zo weinig over bekend is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol ![]() Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 18:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"En wat is PCP? " Ook een dissociatief, maar veel sterker en schadelijker dan DXM. "DXm in pilvorm werkte vogles mij nog sneller dan XTC, als ik eht goed heb" Dat hangt van een heleboel factoren af, daar kun je niet echt iets zinnigs over zeggen. Soms duurt het een paar uur voor het inslaat, soms merk je het na 20 minuutjes al. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Woensdag 7 April
tripreport DXM één fles dampo hoestdrank 300gram DXM schrijver/sitter: bleater. proefkonijn: herz. 12.28 de eerste 2 maat bekertjes zijn naar binnen gewerkt, lekker smaakje maar voelt nog niks. (alleen wat zenuwachtig) 12.37 Voelt gespannen, zin in meer. 12.39 Neemt nog een maatbekertje 12.44 Muziek aant luisteren 12.46 neemt nog een bekertje (hoestdrank is lekker ![]() 12.55 Nog maar ééntje, flesje is bijna leeg 12.57 Drinkt de rest weg 12.59 voelt nog niks 13.09 Licht stoned 13.50 voelt bijna niks Even naar buiten gegaan om een peuk te roken. 14.07 Het begint te werken 14.13 voelt zich vaag onbeschreivelijk 14.13 tot 15.07 Eerst wat gegeten, daarna begon herz zwaar te trippen op de bank, het lopen ging robotisch en vaag te lullen. Volgens hem werden vormen anders, en begonnen dingen te veranderen van grootte. Hij loopt nu vaag tegen me aan te lullen dat ik het ook moet proberen. zo'n 10 keer achter elkaar. 15.10 herz begint manisch te headbangen op de muziek... 15.11 herz is nou totaal gefreakt, hij gedraagt zich als een gek... 15.19 herz is weer wat gekalmeerd, hij vertelt hoe het voelt 15.22 zwaar vaag gelul ik kan het niet verstaan 15.26 herhaalt telkens de woorden, "alles als in een film, alles als in een film, alles als in een film" 15.31 Speelt met een speelgoedje wat ik em net heb gegeven 15.38 herz vind muziek een goed idee 15.45 maakt vage bewegingen met hoofd en handen. 15.49 Vraagt of ik em verstaat..? 15.52 herz denkt dat hij droomt of in een ander universum zweeft.. 15.59 Ik heb herz gevraagd of hij een stukje wou typen: ik voel me als een wolk die zweeft tussen de wanden van alle objecten, ik luister nu naar de natural anthem van de postal service. Ik hou me ogen gesloten, een heerlijk onbeschrijflijk gevoel van compleetheid overvalt me. Wanneer ik naar dit liedje luister voel ik me handen werken als een soort van robots die geen fouten maken.. Een wolk tussen de regen, de duisternis en het licht.Ik kijk om me heen als of ik in een soort van kermis zit, de kermis van je hoofd. de onophoudelijke dwang neurotische chaotische gedachten dei me hersenen binnenkomen en weer verlaten. Geven een onbeschrijlijk gevoel van totale opluchting. i wrote you a song and it wont be hard to sing. 16.08 knuffelt een speelgoed hondje ?! ![]() 16.10 legt me het gevoel uit van DXM 16.30 Werking word iets minder. 17.00 Nog niet nuchter, net ff wat chips gegeten en gedronken.. |
![]() |
||
Citaat:
"drugs zijn ZO verradelijk" ![]()
|
![]() |
ff vraagje erover
![]() ik wil het binnenkort ook proberen. Ik kon niet van die dampo capsules vinden. dus ik heb van die daro retard capsules. daar zit ook dxm in. maar dat ligt toch ook aan hoe zwaar je bent? in dat doosje zitten 10 capsules, per capsule 29,5 mg dxm en ik ben rond de 58 kilo, hoeveel zou ik er dan ongeveer moeten nemen om redelijk iets te voelen? ![]() ben benieuwd hoe het voelt ![]() |
![]() |
|
in het begin van het topic werd gezegd hoeveel mg ongeveer goed was voor een trip, maar ik denk dat die dingen een paar eten, met tussenpozen, en dan kijken wat je voelt, ook wel een goed idee is...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
om nog even precieser te zijn dan 'in het begin van dit topic'
http://forum.scholieren.com/showthre...72#post8252072 Maar daar staat ook dat het voor iedereen anders is, dus neem niet zomaar ineens 300 mg van die dxm in, want wie weet ben je er gevoeliger voor oid, en dan ben je met 300 mg al ver heen... Dus steeds rustig aan doen, het is geen snoep ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dus net ff gekeken over wat je zei. Over dat dat ook al aan het begin van de topic werd gezegd. Maar het ligt er toch ook aan hoe zwaar je bent? Ofzo? Ik weet niet hoor, maar als je zwaarder bent dan werkt het met 100 mg ook minder dan als je veel lichter bent.. |
![]() |
|
Het spul werkt inderdaad naar verhouding van je lichaamsgewicht, daarom zeg ik, daar heb je een indicatie, maar doe er nog steeds voorzichtig mee, zodat je dadelijk niet ineens met een overkill aan dxm in je lichaam zit, want dat is ook niet goed...
|
![]() |
rechtstreeks van erowid:
Oral DXM Dosages Threshold unknown Light 100 - 200 mg Common 200 - 400 mg Strong 300 - 600 mg Heavy 600 - 1500 mg Risk of Death 2,500 - 20,000 mg 1 Duration : 4 - 8 hours Zelf hanteer ik hogere doseringen, ik zou 450-600 mg een normale dosering noemen, daaronder laag (en onder de 200 threshhold) en daarboven hoog, zeg 600-900 mg. Maar als je de doseringen van erowid hanteert zit je iig redelijk safe. Ik ben overigens 1 m 87 en een kilootje of 75. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb et een maandje geleden ook gedaan... Dampo voor de droge hoest 300 mg, alles werd waig als de pest een soort hele zware ''visuele stonedheid'' zou ik het noemen, toen het 10 minuten ofzo in was gekickt moest ik kotsen (en goed ook) maar dat zal wel komen omdat ik op m'n werk weer eens 20 verschillende dingen door elkaar had lopen eten, verder heb ik het gevoel alsof de hele avond in 1 uur voorbij was, heb haast geen moment televisie gekeken geloof ik, weet niet echt meer wat ik allemaal gedaan heb.
Het was best leuk om een keertje te doen maar niet echt spectaculair... misschien doe ik het nog wel een keer en dan 2 pakjes (600 gr)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Dxm Maanmeisje | 51 | 22-05-2006 13:34 | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 20:08 | |
Drugs & Alcohol |
Zeilen onder invloed van DXM passport | 28 | 19-07-2004 12:12 | |
Drugs & Alcohol |
green hornet Verwijderd | 8 | 28-02-2004 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
beste legale spul om van de wereld te komen.. Garbage | 51 | 11-12-2003 20:20 | |
Drugs & Alcohol |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken.... Janet | 176 | 22-07-2003 22:55 |