Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb er wel meerdere, geloof ik
![]() We gaan het even chronologisch opschrijven: - clubkampioen tennis. Op zich niet zo bijzonder, maar wel omdat ik alleen maar tegen jongens moest en ook (uiteraard ![]() ![]() ![]() - Districtkampioen Noord-Nederland volleybal bij de jeugd. Door dit kampioenschap mochten we ook naar het NK ![]() - Jaja, als vervolg op het vorige: Nederlands kampioen volleybal bij de jeugd ![]() Naja, en nu zit ik in Dames 1 bij volleybal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat ik 2e was met turnen meisjes 8-9 jaar van noord en zuid holland
dat ik 1e was met clubcampioenschappen tennis en dat ik 1e was met tennis competitie 2e klas owja en dat ik vorige week 3 dagen achter elkaar nar de sportschool ben geweest en weer begonnen ben met tennis na 2 jaar pff nou ja en dat was mn hele sport carriere |
![]() |
|
![]() |
Een van mijn hoogtepunten was de eerst keer dat ik op een darttoernooi een prijs wist te winnen. Op dit toernooi wist ik van een stuk of 40 aanwezigen op de derde plaats te eindigen. Ik deed dit door in de wedstrijd om de derde/vierde plaats binnen 10 minuten de favoriet met 3-1 in legs van het bord af te gooien. Op dit toernooi verloor ik maar 6 legs en won er maar liefst 17. Ook gooide ik een score van 180 en de hoogste finish van het toernooi, namelijk een finish van 90. (da's niet zo best).
![]() Een ander hoogtepunt was dat ik tegen professional darter Ronnie Baxter heb mogen gooien. Deze partij heb ik overigens wel (net) verloren. In de laatste leg kreeg ik nog een kans maar hij gooide net eerder uit, ik stond nog op iets van 60. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|