Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen toch.
- Arjan is de personificatie van 'siked' zijn. - Daarbij is hij een scenestar. - Bovendien houdt hij van Minor Threat. - Niet te vergeten, hij is gewoon een aardige kerel. - Ik snap niet waarom men CBK de redders van hardcore noemt. - Hardcore is veel meer dan alleen muziek, veel mensen schijnen dat te vergeten of zelfs niet eens te weten. - Iedereen die hardcore gewoon 'leuke muziek' vindt en shows 'gezellig' mag weer lekker emo, ska, poppunk of indie gaan luisteren voor mijn part. - Die clip is kut. - Mensen die niet siked zijn over woordjes zijn daar dus niet down mee en weten derhalve niet what's up. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en verder weet je misschien wel hoe ik er over denk zo niet, nou ik eigenlijk zelf ook niet precies dus komt dat ff mooi uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mixtape zit in mn hoofd baasje! waarschijnlijk past het niet op 1 tape ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder heb je volkomen gelijk natuurlijk, en dat was mijn punt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar anyway ook al had je t niet goed gevonden dan had ik alsnog naar hc geluisterd hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is net the lion king. dan was je aan begin simbatje maar later een dikke vette leeuw die zei 'wat de fuck man, ik pak je nog wel'
||
Citaat:
|
Mijn 3 eurocenten:
1) Ik moet altijd erg lachen om mensen die zeggen: ' ja als je sxe bent dan kan je dus niet ff relaxen??? wat dom!' ' ja en ik zie altijd sxe kids die bier uit mijn handen slaan en dan hun x laten zien huil huil' 2) Mensen met een denkniveau zoals dat van 'Muddy' zouden ze moeten vergassen 3) Kroketje, David en jij zijn nog lang niet zo elitair als ik
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar let maar niet op mij , ik snap het gewoon allemaal niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En tja, ik wete misschien ook wle neit what's up. Dat hoor je mij ook neit zeggen sjonnie ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|