Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben het eens me de rest van de dames, dat is geen flirten dat is gewoon irritant om aandacht vragen. Je wordt gewoon schijtziek van zulke gasten. ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat zo erg...zo'n brok onbenul wat opeens denkt dat hij kan zeggen dat ik vast wel van sex hou, of die me gaat lopen prikken en me aanstoten, (lees: me pijn doen) of te dicht naast me kom staan, zodat ik hem wel moet ruiken, of ik nou wil of niet. En ik vind mensen al snel stinken, is het niet naar goedkoop parfum, smerige sigaretten, zweet of bier, dan is het wel een puttenlucht uit hun bek.
En dan nog wat: als ik daar vervolgens heel beleefd gewoon niet op inga, een stapje terug doe, hem ontwijk, niet lach om stomme grapjes, om zijn gevoelens te sparen, dan is dat GEEN AANMOEDIGING OM DOOR TE GAAN! Ik snap best dat je een reactie wilt, maar de enige reactie die je dan kunt verwachten is een snauw of een ram voor je kop. Als wij dames er niet op ingaan is dat niet omdat we het niet begrepen hebben, (hoe stom, doof en blind denk je dat we zijn?)maar omdat we zo aardig zijn om je niet het openbaar te willen afzeiken. Als we je wel leuk vinde, reageren we echt wel, of we hebben je zelf al versierd. Dank U. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Als je hem ziet, wegwezen want anders kom je niet meer van hem af. ![]() Maar dit zijn dus ook echt doelloze mensen hč. Citaat:
|
![]() |
|
Wat is dit nou voorgrof gepraat, kennen jullie deze persoon dat jullie hem zo beoordelen en afzeiken?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je als verlegen persoon besluit wat meer contact probeerd te maken. Probeerd wat meer te praten en gezelligheid uit te stralen. Lichamelijk contact is een heel normale manier om te flirten, niet al te subtiel, maar ach... En flirten is geen probleem, zolang je er niemand mee lastig valt en niemand kwetst. (zelf ben ik niet zo'n flirter, alhoewel ik wel heel lichamelijk ben met mensen die ik goed ken.) |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook niet echt een flirter.. Ik weet nooit zo goed wat ik moet doen.. maar ik ben totaal niet verlegen..
Ik krijg makkelijk contact met andere vrouwen maar ik kom nooit verder dan een praatje.. niet dat ik dat heel erg vind maar ik sta wel eens met een super mooie vrouw te praten die ik graag zou willen zoenen maar ik kan dan nooit die stap nemen.. weet niet waarom.. maar ik heb wel het gevoel dat sommige vrouwen dat waarderen, ik kom gewoon een praatje maken en voor de rest niks... geen dubbelzinnige opmerkingen of niks.. maar ik zou soms toch wel wat meer willen... maar ik heb nog hoop ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van die jongens die zeggen: "ja jij houd wel van iets zoets hč" tegen ieder meisje die ze zien met een glas drinken erin... en dan je even een flinke knijp in je zij/bips geven. ![]() Enfin... ik kom niet verder dan een glimlach naar een meisje. ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Ik heb me niet geliefd gemaakt met dit topic geloof ik. Allereerst heb ik het niet zozeer over met onbekenden. Dat heb ik helemaal niet gezegd en zal ik ook nooit doen omdat ik verlegen van aard ben. Ik bedoel dus met mijn vrouwelijke collega's, die net zo goed weer flirten met mij om het flirten zelf. Met vriendinnen, goede bekende, mensen waar je graag mee omgaat. Op zo'n manier bedoel ik het aangezien ik snap dat veel mensen daar geen behoefte aan hebben met vreemden. Ik ben geen randdebiel die niet weet hoe ie zich moet gedragen richting vrouwen ofzo hoor. Misschien zijn het alleen de vrouwen die er echt niet van houden die hier reageren. Maar ik moet zeggen dat ik in de praktijk nooit een negatieve reactie heb gehoord. In elk geval kijk ik nou wel uit met het bedenken van een topic als ik in een uitgelaten bui ben. Eerst even elke manier van interpreteren analyseren en dan maar hopen dat ik niemand op zijn teentjes trap. Bij deze mijn oprechte exuces dan maar, al weet ik niet wat ik fout heb gedaan om zo worden afgekraakt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Je zei zelf: ik flirt met iedereen, ook als ik het meisje niet eens leuk vind. Dan krijgen wij hele rare ideeen over jou.
Maar goed het is jouw manier van omgaan met vrouwen en meisjes die je kent en die je aardig vindt, en bij wie dat wederzijds is. Iemand die ik al ken en aardig vindt mag best grapjes met me maken, of me een beetje plagen, me (niet te opdringerig!) aanraken, (maar nog steeds niet porren, dat is echt irritant!) en complimentjes uitdelen. Maar eerst moet ik hem al aardig vinden. En dat bereik je door te praten. Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 16:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel dus iedereen waar ik goed mee omga, meisjes die ik niet zozeer wil versieren voor een relatie. Gewoon voor de lol van het flirten. Is dat zo raar dan? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb daar dus andere ideeen over. Namelijk dat flirten iets sociaals kan zijn waardoor je een band met iemand kan krijgen die niet zozeer liefde is, maar bijvoorbeeld een hele goede vriendschappelijke relatie. |
![]() |
|
![]() |
ach.. het is ook de manier waarop
maar ik ken twee jongens die mij (en andere meisjes) ook wel eens in de zij porren of kietelen ofzo, maar dat zie ik toch absoluut niet als flirten eigenlijk skesueel getinte opmerkingen vind ik alweer wat anders
|
Verwijderd
|
Ik vind eigenlijk dat het heel erg van de persoon afhangt. Iemand die me gewoon aanraakt en plaagt terwijl ik weet dat hij of zij er toch niets mee bedoelt vind ik prima. Als het maar spontaan gaat. Zelf merk ik dat ik de laatste tijd ook wat meer mensen aanraak, maar dan bedoel ik er meestal niets mee (behalve als het een jongen is die ik leuk vind
![]() Bij players en van die oude mannetjes vind ik het een ander verhaal, die moeten gewoon uit m'n buurt blijven ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken wel wat jongens die altijd met meisjes flirten. Een jongen doet dat heel erg. Ieder meisje vindt hem dan ook charmant, terwijl het eigenlijk echt een lul is.
Hij flirt wel echt met iedereen ja. Zelfs met mij ![]() Nog een jongen (maar daar ga ik wel veel mee om, dus dan is het weer anders), die kan ook behoorlijk met je flirten, grapjes maken over seks, over bij je in bed slapen, aan je zitten etc etc. Zijn dus wel meer jongens die het doen. Of ik zelf veel flirt? Ik weet het eigenlijk niet. Bij jongens die ik echt mag kan ik volgens mij wel behoorlijk flirten (terwijl ik daar dan echt niks van wil hoor, en ik het zelf ''eng'' begin te vinden als ze denken dat ik er echt iets mee bedoel) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 22:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het 'oogcontact maken, wegkijken, glimlachen'-soort van flirten doe ik vrij algemeen met elke leuke jongen of leuke jonge man die ik tegen kom wanneer ik in een goed humeur ben, ook al ken ik 'm niet, jongens op straat of in de bus of trein, gewoon omdat het zo'n vrolijk gevoel geeft als iemand er vriendelijk terugflirtend op reageert. Het is daarbij trouwens wel altijd duidelijk te afstandelijk en vluchtig om op de ander over te komen als versierpoging, en als ik geen reactie krijg dan geef ik het meteen op.
Het soort van flirten waarbij je ook 'verbaal flirt' en waarbij er aanrakingen zijn en waarbij je echt een tijdje door gaat en waarbij het niet alleen leuk maar ook spannend is, doe ik alleen bij jongens op wie ik verliefd zou kunnen en willen worden of op wie ik verliefd ben; ik heb een vriend en wil dus niet op iemand anders verliefd worden, voluit flirten doe ik dus alleen met hem. Wat jij beschrijft klinkt mij meer als een beetje geinen, zogenaamd-flirten, dat kan uiteraard wel met iedereen die je aardig vindt mits diegene er zelf ook om kan lachen ![]() |
![]() |
|
![]() |
nog gisteravond meegemaakt met een meisje die aan het flirten was met ik en ik dan met haar was gewoon grappig en fun en soms heel intiem tot we aan hetk ussen waren enz en dan elkaar plagen was wel 1 van de plezanste keren denk ik hoe ze flirte
vind ik personelijk plezant. en ja nu vrijen we ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Flirten Barca1 | 8 | 09-05-2014 12:46 | |
Liefde & Relatie |
Flirten met Leraar. Megan Cleo | 10 | 04-07-2010 21:50 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt? Severus | 24 | 19-07-2005 19:37 | |
Lifestyle |
Flirten Pan Am | 100 | 16-10-2004 01:59 | |
Liefde & Relatie |
Is het liefde of was het een flirt voor hem? lieve | 11 | 24-11-2003 16:51 | |
Liefde & Relatie |
flirten als je 'n relatie hebt mag hellowkittiej! | 42 | 01-08-2002 22:07 |