Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maargoed, dat win ik in een avond niet terug dat weet ik. Ik wil gewoon weer dat we verliefd op elkaar zijn. En zelf krijg ik hier ook al vlinders van in mijn buik ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou er ook ingetrapt zijn....
Ik zou gewoon zo saai en onorgineel zijn om haar school tijdens de pauze binnen te lopen met een microfoon zingend:"Can't take my eyes off of you"
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb haar gevraagd. ze vond het te eng. We hebben dingen goed uitgepraat, en willen nu vriendschap
het enige waar ik op kan hopen, dat we overnieuwd beginnen. Ik ook vriendschap ga voelen, en er ...msischien ooit...in de verre toekomst we verliefd worden, en een goede basis hebben.. misschien ook niet, en vnden we de liefde bij een ander. ![]() wil iemand anders komen?
|
![]() |
ik lach me rot als ze niet komt
![]() dan sta je daar in je pak en kun je al die kaarsjes gaan uitblaze etc. en nodig krant + lokaal tv station uit ![]() [Dit bericht is aangepast door SuperS (04-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door SuperS (04-03-2002).]
||
Citaat:
Ehm, ik denk dat als ze echt van je houdt, dat ze het wel doet, en dat het dan ook werken zal. trouwens, schrijf je onderaan de brief wel je naam, of juist niet je naam?
|
Doen jong het is superromantisch.Als mijn vriend het zou doen zou ik wel weglopen van schaamte maarja hoe zou je zelf zijn als een bende oudjes op je fikken zit te kijken.
![]() (NVM het parkje ligt naast het bejaardetehuis) [Dit bericht is aangepast door Priñçé$$ (06-03-2002).]
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|