| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ja toen jah
|
|
|
Verwijderd
|
Had vandaag een digitale camera van een vriend geleent om foto's te maken voor een CKV opdracht... Kutcamera deed het voor geen meter
Nou hier wat foto's de overige 30 zijn echt compleet mislukt en post ik niet.KUT camera Tja het was voor CKV he.. Ik moest de student uithangen.. ja.. VVD das van mn pa Dit is trouwens in de badkamer van mn zusje, want ik heb geen lenzen en ook geen borstel ![]() yay deze is gelukt.. dit zie ik als ik naar beneden kijk.. JA ik hou van hamka's, en ja ik heb vanmiddag tosti's gegeten
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 19:58. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Hmm, zonde dat je geen ironie begrijpt En, moest je daar nou echt 3 keer over doen... Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 20:19. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mm zonde dat je probeert grappig over te komen voor andere forummers met een gejatte grap, en sarcastisch is het zeker ja, zo fijn lijkt het me niet jou te zijn ![]() En ja, het is erg lastig zo'n link met naam neer te zetten voor een ( Y |3 3 R |\| () () |3 als ik |
|
|
|
|
|
hm dan ga ik ook maar ez wat posten
![]() was ik aan het optreduh (bezig met lied: guano apes - open your eyes) daarom kijk ik zo vaagik met dreads...maar dan in beweging ![]() mja ikke gewoon in normale toestand voor zover je dat kunt zeggeh ik nog keer met dreads da was ut....
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mocht ik nadat ik mijn tongpiercing heb geschoten nog in leven gelaten worden door ouders dan wil ik oooowk een spermacelpierc.. ik vind hem echt superkoel ![]() [ontopik] faery/roel moet degene met het fotorolletje even een schop geven zodat die opschiet met ontwikkelen.. ik wil mijn masj-en-roel-stoned-op-dam foto zien
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |