Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan kun je dit forum direct sluiten...
Volgens mij kan je dan via dit forum aantonen dat het jouw gedicht is en het aanvechten als je het echt belangrijk vind. Dan zou je beter ook je mening niet meer geven op de andere topics, mss maakt iemand er wel een geweldige lezersbrief van of een pracht van een eindwerk... Zolang je niet van plan bent in de eerste jaren een dichtbundel op de markt te brengen, denk ik dat het geen probleem is hier je gedichten te posten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het voelt in ieder geval niet plezierig. Tenzij je niet veel werk in je gedichten stopt en er niet trots op bent, dan kun je er misschien wel om lachen.
|
Ik kan me goed voorstellen hoe rot dat zou zijn, als er een gedicht van je eigen hand gebruikt zou worden door anderen. Ik denk echter dat degene waarvoor ik mijn gedichten schrijf, en met wie ik mijn gedichten deel, meestal wel weten dat ze door mij geschreven zijn. Als ze dan worden gebruikt, kan ik in ieder geval aantonen dat ik ze schreef.
Maar mij ontbreekt de zelfverzekerdheid eerlijk gezegd, om er van uit te kunnen gaan dat zoiets zou kunnen gebeuren; simpelweg gezegd denk ik niet dat iemand mijn gedichten zal gebruiken ![]() ![]()
||
Citaat:
En ik ben benieuwd naar je gedicht ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb veel commentaar op anderen, maar ook op mezelf. Vandaar dat er maar sporadisch echt 'affe' gedichten van mij komen. ![]()
|
Dat risico loop je altijd wel, andersom ook. Dat iemand hier iets plaatst wat niet van hem is.
Als jet het echt niet wil moet je het gewoon niet plaatsen, dan voorkom je het gewoon. Maar het is ook leuk om over je eigen werk te praten en tips te krijgen. Daarbij als je gewoon je 'bewijsstukken' bewaard kan je evt een rechtszaak beginnen als het echt van belang is.
||
Citaat:
Ik zou het toch maar eens proberen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Goed en slecht jatwerk: over remixes en plagiaat. Verwijderd | 32 | 22-03-2014 17:44 | |
Algemene schoolzaken |
Handige site voor online plagiaat check Xzila | 16 | 19-06-2009 11:32 | |
ARTistiek |
[Vraag] Plagiaat vs. Inspiratie Kingofthemall | 19 | 30-10-2005 02:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Plagiaat Cait | 13 | 19-10-2005 20:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rutte: Afstuderen onmogelijk na plagiaat fractuur | 111 | 29-09-2005 10:25 |