Oud 15-10-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 15-10-2005 @ 10:49 :
omdat onze levens nu zo verschillen. Hij kon gister niet veel zeggen, dus we gaan er nog een keer over praten.

Ik ga hem zo ontzettend missen. Ik besef het gewoon echt niet. Volgende week is alles weer zoals het was, voor mijn gevoel. Maar dat is niet meer zo.
Da's echt kut... Sterkte ermee.
Advertentie
Oud 15-10-2005, 10:35
Verwijderd
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Gisteravond uitgeweest en flink met mijn ex 'geflirt' om het zo maar even te zeggen. Verstandig? Geen idee. We hebben ong. 1-1,5 jaar een 'knipperlicht-relatie' gehad en het blijkt nog steeds niet over te zijn?
Oud 15-10-2005, 10:48
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-10-2005 @ 11:27 :
Da's echt kut... Sterkte ermee.
dankje
Oud 15-10-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 15-10-2005 @ 01:00 :
ik ben benieuwd hoe lang dat euforische nog aanhoudt
Anders ik wel. Maar goed, ik laat het je wel weten zodra wij ons eikenhuwelijk vieren

Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 14-10-2005 @ 23:03 :
Ik heb hem nog nooit zien huilen, vandaag was de eerste keer. Het is uit. En ik kan het niet beseffen.
Och meiske, een paar uur daarvoor was je nog zo blij om naar hem toe te gaan! Was het zo onverwachts? Altijd kut als je relatie overgaat terwijl jij je er goed in voelt.
Veel sterkte de komende tijd...

Ontopic: Ik schrok vanacht wakker uit een droom, en meteen voelde ik hem omdat hij me vastpakte en zachtjes begon te vertellen dat alles goed was...
Voel me veilig bij hem.
Oud 15-10-2005, 13:16
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 15-10-2005 @ 14:08 :
Och meiske, een paar uur daarvoor was je nog zo blij om naar hem toe te gaan! Was het zo onverwachts? Altijd kut als je relatie overgaat terwijl jij je er goed in voelt.
Veel sterkte de komende tijd...
Totaal onverwachts.. het voelde de laatste tijd beter dan ooit.
dank jewel..
Oud 15-10-2005, 13:45
langejongen
langejongen is offline
Gisteren naar Scheveningen geweest met m'n potentiele vriendin. Lekker uit eten geweest bij het strand onderaan de boulevard, daarna op strand gelopen, heel open en eerlijk allerlei dingen besproken over de relatie die er dik aan zit te komen, en daarna nog wat gedronken.
Voel me echt verliefd en goed.
Oud 15-10-2005, 13:51
Verwijderd
gooeeeeeeed
Oud 15-10-2005, 13:57
Verwijderd
Ik geloof dat ik nog nooit zo verdrietig ben geweest, ik heb nog nooit eerder moeten huilen om een meisje.
Oud 15-10-2005, 14:07
ST*R
ST*R is offline
hmm kweenie
belde m vanmorgen om te vragen of hij nog een keer iets wilde afspreken, en dat leek m 'opzich wel leuk'. Maar maandag en dinsdag kan hij niet, en dan ga ik paar dagen weg, en dan zou ie bellen als hij kon. Waarom geeft ie nou zo'n antwoord, zeg of 'ja leuk' of 'nee liever niet', wat moet ik hier nou mee, nu weet ik nog niks (want echt enthousiast klonk ie niet). Pff dacht dat ie me wel leuk vond, niet echt dus (of trek ik nu te snel een conclusie?)
nouja ik zie het allemaal wel
ga het vanavond wel aan mn ex vertellen, maar ook dat ik die jongen wel minder leuk vind (is gedeeltelijk waar)
Oud 15-10-2005, 14:36
BCR
BCR is offline
Meuh, ik twijfel weer aan zn oprechtheid
Oud 15-10-2005, 14:37
Aurora
Aurora is offline
Het tolerantie-niveau van mijn vriend is abnormaal hoog, moet ik zeggen. Hij is lief

@Toeter: sterkte
Oud 15-10-2005, 15:55
Qamra
Qamra is offline
Ik ben echt té jaloers op een meid uit Rusland, die hij in Duitsland heeft ontmoet en waar de hele mannelijk kant van de reisgroep zo ongeveer "verliefd" op is
Oud 15-10-2005, 16:27
I C U
I C U is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-10-2005 @ 21:56 :
Ow, I C U, dat is echt zo'n kloteopmerking. Aan de andere kant maken veel mensen zich wel eens 'schuldig' aan dat soort relaties. Je vind de persoon in kwestie echt leuk maar bent niet verliefd, en dan wil je het tóch proberen. Dus in feite kun je het ook als een compliment zien

En wat mij betreft: Hij is lekker van mij. Hoei.
Ach, het blijft een kutopmerking... Voordeel is dat ik me nu niet meer onzeker over hem en ons hoef te voelen, wat ik wel deed, en wat dus onwijs fout is. Ik voel me vandaag al wel een stuk beter dan gisteravond, hoewel ik wel moe ben... En iedereen is zo lief!

@ *~ Toeter ~*: *geeft hele dikke knuffel* Ik vind het onwijs heel erg KUT voor je. *kusje geeft*
Oud 15-10-2005, 19:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 15-10-2005 @ 13:16 :
Totaal onverwachts.. het voelde de laatste tijd beter dan ooit.
dank jewel..
Auw Sterkte!

Hier gaat alles goed, samen allemaal dingen kopen voor je eigen huisje is té leuk Ikea here we come
Oud 15-10-2005, 21:15
Verwijderd
Sinterklaas kwam wel heel vroeg dit jaar. Ik vond net een chocoladeletter in mijn schoen (nadat hij daar heel subtiel, not, op gewezen had...)
Oud 15-10-2005, 21:33
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-10-2005 @ 02:24 :
Ach, een flitsscheiding kost bijna niets, dus daar hoef je het niet om te laten
Ach, zodra jij ooit weet hoe het voelt praten wij verder jochie

OT: Prima! Alles gaat lekker. Morgen op stap met de schoonfamilie
Oud 15-10-2005, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 15-10-2005 @ 00:20 :
ik haat het dat k jaloers ben als een oude flirt ineens iemand wil en ik dan haar weer wil teriwjl ik iemand anders wil
Oud 16-10-2005, 01:02
Verwijderd
Hi. Leuk altijd, die smsjes.
Oud 16-10-2005, 09:22
Isiyanka
Isiyanka is offline
Oeh, kriebels, zo lang geleden
ik wil hem
Oud 16-10-2005, 09:58
Verwijderd
Oud 16-10-2005, 10:44
Verwijderd
Altijd leuk als je er achter komt dat je al een paar maanden een geweldig meisje kent waarvan je dacht dat het niets zou worden, maar opeens toch blijkt dat juliie wel erg goed kunnen opschieten en dat ze inderdaad erg geweldig is.

Alleen jammer dat dat net een week gebeurd voordat je op wereldreis gaat.
Oud 16-10-2005, 11:38
Lenaleentje
Lenaleentje is offline
Voel me erg goed, beter dan ooit (in half jaar relatie) eigenlijk. Maar waarom moet hij nu telkens van die smsjes sturen waaruit ik op denk te maken dat hij alleen maar sex wil...
Oud 16-10-2005, 12:12
kusj
kusj is offline
verwarring, en klote..
Ik weet niet wat ik moet doen, ja natuurlijk laten rusten..
En de mensen op het forum denken ook dat ik een aandachts-freak ben. maar ze begrijpen me niet.

Ik wou dat liefde wat makkenlijker was.
Oud 16-10-2005, 12:33
Verwijderd
Hij is lief.. Nog maar 7 nachtjes slapen, en dan ben ik weer in Nederland. Kan niet wachten tot ik m weer zie..
Houden van is tof <3
Oud 16-10-2005, 13:57
Toet0r
Toet0r is offline
Ik droomde vannacht iets over wat mn broer deed. Toen bedacht ik me dat mn vriendje dat normaal gesproken deed. In één keer was ik wakker. Hij is mn vriendje niet meer.
Ik voel me beter dan gisteren, maar ik heb het idee alsof het allemaal niet waar is, dus als ik het echt besef voel ik me wel weer kut.
Van mn ma moet ik écht leuke dingen gaan doen, alleen ik heb geen behoefte aan mensen om me heen nu.
Vriendin van mn oude school vroeg net wat er was. Ze had het ook totaal niet verwacht en zo reageert iedereen.
Ik heb het gevoel dat het binnen een paar dagen weer normaal is, maar dat is niet zo. Ik wil met hem praten, maar ik durf niet tegen hem te beginnen op msn.
Vanavond gaat hij weer terug naar Utrecht en ik heb het gevoel dat ik hem helemaal kwijt ben zodra hij vanavond offline is. En dat ik hem dan nooit meer terug zie.

hmm sorry, lang verhaal.
Oud 16-10-2005, 14:19
ST*R
ST*R is offline
hm ik heb gisteravond mn 'ex' verteld dat ik een afspraak had met een andere jongen en hem ook wel leuk vond.. nou dat vond hij niet zo leuk, helemaal verdrietig, en nu nog steeds.. Heeft hij ook nog eens op een ander vlak pech.. ik wil niet dat hij ongelukkig is, wil hem weer gelukkig maken.. ga straks heeeel erg lief zijn, dat heeft hij denk ik wel nodig
Oud 16-10-2005, 14:48
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 16-10-2005 @ 15:19 :
hm ik heb gisteravond mn 'ex' verteld dat ik een afspraak had met een andere jongen en hem ook wel leuk vond.. nou dat vond hij niet zo leuk, helemaal verdrietig, en nu nog steeds.. Heeft hij ook nog eens op een ander vlak pech.. ik wil niet dat hij ongelukkig is, wil hem weer gelukkig maken.. ga straks heeeel erg lief zijn, dat heeft hij denk ik wel nodig
Klinkt alsof hij nog gevoelens voor je heeft. Niet té lief zijn, dan krijgt ie valse hoop.
Oud 16-10-2005, 15:11
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-10-2005 @ 15:48 :
Klinkt alsof hij nog gevoelens voor je heeft. Niet té lief zijn, dan krijgt ie valse hoop.
Ja ik weet dat hij nog gevoelens voor mij heeft, en ik voel ook nog wel wat vooor hem, alleen (van mijn kant) niet genoeg meer, dus ging het uit. Alleen omdat we dus wel nog wel íets voor elkaar voelen is het niet altijd even makkelijk, maarja
En nee ik ga ook niet té lief zijn, maar ik wil hem zo graag weer gelukkig maken, hem troosten..
Oud 16-10-2005, 16:41
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Prima! het is bijna 6 maanden aan en we zijn nogsteeds helemaal verliefd op elkaar, hij doet ook zoveel van die kleine dingetjes die echt zoo lief zijn
Oud 16-10-2005, 17:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pfffff...
KLOTEZOOI!
Oud 16-10-2005, 18:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 16-10-2005 @ 14:57 :
Ik droomde vannacht iets over wat mn broer deed. Toen bedacht ik me dat mn vriendje dat normaal gesproken deed. In één keer was ik wakker. Hij is mn vriendje niet meer.
Ik voel me beter dan gisteren, maar ik heb het idee alsof het allemaal niet waar is, dus als ik het echt besef voel ik me wel weer kut.
Van mn ma moet ik écht leuke dingen gaan doen, alleen ik heb geen behoefte aan mensen om me heen nu.
Vriendin van mn oude school vroeg net wat er was. Ze had het ook totaal niet verwacht en zo reageert iedereen.
Ik heb het gevoel dat het binnen een paar dagen weer normaal is, maar dat is niet zo. Ik wil met hem praten, maar ik durf niet tegen hem te beginnen op msn.
Vanavond gaat hij weer terug naar Utrecht en ik heb het gevoel dat ik hem helemaal kwijt ben zodra hij vanavond offline is. En dat ik hem dan nooit meer terug zie.

hmm sorry, lang verhaal.
Meisje toch, ik leef zo met je mee. Jullie leken altijd zo gelukkig samen door de dingen die jij hier over hem en jullie relatie vertelde. Ik vind het echt zó rot voor je *knuff*

OT: Heerlijk, we zaten gister in de trein te discussiëren over op welke datum we zouden gaan trouwen 'later'
Oud 16-10-2005, 18:44
fractuur
fractuur is offline
Jongens zijn vreemd en onvoorspelbaar, vooral wanneer er alcohol bij (een van) beide partijen in het spel is.
Oud 16-10-2005, 18:47
fractuur
fractuur is offline
Ahw Toeter!!! Doe anders gewoon een paar dagen rustig aan, en geef jezelf de tijd het te verwerken. Na die paar dagen zal je zien dat je andere bezigheden als een welkome afleiding ziet. Sterkte meis!

Edit: O, nog even een tip: vermijd al die zeijmeltopics hier. Dat is echt slecht voor je gemoedstoestand op dat soort momenten.
Oud 16-10-2005, 18:55
WolterB
WolterB is offline
Ben vandaag op de kop af 1 jaar vrijgezel
1 jaar

Ergens voelt t zo ontzettend veel korter, best vreemd
Oud 16-10-2005, 19:51
Verwijderd
Godver, ik moet echt wat minder verlegen worden.
Oud 16-10-2005, 19:59
ZerO
ZerO is offline
<3
Oud 16-10-2005, 20:29
zeep007
zeep007 is offline
Hij is zo lief en begripvol. We zijn een weekend naar mijn ouders geweest, hij had door dat ik daar echt behoefte aan had.
Net een massage met kaarsjes en alles gehad, hmm... Love him long time
Oud 16-10-2005, 20:38
Verwijderd
Mja niet helemaal lekker. Gaat weliswaar niet over een vriendin, maar gewoon een goede vriend. Meid waar we allebei gek op zijn, maar hij heeft erdoor nogal veel verdriet gehad omdat ze - ik geloof - zo ongeveer niet wisten wat ze met elkaar aanmoesten en of ze nou wel of niet verliefd zijn. Nu zijn het gewoon weer goede vrienden, maar ik zei net tegen hem, toen hij vroeg 'ga je ervoor' (haar versieren zeg maar dus), ja. En ik weet niet of hij dat nu wel zo leuk vond, hij ging ineens offline.
Kan ook gewoon geweest zijn omdat hij meestal rond deze tijd weg moet, maar het zit me niet helemaal lekker. Gelukkig morgen wel een antwoord.

Misschien beetje vage uitleg, ik kan het niet samengevatter krijgen.
Oud 16-10-2005, 20:39
Verwijderd
Voel me een beetje alleen vandaag. Gaat wel weer over hoop ik.

@ Toeter: sterkte
Oud 17-10-2005, 02:08
Verwijderd
Geen idee. Net meer dan drie uur aan de telefoon gehangen en het hadden nog wel meer uren kunnen zijn. Meteen daarna sms gestuurd en heb er nu een terug. Zo even lezen. Het klikt en naja, we zien het wel. Ik ga binnenkort bij hem, waarschijnlijk zaterdag uit en blijf dan bij hem slapen en ik ga mn mama proberen over te halen dat hij dan zondag bij ons gado gado komt eten
Nou, ik ga even zn sms lezen en echt mn bed in. Het is weer veel te laat.
Oud 17-10-2005, 08:17
miekmuis
miekmuis is offline
Hmpf, vandaag zat ie naast me in de bus, maar in de bus waar we in over moesten stappen ging hij bij een meisje zitten dat wel eens zijn vriendin kon zijn.
Oud 17-10-2005, 08:52
Yolcu
Yolcu is offline
They said "I bet, they'll never make it" but just look at us holding on. We're still together, still going strong.

Dat liedje heb ik de hele ochtend al op staan.. af en toe wissel ik naar een ander zwijmelnummer. Ik ben helemaal happy en in love na een schattig telefoongesprek van gisteravond. Heb ook in tijden niet zo lekker geslapen.
Oud 17-10-2005, 09:27
Qamra
Qamra is offline
Confused...
Oud 17-10-2005, 10:22
the exploding boy
the exploding boy is offline
Goed, nu al 2 jaar en 7 maanden

En hij is nog steeds leuk
Oud 17-10-2005, 11:33
Verwijderd
zoiets van, de koek is op.
Oud 17-10-2005, 13:28
Lilium
Lilium is offline
Stom, ooit word ik nog kluizenaar.
Oud 17-10-2005, 15:11
Bloompje
Bloompje is offline
Verward, gister heeft hij met een vriendin van hem gezoend en ik was zo jaloers, terwijl we niks hebben. Alsof ik de enige ben die dat knusse gevoel met hem mag hebben. En dat terwijl ik volgens mijn gevoel niet verliefd op hem ben, maar meer broer-zus liefde voel...

Ik snap mezelf niet eens, hoe moet hij dat in godsnaam dan doen?
Oud 17-10-2005, 15:20
Verwijderd
leuk gesprek gehad net en woensdag weer wat leuks doen
Oud 17-10-2005, 16:01
ST*R
ST*R is offline
ik weet t niet
vind die jongen van de date van woensdag wel erg leuk geloof ik (denk veel aan hem), maar heb geeen idee wat hij van mij vindt. Woensdag deed hij lief, maar hij reageerde zaterdag niet echt enthousiast op mijn vraag of we weer wat konden afspreken, maar hij gaat bellen als ik terug ben en hij kan. Dus tja, hoop dat hij belt!!
hij is zoo leuk..
Oud 17-10-2005, 16:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 17-10-2005 @ 17:01 :
ik weet t niet
vind die jongen van de date van woensdag wel erg leuk geloof ik (denk veel aan hem), maar heb geeen idee wat hij van mij vindt. Woensdag deed hij lief, maar hij reageerde zaterdag niet echt enthousiast op mijn vraag of we weer wat konden afspreken, maar hij gaat bellen als ik terug ben en hij kan. Dus tja, hoop dat hij belt!!
hij is zoo leuk..
Ik hoor het Oprah al gillen (en ze gilt het ook tegen mij hoor, no worries)..

He is just not that into you..

Of er is iemand dood, dat kan ook natuurlijk.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten