Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.google.nl/search?client=f...=Google+zoeken
ja klinkt zo slecht nog niet, beetje cockney rejects haha al die lelijke flyers bij tour Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 12:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Gister Municipal Waste in tilburrug. Ik was van te voren bij Fab gaan eten dus ik kreeg het voor elkaar om binnen te komen terwijl MW net 1 minuut klaar was met spelen. Kan alleen mij overkomen, gebeurt me trouwens best vaak. Toen maar the Haunted gaan kijken en een paar biertjes gedronken en wat geblowd. En een MW shirt gekocht (20!fucking!euro!). Bij de waste distro lag trouwens een briefje "give us weed. the waste" Mooi niet. En toen lag ik laat in bed en was om half 10 alweer op. Even kijken zo.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ga zo even ijs eten in de stad denk ik. en een douchegordijn halen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Anyway 14 augustus in een klein zaaltje in t Tilburgse
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
die mensen in die groep kunnen imo echt niet met dat soort kinderen omgaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag verder een mooie dag gehad, geslapen onder vers beddengoed beetje aan het opruimen geweest en in de middag wat over de markt gelopen en bloemen gekocht. Verder probeer ik al twee dagen een leuke toiletjuffrouw te vinden die wil werken op K' dag in de kroeg maar niemand is te porren terwijl ze het geld wat ze verdienen allemaal mogen houden. ( minimaal 200 a 300 euro verwacht ik zo ) Als ik voor zondag niemand kan vinden ga ik er zelf wel zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ot: Ik ging naar school waar ik als een soort van josti een compositie mocht maken bij muziek en dat was echt ontzettend debiel. Daarna nog 2 uurtjes les en fijn in mijn eentje gewinkeld in Utrecht. Toen mn vriendinnetje ook uit was samen nog even door gewinkeld en toen door naar huis alwaar ik het nieuwe huis van mijn zus ging bekijken en omg het is echt gááf maar die mensen die er woonden hebben het zo raar verbouwd, allemaal kastjes op duistere plaatsen en hele gekke kastjes in de keuken die superonhandig zijn, maarja. Wel een tof huis tho' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, redelijk wat duizendjes. Het fijne is dat het huis van een vriend van mijn pa was die naar japan gaat verhuizen, dus die heeft gewoon al zijn shit in het huis laten staan en hoef ik bij wijze van zondag alleen mijn tandenborstel mee te nemen ![]() Nu zit ik nog nog te overwegen om een deel onder te verhuren om de hypotheek wat te verlichten.. Aan de andere kant is een heel huis voor mezelf natuurlijk ook wel wat geld waard ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gister pikte ik een vriendin op van school, samen de stad door en ik heb een jurkje gekocht (!!). Fruit, croissantjes en sap gehaald bij de AH en in het park aan de gracht gehangen. Toen ik thuiskwam viel ik in slaap en toen ik wakker werd voelde ik me een oma'tje. Werken van 18u tot 21u en ik wilde nog uit maar iedereen moest vandaag werken of zat in Groningen ofzo dus ik ging maar weer rare documentaires kijken over high school shootings en crystal meth. Straks rijles ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
Lifestyle |
vertel over je dag Back Door Man | 500 | 04-07-2005 22:02 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |