Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
O lel, ik ben ook ziek. Ik was twee weken van huis, maar had qua kleding alleen een zomerbroek en een kort rokje bij me. En wat shirts (lees: geen truien). Wel twee sjaals, maar goed, wat moet je nou met een sjaal als je in een rokje en een shirt met korte mouwen rondloopt bij -5.
|
![]() |
|
Nu volgt een raadsel.
Je bent één van drie schutters en jullie willen elkaar door hebben. De andere twee schutters zijn goed; één raakt zijn doel 90% van de keren, de ander 60%. Jou lukt het echter slechts 10%. Je mag als eerste schieten. Wat doe je?
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
klaarwakker, ging zingen en een film in m'n hoofd maken maar niks hielp, toen gaan dansen en sneeuw staren, foto's maken en een bammetje eten, schilderen en toen was het 6 uur en nogsteeds wakker
Slaat nergens op! Gisteren op tijd naar bed en er vroeg uit en nouja pufhufpuf! |
![]() |
|
Moggel.
'k vind 't wel leuk. We hebben in Nederland niet zo vaak sneeuw, en als we 't hebben dan is 't altijd klagen klagen klagen over hoe glad 't wel niet is en weet ik 't allemaal. Is ook allemaal zo, maar ik geniet er liever eventjes van zolang 't duurt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|