Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
Oh lordy, bij dat '10 jaar jonger in 10 dagen' word zo'n vrouw door iedereen afgekraakt (omg, ze lijkt wel een zwersteeeer') en word d'r gemiddelde leeftijd op 55 geschat, terwijl ze 44 is ofzo... Maar ze ziet er helemaal niet zo raar/oud uit.
![]() Srsly, watvoor mensen inteviewen ze op straat?
||
Citaat:
![]()
|
Tsjits heeft een slecht zelfbeeld. Want iedereen op TV zegt dat ze er oud uitziet en dat ze lelijk is.
![]() ![]() Dus gaat de TV meneer psychologische testjes met haar doen, zodat ze haar emoties uit... testjes zoals haar inpakken in plastic (met haar jas en sjaal en alles nog aan) en haar laten LOSWORSTELEN uit het plastic. aaaah vrijheid! Oh en nu ga ze haar woede tegenover haar ouders uiten door een muur aan te vallen. Ja hoor, daar komen ineens alle heftige emoties door los. P Pak aan muur! Deze is voor m'n vader. BAM!
|
Verwijderd
|
Meh, ik voel me niet lekker, maar ik ben aan het werk dus ik kan hier niet hardop zeggen dat ik me niet lekker voel, want dan wil iedereen me meteen genezen, terwijl ik gewoon even goed moet uitslapen morgen. Dus ik spui het tegen jullie
![]() Ik zorg wel dat ik niemand aansteek uiteraard. Laatst gewijzigd op 16-02-2011 om 21:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja het is ook echt stom he, ik raak elke dag allemaal zieke mensen aan van wie vorige week de helft griep had, en alles gaat goed. Theodoor loopt een dag stage bij kindjes die allemaal ziek zijn, krijgt drie dagen later keelontsteking, en hup ik krijg drie dagen na hem keelontsteking
![]() ![]() maargoed, ik was op m'n werk natuurlijk m'n handen duisent keer per dag en thuis niet. |
![]() |
||
Citaat:
Jouw pa klinkt als een baas. ![]() ![]() Ik vond ook al een thema in de twitter berichtjes van m'n moeder:
Spoiler
Ik heb 't gelukkig niet van een vreemde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je bij je download de .NFO al eens doorgelezen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |