Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want na je belofte dat er mensen hadden gehuild, was ik nog nieuwsgieriger geworden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
AKA, je lost problemen op met behulp van computers; maar de computer is vaak het laatste element van de oplossing. Een "ICTer" is doorgaans een systeem/netwerkbeheerder. En nu trap ik vast op de piemels van de systeem-en-netwerkbeheerders.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
wiki-quote:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
maar ik ben met Dobermann; computers zelf interesseren me erg weinig; het ding moet gewoon werken en als het ff kan zuinig zijn. Via eigen interesse weet ik wel hoe zo`n ding in elkaar steekt (sterker nog, op school kregen we in 1 blok een soort crashcourse computertechniek) en werkt; maar je moet me niet vragen of moederbord X past bij CPU Y samen met grafische kaart Z. Dat weet google wel
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 9 van de 10 keer bezig met het oplossen van problemen die er zijn omdat mensen incompetent zijn trouwens. Als mensen gewoon zouden doen waar ze voor aangenomen zijn zou ik 9 van de 10 keer niet nodig zijn. Mensen zijn echter oneindig dom en doen gewoon niet wat ze zouden moeten doen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|