Oud 04-06-2016, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Als het warmer weer is maak ik meestal pasta salade zo gebeurd en veel verse meuk en groenten alles wat je erbij flikkert maakt het lekkerder
Ik houd echt totaal niet van salade, daar verkies ik zelfs kleffe opgewarmde pannenkoeken boven.
Advertentie
Oud 04-06-2016, 17:54
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik houd echt totaal niet van salade, daar verkies ik zelfs kleffe opgewarmde pannenkoeken boven.
Wat voor salade ben je bekend mee?
Oud 04-06-2016, 17:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewoon in een keer een heel pak zelf bakken en in porties in aluminiumfolie invriezen
Oud 04-06-2016, 17:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wou barbecuen tot het keihard ging onweren, toen maar patat gebakken.
Oud 04-06-2016, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Wat voor salade ben je bekend mee?
Uhm... Tja, het komt er op neer dat ik me niks kan herinneren wat ik lekker vond. Ik ben echt vreselijk kieskeurig met groente.
Oud 04-06-2016, 18:03
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
oja dat ik ook hoor, bah groenvoer
Oud 04-06-2016, 18:07
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Uhm... Tja, het komt er op neer dat ik me niks kan herinneren wat ik lekker vond. Ik ben echt vreselijk kieskeurig met groente.
Ik zou je bijna wat toesturen om te zien of je dat wel lekker vindt
Oud 04-06-2016, 18:07
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
oja dat ik ook hoor, bah groenvoer
Jij bent idd niet te redden
Oud 04-06-2016, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je bijna wat toesturen om te zien of je dat wel lekker vindt
Van mij mag je.
Oud 04-06-2016, 18:10
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Jij bent idd niet te redden
haters zullen haten
Oud 04-06-2016, 18:20
Verwijderd
Maar ik vind avondeten over het algemeen een ramp. Ik probeer eten bij anderen dan ook over het algemeen te vermijden, teveel stress dat het gênant wordt.
Oud 04-06-2016, 18:22
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Maar ik vind avondeten over het algemeen een ramp. Ik probeer eten bij anderen dan ook over het algemeen te vermijden, teveel stress dat het gênant wordt.
Jeminee, dat lijkt me nou niet echt handig. Tijd om op jezelf te gaan wonen en je eet-angsten onder ogen te zien en te leren eten

Serieus, sinds mijn studententijd lust ik echt meer.
Oud 04-06-2016, 18:22
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
dat heb ik ook!
Oud 04-06-2016, 18:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik lust vooral meer als ik zelf kook omdat mijn moeder gewoon niet lekker kan koken
Oud 04-06-2016, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Jeminee, dat lijkt me nou niet echt handig. Tijd om op jezelf te gaan wonen en je eet-angsten onder ogen te zien en te leren eten

Serieus, sinds mijn studententijd lust ik echt meer.
Dat op mezelf gaan wonen zal nog wel even duren! Maar wat we hier thuis eten is ook niks bijzonders. Standaard aardappels, vlees en groente. Als ik dan bij m'n zus zie wat ze daar eten, ziet dat er al een stuk beter uit.

Maar buiten het feit dat ik bijna niks lust, eet ik ook verschrikkelijk weinig. Ik sla vaak maaltijden over of gooi meer dan de helft weg. Meer en beter eten lukt gewoon niet.
Oud 04-06-2016, 18:28
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Simpelweg van tevoren laten weten wat je lust scheelt hoop gedoe. Daarnaast kan je dan ook een hapje proberen van wat de rest eet, vindt je t niks No problem.
Oud 04-06-2016, 18:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Nu heb ik zin in poffertjes, dat heb ik echt al vijftien jaar niet meer gegeten ofzo
Oud 04-06-2016, 18:30
Macrador
Macrador is offline
Gewoon vaak genoeg proeven helpt ook.
Oud 04-06-2016, 18:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja dit, en sinds ik zelf kook ben ik zo enorm veel meer gaan waarderen!
Oud 04-06-2016, 18:35
Verwijderd
Alles n keer proberen idd. En veel experimenteren met koken. Is nog leuk ook.
Oud 04-06-2016, 18:35
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Is niet alleen van toepassing op eten
Oud 04-06-2016, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-06-2016, 18:38
Katertje
Katertje is offline
Oud 04-06-2016, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Altijd dat foute gedoe weer.
Oud 04-06-2016, 18:39
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Altijd dat foute gedoe weer.
Ja sorry he, kan die inkoppertjes niet laten liggen
Oud 04-06-2016, 18:40
Verwijderd
Oud 04-06-2016, 18:54
Verwijderd
Oud 04-06-2016, 19:24
Yne
Yne is offline
Ik hou echt van eten en vooral het avondeten ik moet volgende week voor een grote groep eten, dat vind ik nog wel eens lastig. Een iemand uit mijn 'dispuut' eet geen graan en zuivel, dus ik gok het maar op een zoete aardappelsalade met een zelfgemaakte soep. Ze moeten het maar lekker vinden
Oud 04-06-2016, 19:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik hou echt van eten en vooral het avondeten ik moet volgende week voor een grote groep eten, dat vind ik nog wel eens lastig. Een iemand uit mijn 'dispuut' eet geen graan en zuivel, dus ik gok het maar op een zoete aardappelsalade met een zelfgemaakte soep. Ze moeten het maar lekker vinden
voor een grote groep eten? Dat iedereen je aan gaat kijken terwijl jij zit te eten ?
Oud 04-06-2016, 19:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Zonder gluten en zuivel zijn er duizendmiljoen dingen die je nog kan eten hoor. ik ervaar zelden problemen met het avondeten, dat is het minst moeilijke van alles.
Oud 04-06-2016, 19:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die vriend van ons die glutenvrij eet, at in Amerika wel gewoon hamburgerbroodjes
Oud 04-06-2016, 19:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Die vriend van ons die glutenvrij eet, at in Amerika wel gewoon hamburgerbroodjes
Aan zulke mensen heb ik dus echt een bloedhekel want daardoor word ik minder serieus genomen soms. ik had er ook echt iets van gezegd.
Oud 04-06-2016, 19:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oh ja en als degene echt een glutenintolerantie heeft Yne, en je maakt soep, let dan ook even op de bouillon die je gebruikt. Mensen vergeten vaak dat daar ook 9/10 keer gluten in zitten.
Oud 04-06-2016, 19:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In bouillonblokjes zit vaak ook lactose
Oud 04-06-2016, 19:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vroeg ook met een sneer of ie nu hamburgers zonder broodje at

Amerika is wel echt een topland voor voedselallergieën want ze hebben heel veel glutenvrij en iets aanpassen was in twee en halve week slechts één keer niet mogelijk omdat het al gemaakt was
Oud 04-06-2016, 19:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Aan zulke mensen heb ik dus echt een bloedhekel want daardoor word ik minder serieus genomen soms. ik had er ook echt iets van gezegd.
Ja, ik haat dat ook. Ik heb dan wel niet van die rare allergieën maar word er wel echt ziek van
Oud 04-06-2016, 19:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik vroeg ook met een sneer of ie nu hamburgers zonder broodje at

Amerika is wel echt een topland voor voedselallergieën want ze hebben heel veel glutenvrij en iets aanpassen was in twee en halve week slechts één keer niet mogelijk omdat het al gemaakt was
Ah chill! Daar is het ook meer een rage volgens mij, maar juist omdat het daar een rage is ben ik bang dat ze het niet zo nauw nemen met kruimeltje enzo. maar ben er nooit geweest, dus kan er niet over oordelen! Londen schijnt ook su-per chill te zijn.
Oud 04-06-2016, 19:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat weet ik niet. Ik heb wel een klein hapje van een krabcake genomen en daar ben ik niet van gaan kotsen. Was wel al enorm misselijk maar weet niet of het daarvan was. Was op de bruiloft, toen stond er nergens bij wat wat was, later ben ik het nog gaan vragen.

Vaak zetten ze wel op de bon ook wat je niet wil enzo.
Oud 04-06-2016, 19:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Huisstofmijtallergie was wel een ellende want we hadden maar één keer een hotel zonder vloerbedekking
Oud 04-06-2016, 19:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik niet. Ik heb wel een klein hapje van een krabcake genomen en daar ben ik niet van gaan kotsen. Was wel al enorm misselijk maar weet niet of het daarvan was. Was op de bruiloft, toen stond er nergens bij wat wat was, later ben ik het nog gaan vragen.

Vaak zetten ze wel op de bon ook wat je niet wil enzo.
Oh oei, dat is naar!
Oud 04-06-2016, 19:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kon niet slagen in de stad vanmidddag dus nu heb ik maar twee jurkjes online besteld oa één die ik al een half jaar leuk vind maar nu d ehelft van de prijs was (eerder vond ik hem te duur)
Oud 04-06-2016, 19:50
Verwijderd
Jurkjes
Oud 04-06-2016, 19:54
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd echt heel vaak heel down en ik vind het
Oud 04-06-2016, 19:58
Verwijderd
Ga lekker wat zon pakken. Helpt altijd!
Oud 04-06-2016, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dankzij de glutenvrije fad kan je daar dus tegenwoordig wel praktisch alles glutenvrij krijgen, ook in restaurants, maar daarvoor was het hier veel makkelijker. Ook nog eens omdat de ingrediënten slecht aangegeven staan op producten in de supermarkten daar. Echt bagger slecht.
Oud 04-06-2016, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ah chill! Daar is het ook meer een rage volgens mij, maar juist omdat het daar een rage is ben ik bang dat ze het niet zo nauw nemen met kruimeltje enzo. maar ben er nooit geweest, dus kan er niet over oordelen! Londen schijnt ook su-per chill te zijn.
Ze nemen het wel nauw want op het moment dat iemand een oprechte allergie heeft in plaats van gewoon een domme mongool is en het gaat fout, wie denk je dan dat er het bokje is?
Oud 04-06-2016, 20:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dankzij de glutenvrije fad kan je daar dus tegenwoordig wel praktisch alles glutenvrij krijgen, ook in restaurants, maar daarvoor was het hier veel makkelijker. Ook nog eens omdat de ingrediënten slecht aangegeven staan op producten in de supermarkten daar. Echt bagger slecht.
Oei, dat laatste lijkt me enorm kut en kan ik me dus ook niet voorstellen.

Citaat:
Ze nemen het wel nauw want op het moment dat iemand een oprechte allergie heeft in plaats van gewoon een domme mongool is en het gaat fout, wie denk je dan dat er het bokje is?
Ja ik ben er nooit geweest dus ik kan er niet over oordelen! Maar hier gast het dus wel regelmatig fout omdat ze niet willen snappen dat een paar kruimels al teveel is. Maar misschien zijn we hier wel gewoon fucking dom.
Oud 04-06-2016, 20:06
Yne
Yne is offline
Citaat:
voor een grote groep eten? Dat iedereen je aan gaat kijken terwijl jij zit te eten ?
Verdulleme, koken

Citaat:
Zonder gluten en zuivel zijn er duizendmiljoen dingen die je nog kan eten hoor. ik ervaar zelden problemen met het avondeten, dat is het minst moeilijke van alles.
Ja dat snap ik, maar ik moet wel altijd aan haar vragen of er iets inzit wat ze misschien niet kan eten. Ik eet echt alles en moet er dan juist over nadenken, en ik moet dan ook rekening houden met hoeveelheden en zo. Gern probleem verder, omdat ik nu al bedacht heb wat ik ga koken (fijn, kookboeken bij mijn ouders )
Oud 04-06-2016, 20:07
Yne
Yne is offline
Citaat:
Oh ja en als degene echt een glutenintolerantie heeft Yne, en je maakt soep, let dan ook even op de bouillon die je gebruikt. Mensen vergeten vaak dat daar ook 9/10 keer gluten in zitten.
Het is een dieet, dus ik gok dat het niet uitmaakt!
Oud 04-06-2016, 20:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Verdulleme, koken

Ja dat snap ik, maar ik moet wel altijd aan haar vragen of er iets inzit wat ze misschien niet kan eten. Ik eet echt alles en moet er dan juist over nadenken, en ik moet dan ook rekening houden met hoeveelheden en zo. Gern probleem verder, omdat ik nu al bedacht heb wat ik ga koken (fijn, kookboeken bij mijn ouders )
Ja snap ik hoor! En ik heb makkelijk praten natuurlijk, maar ik bedoelde ermee te zeggen dat avondeten echt niet moeilijk is. zelfs pasta ofzo, dan maak je voor haar gewoon wat pasta apart en de saus knal je er later overheen!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten