![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De 'aarsmade' (ontzettend vies woord) is het meest voorkomend, die kun je bij wijze van spreken al krijgen doordat jij je kat aait en 2 minuten later om een of andere manier je vinger in je mond doet (gestoten ofzo) ![]() Maar in Westerse landen kunnen wormen niet zo veel voor. Alleen kleine kinderen hebben het vaak. In Andere continten dan Europa of Noord-Amerika komt het vaker voor. Vooral Azië en Afrika zitten vol met wormgeïnfecteerden. Zoals ik al eerder zei, het is erg zielig om kleine jongetjes te zien die vol zitten met vraatzuchtige wormen die de karige maaltijd van hun gastheer verorberen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er ook jaren (dan weken wel, dan weken niet) last van gehad en sinds ik regelmatig mijn handen ben gaan wassen heb ik er al 5 jaar geen last meer van gehad. Je moet je nagels ook zo kort moeglijk houden (nu is dat voor een jongen vrij normaal) omdat er eitjes onder je nagels kunnen zitten. Zodra je met je vingers in de buurt van je mon komt kunnen de eitjes je mond in en weer je darmen in, op die manier besmet je jezelf steeds opnieuw. Verder je kleding en beddengoed regelmatig verschonen en het toilet regelmatig schoonmaken. Maar dit alles is veel makkelijker opgelost door die pilletjes te halen. Je hoeft je er niet voor te schamen (wat ik me helaas wel al die tijd heb gedaan) want meer mensen dan je denkt hebben het (gehad). Ze zijn verder niet schadelijk en als je er geen last van hebt hoef je er niets aan te doen, al lijkt het mij geen prettig idee.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
20% van de mensen zijn (ook in europa) besmet met aarsmaden en het is heel erg besmettelijk, dus dat iemand nooit besmet is geraakt is onwaarschijnlijk.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Worms Reloaded Gyarados | 4 | 05-08-2010 20:20 | |
Muziek |
WORM - jan, feb, etc. 2009 1.000.000 | 2 | 28-01-2009 13:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
worm uit neus :O D'nisSe | 57 | 25-01-2006 21:07 | |