Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vroeger om mn zorgen te vergeten, maar die krengen zwemmen. Vluchtgedrag is een grote zwakte. Maar ik vind veel alcoholische dranken lekker en ik hou ervan in een 'aangeschoten' roes te verkeren, alcohol is de meest aangename drug voor mij. Ik gebruik vaak en veel, maar daarentegen zul je mij nooit strontbezopen in een of andere container terugvinden, of kotsend in een hoekje of totaal out. Ik heb een grens en die overschrijd ik zowat nooit, toch niet alleen met alcohol, daar moet al meer bij komen kijken. @ EliteZeehond, dan heb je gewoon geluk gehad, want het feit op zich dat je dronken je op straat begeeft is genoeg om in de cel te belanden. Openbare dronkenschap is ook verboden. Over het algemeen doen ze niet zo snel moeilijk, maar je hebt ook eikels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ type: hersencellen worden niet meer aangemaakt, zenuwcellen groeien niet aan ofzo. maar je hebt er tussen de 20 en 40 miljard (is nog niet precies bekend) dus je kan er wel een paar missen. ze sterven idd ook uit zichzelf af, daarom zijn oude mensen vaak verstrooid en vergeetachtig enzo. van alcohol sterven er bij overmatig gebruik (meer dan 2/3 glazen in een redelijk korte periode) een redelijk aantal cellen extra af, daarom heeft alcoholisme nogal een destructieve werking op je hersenen/zenuwstelsel, maar zo nu en dan dronken zijn en verder niet veel drinken is niet erg schadelijk. ohw waarom ik drink is omdat het lekker is en omdat aangeschoten zijn erg leuk is.
||
Citaat:
Dat dus. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol gebruik enquete poedelzzzz | 67 | 20-11-2006 13:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
enquete...alcohol ~*skoolgirl*~ | 33 | 07-04-2003 13:32 | |
Drugs & Alcohol |
Kan iemand mij even vertellen wat er zo leuk is aan drugs? Vivjahhh | 46 | 24-02-2003 12:45 | |
Drugs & Alcohol |
waarom gebruiken we nou eigenlijk drugs? promo | 46 | 29-09-2002 13:54 | |
Drugs & Alcohol |
Dit kan toch niet... Rabbi Daniel | 42 | 28-01-2002 20:41 |