Oud 12-11-2004, 12:39
Verwijderd
Ik vind het enorm lachwekkend dat uberhaupt een politicus zó wanhopig kan doen om media-aandacht te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 12:40
Verwijderd
A Noodless ben je de soundmixshow vergeten?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 12-11-2004 @ 13:40 :
A Noodless ben je de soundmixshow vergeten?
Die keek ik vroeger nooit, heeft hij of een andere politicus daarin ook opgetreden dan? Hoe dan ook, dat is minder triest dan jezelf en anderen een dreigbrief sturen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 12-11-2004 @ 13:41 :
Die keek ik vroeger nooit, heeft hij of een andere politicus daarin ook opgetreden dan? Hoe dan ook, dat is minder triest dan jezelf en anderen een dreigbrief sturen.
De verkiezingen waaraan Pim nog meedeed gingen alle partijvoorzitters mee aan de soundmixshow

Maar goed dat is niks vergeleken hierbij
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 12-11-2004 @ 13:44 :
De verkiezingen waaraan Pim nog meedeed gingen alle partijvoorzitters mee aan de soundmixshow

Allemaal?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N00dles schreef op 12-11-2004 @ 13:49 :

Allemaal?
Balkenende, Melkert, Dijstal, De Graaf en Fortuyn volgens mij. Ze hadden een debat op RTL4 maar waren in feite alleen maar de opvulling tussen de Soundmix-uitslagen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 12-11-2004 @ 13:49 :

Allemaal?
ik geloof het wel met balkenende aan toe
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2004 @ 13:50 :
Balkenende, Melkert, Dijstal, De Graaf en Fortuyn volgens mij. Ze hadden een debat op RTL4 maar waren in feite alleen maar de opvulling tussen de Soundmix-uitslagen.
Daar kan ik me vaag wél wat van herinneren

Nee, ik dacht meer aan een optreden, zoals Paul Groot, Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling dat eens deden als Linda, Roos en Jessica
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N00dles schreef op 12-11-2004 @ 13:53 :
Daar kan ik me vaag wél wat van herinneren

Nee, ik dacht meer aan een optreden, zoals Paul Groot, Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling dat eens deden als Linda, Roos en Jessica
Balkenende als Jessica.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:00
Love & Peace
Love & Peace is offline
N00dles:
Citaat:
Ik vind het enorm lachwekkend dat uberhaupt een politicus zó wanhopig kan doen om media-aandacht te krijgen.
Don't underestimate the power of the media.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-11-2004 @ 14:00 :
N00dles:

Don't underestimate the power of the media.
Doe ik dat dan?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:07
Love & Peace
Love & Peace is offline
Je zegt het lachwekkend te vinden dat iemand op zo'n manier om mediaaandacht vraagt. Ik vind het hel;emaal niet lachwekkend, want je zou net zo goed door alle hype van de media een soort Pim Fortuyn kunnen worden. Zoals Wilders op dit moment. Ik zou het nooit doen, maar het is wel heel slim. Als je het goed doet natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-11-2004 @ 14:07 :
Je zegt het lachwekkend te vinden dat iemand op zo'n manier om mediaaandacht vraagt. Ik vind het hel;emaal niet lachwekkend, want je zou net zo goed door alle hype van de media een soort Pim Fortuyn kunnen worden. Zoals Wilders op dit moment. Ik zou het nooit doen, maar het is wel heel slim. Als je het goed doet natuurlijk.
In welk opzicht zou je door alle mediahype een soort tweede Fortuyn kunnen worden, als je jezelf en andere politici dreigbrieven stuurt? Nee, dit is gewoon een domme, hopeloze actie en maakt zijn reputatie nog minder dan -ie al was.

Wilders is inderdaad een soort tweede Fortuyn-figuur, maar dat komt omdat hij radicale ideeën heeft. Dat heeft niets te maken met domme acties zoals deze LPF-voorzitter Moleveld deed.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:14
Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-11-2004 @ 14:07 :
niet lachwekkend idd, wel schandalig. iemand die zo iets doet is levensgevaarlijk. wat betreft het opzettelijk zaaien van haatgevoelens kan de ergste moslimextremist nog iets leren van deze LPF-meneer. zouden de betreffende autoriteiten werkelijk 'consequent' optreden, zoals ze hebben gezegd? of zou hij er met een berisping en misschien een symbolische boete vanaf komen, zijn vrijheid en zijn ambt behouden en vrolijk verder gaan met zijn smerige spelletjes?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten