Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ik hou het gewoon bij me of ik verstop het achter een plank op mijn kamer , of ik blow gewoon al die grammen op die ik bij me heb
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() [\ontopic] mooie verstop plek !! past lekker veel in ![]() [ontopic]
|
![]() |
ik heb denk ik geluk gehad, want toen ik 15 was zij me moeder altijd beter thuis dan op straat mensen ermee lastig vallen.
ik blow nou niet meer. want als het mag doe je het ook veel minder. ik heb nu alle drug`s gedaan. behalve hero. ik sta nu al een half jaar clean. altijd zal de ultieme drugs paddo`s blijven!!!! |
![]() |
|
![]() |
ik heb het wel,
ik ben op mn 15e met alles begonnen,omdat het mocht. dingen die geheim moeten kick ik op. als het mag doe ik het niet meer. zal voor ieder wel anders zijn..... net als straat racen als het legaal word doe ik het ook niet meer. dan is de kick er af... ik ben en blijf een thrillseeka!! |
![]() |
|
'k hoef het nu niet te verstoppen, heb m'n eigen huusje.
Maar toen ik bij m'n ouders woonde deed ik het in het begin gewoon in een pot. En daarna lag het gewoon naast m'n bed. M'n moeder heeft wel 's wat weggegooit maar na enkele flessen wijn (van die uniek krengen uit 1953 ofzo) te hebben laten verdwijnen deed ze dat niet meer.
|
Ik heb een soort kist, wat ik als tafel gebruik die kan je openklappen daar zitten 2 waterpijpen in, een oud koekblik met wiet, en zaadjes voor mijn planten, en vloeitjes en de overige rotzooi.
maar het is niet zo dat ik het verstop mijn ouders weten het dus...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|