Oké deze titel spreekt me aan...
Kan iemand mij helpen?
Ik ben een bewaarmiep, om het maar even simpel te zeggen. Ik bewaar alles dat ik in handen krijg (soms zelfs snoeppapiertjes omdat ik die op een bepaald moment gekregen heb). Nu vroeg een vriend van mij, homo met zijn nieuwe vlam erbij, of ik hem de map door wilde sturen waar ik alles van hem in bewaarde.
Ik, dom genoeg, keek niet eerst wat er in die map zat, en stuurde hem klakkeloos door. Er bleken een paar foto's van hem (beetje genant maar goed) in te zitten, een paar van zijn nieuwe vriend (hij stuurde die steeds door), maar er zaten heel veel foto's in van zijn ex-vriend en zelfs een jongen waar hij heel lang geleden (volgens hem, maar is iets van 4 maanden hoogstens) iets mee gehad heeft. Soms gewoon foto's waar ze elkaar lief vasthadden, maar ook foto's waarop ze kusten (doorstuurwerk en screencaps).
Nu is zijn nieuwe vlam niet zomaar onzeker, maar bij ieder klein dingetje raakt hij alle vertrouwen in iemand kwijt. En nu dus die hele map... De cam stond aan: twee gezichten betrokken bij het openen van die map en ze waren na een heel kort 'hajje' weg.
Is het nu echt zo'n grote fout geweest? Ik heb meteen alle oude dingen weggegooid, helemaal, voor altijd, maar bedacht me en heb ook een heleboel nieuwe shit weggegooid. Allemaal helemaal weg, dingen waaraan voor mij emotionele herinneringen kleven... Omdat hij zo gekwetst is. Maar hij wil niets meer met me te maken hebben, volgens mij. Ik heb niets meer van hem gehoord, normaal stuurt hij me na een uurtje wel een SMS'je o.i.d. dat het niet erg was o.d. Nu stuurde ik hem een SMS'je, al een tijd geleden, met de vraag 'please laat wat van je horen'. Ik weet dat zijn telefoon aanstaat, die staat
altijd aan... Maar nog steeds niets...
Ik ben bang dat ik hem kwijt ben. En hier voel ik me ontzettend schuldig over, omdat ik die map dus niet gecontroleerd heb...