Oud 08-02-2005, 22:07
Zyh
Zyh is offline
ik had in een stoende bui m'n wiet op mnbureau laten liggen. t rook de vogled ochtend wel lekekr maar me ma dacht daar anders over.
de eerste paar weken zat ze er wel over te bitchen maar dat gaat vanzlef wel wge
Oud 09-02-2005, 09:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
eerste keer dat ze erachter kwamen gingen ze door het lint, maar nu vinden ze het denk ik niet meer erg. er slingert altijd wel lange vloei rond in mn kamer, en ik heb nog geen klachten gehoord. roken mag ook gewoon binnen hier.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:41
Verwijderd
eerste keer begonnen mnouders egt te flippen maarja hoe vaker je uit gaat en dronken of stoned thuis komt worden ze steeds makelijker.
(mijn ouders zeggen er nu nix meer van)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 13:17
LittleLucille
LittleLucille is offline
k rook niet, ben ik ook niet van plan..
maar denk dat mijn ouders het niet echt.. leuk zouden vinden als ik er mee zou beginnen..
Oud 12-02-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
squat schreef op 08-02-2005 @ 22:17 :
Het gesprekje dat ik had toen mijn ouders erachter kwamen:

Moeder: "Rook jij?"
Ik: "Nee".
"Blow je dan?"
"Zou je dat erg vinden?"
"Nee, maar ik zou het wel graag willen weten".
"Ja, soms".

Ze kwam er denk ik achter omdat ik redelijk vaak vuur in mijn broek liet zitten als ik hem in de was gooide.
zo ging t bij mij ook. en ook omdat ik vloe in me broekzak liet zitten toen ze em ging wassen, en vuur soms ook wel, daarom check ik tegenwoordig eerst me broekzakken
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 22:26
Verwijderd
huilen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 22:50
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 12-02-2005 @ 23:26 :
huilen
ofniet
Oud 12-02-2005, 23:20
Hippetitus
Hippetitus is offline
666 in je arm krassen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 13:03
4ng3rf!5t
4ng3rf!5t is offline
Citaat:
wat te doen als je ouders erachter komen?
die 40 inwendige stokslagen accepteren
beter ben je gewoon eerlijk tegen je ouders dan vinden ze het wss niet erg
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 13:13
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 12-02-2005 @ 23:26 :
huilen
Oud 19-02-2005, 13:52
Bleater
Bleater is offline
Ik heb dat probleem nooit echt gehad. Mijn ouders zijn een soort ex hippies. M'n pa zelf smookt zelfs nog.

Het was zo van:

- rooke je soms wiet
ik: ja
hou wel een beetje maat he
ik: ja is goed

ben in dat opzicht wel blij met mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:09
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
mjah mijn ouders deden ook niet moeilijk over blowen.
alleen dat elke dag vinden ze niet leuk.
mrjah ik woon toch niet meer bij mijn ouders, en ze snapten zelf ook altijd heel goed dat ze er toch nix aan konden doen.
Oud 19-02-2005, 18:50
Verwijderd
Goed verbergen. M'n zus is nu 19 en m'n ouders weten het nog steeds niet van haar, roken de drugs.. Ik ben wat minder sneak.. En op het begin krijg je misschien gezeik maar later gaan ze het misschien accepteren, dat heb ik ook gehad. Zolang je het maar op een goede manier bij je ouders brengt, en niet zelf de ruzie opzoeken. Misschien eerst ook de straf accepteren, later zien ze in dat het geen nut heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 02:48
Truth
Truth is offline
Toen mijn ouders erachter kwamen was ik al 22. Ik had het een en ander in het aanrechtkastje-vuilnisbakje gedeponeerd terwijl zij doordeweeks op de camping zaten. Mijn moeder was dus degene die erachter kwam, toen ze het vuilniszakje ververste (hij was voor de rest leeg). Toen ze die peuk tijdens het wekelijkse overwerk-eten op ons bedrijf op tafel legde was ik even sprakeloos. Wat is dit vroeg ze, waarop ik antwoorde dat het een peuk van een joint was. Toen was het even stil en ik vroeg of ze nu teleurgesteld in me waren. Ja dat waren ze . Maar mijn vader vond het vooral storend dat ik zelf wiet rookte, en toch bezwaren had tegen het roken in de kantine van ons bedrijf (hij wist niet dat die joint een experiment in joint rollen was (daar ik op dat moment geen pipescreens had voor mijn waterpijp (dat is wat ik normaal gesproken rook))), maar ik dacht op dat moment dat het beter was om dit niet zo uit te leggen aan hem. Mijn vader heeft namelijk een soort van resistentie tegen argumenten als hij eenmaal iets besloten heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 08:03
discocrust
discocrust is offline
lekker boeiend. als je geen gezeik wilt, moet je er niet aan beginnen. of het allemaal onwijs goed kunnen verbergen.
Oud 03-03-2005, 22:37
bosbeest
bosbeest is offline
yo, sommige van jullie ouders zijn echt relaxt...
mijn moeder rookt zelf sigaretten sinds haar 17e maar ik mag het niet van haar (zegt dat ze me uit het huis zou kicke) en mn pa is er strak tegen. Mijn moeder volgt allemaal dingen in de krant over blowen, en op de radio, en hoort dan ook dat weinig blowen niet erg is
Maarja, ze respectere mn privacy en komen weinig in mijn kamer, dus ik heb altijd wiet in een doosje op mn kast waar ik improvisorisch een slotje op heb gemaakt.
Ik zou wel heel veel probleme krijgen als je het te weten kwamen, vooral van mn pa...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
big_my schreef op 04-02-2005 @ 20:18 :
ik weet niet of het bij iedereen zo is maar ik mag eigenlijk niet roken enzo duz als ze erachter komen dat ik wel s blow denk ik dat ik een hele lange tijd huisarrest en hoe zit dat met jullie?
watje meot doen: zo stoer zijn om het te vertellen en de consequenties er van te ondervinden.
eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:10
wann
wann is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 07-03-2005 @ 21:00 :
watje meot doen: zo stoer zijn om het te vertellen en de consequenties er van te ondervinden.
eigen schuld.
Schuld is er toch alleen als iets verkeerds is gedaan?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:35
wann
wann is offline
Een peuk roken as in roken zonder wiet? Da's ook sneu.

Ik rook niet zonder wiet of andere psychoactieve stoffen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:13
wann
wann is offline
Als jij de peuken levert lever ik de wiet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:10
Iveauh
Iveauh is offline
ach boeien gewoon vertellen.
maar je kunt kiezen, of zelf vertellen en teleurgesteld
of er achter gekomen en dan zijn ze boos EN teleurgesteld EN nog extra teleurgesteld want je had het ze niet verteld
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:31
MikeyMo
MikeyMo is offline
Mijn vader heeft zn hele leven gerookt, en is er nu een half jaartje mee gestopt

Mijn moeder ook, tot 10 jaar geleden ofzo.

Ik blow veel en rook soms, alleen in de weekenden, maar ik verstop de shag en wiet, dus ze weten niet dat ik dat doe. we hebben het er al een aantal keren over gehad, en er is hier ook een regel dat ik mn rijbewijs krijg als ik dus niet rook. Alleen zijn mijn ouders niet echt regellijers, dus toen mijn broer een tijdje rookte en veel blowde, (hij is gestopt met roken, maar blowt nog steeds volgens mij) kreeg hij nogsteeds zn rijbewijs. Ook hebben mijn ouders mijn broertje van 1,5 jaar jonger een keer een waterpijp gegeven. Dus ik ben er niet bang voor dat ik een keer betrapt wordt. Maar joun situatie, ik zou echt heel voorzichtig zijn, of je vertelt het, of je verstopt het heel goed.
Oud 08-03-2005, 19:45
Verwijderd
Bij mij thuis is er niet zo;n regel, moet gewoon mn rijbewijs zelf betalen, en mn zusje rookt niet (heeft ze wel gedaan, ik rook wel). We hebben t er zelfs niet eens over gehad, tot 3 weken geleden mn zusje erover begon: "Heuj.. hoe zit dat eigenlijk met t rijbewijs.. Een vriendinnetje van me krijgt t van dr ouders als ze niet rookt voor dr 18e". Mn pa heel laconiek: "Ja.. jullie ook, maar Quirine rookt.. en jij hebt gerookt.. dus krijgen jullie geen rijbewijs".
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 21:38
Verwijderd
Rennen, heel hard.

Of doen alsof je geen vijftien bent en er als een volwassen persoon met hen over gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 12:35
DvoorA
DvoorA is offline
niets. kheb er laatst met mn ouders over gepraat en ze wat uitleg gegeven over drugs (ze dachten dat je van wiet gaat hallucineren...om maar wat te noemen). En mn ma vond laatst een pijpje, twee boeken over drugs en een pot ephedra. Ze zei er niets van *gelukkig*.
Oud 11-03-2005, 14:09
Mr. Mojo Risin'
Mr. Mojo Risin' is offline
Toen mijn vader erachter kwam zei hij: 'Join the club.' Het bleek dat mijn hele familie gebruikte, en al die jaren voor mij verborgen hield.
Oud 11-03-2005, 14:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 08-03-2005 @ 20:31 :
(hij is gestopt met roken, maar blowt nog steeds volgens mij)
laatste keer dat ik 'm sprak was ie al eentijdje gestopt
Oud 15-03-2005, 21:10
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-03-2005 @ 15:35 :
laatste keer dat ik 'm sprak was ie al eentijdje gestopt
ok, ik zie hem nooit zovaak als hij de kans heeft om te blowen, dus ik weet het niet echt. En ook andersom, hij weet niet dat k redelijk vaak blow..(alleen omdat ie soms wiet haalt voor me, maar verder niet)
Oud 15-03-2005, 21:14
-Will-
-Will- is offline
Mja ik smoke een dikke blow samen met hun
Oud 15-03-2005, 21:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Oud 16-03-2005, 00:07
Vice
Vice is offline
M'n ouders hebben liever dat ik blow dan dat ik (veel) alcohol drink.
Oud 16-03-2005, 11:14
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
bosbeest schreef op 03-03-2005 @ 23:37 :
yo, sommige van jullie ouders zijn echt relaxt...
mijn moeder rookt zelf sigaretten sinds haar 17e maar ik mag het niet van haar (zegt dat ze me uit het huis zou kicke) en mn pa is er strak tegen. Mijn moeder volgt allemaal dingen in de krant over blowen, en op de radio, en hoort dan ook dat weinig blowen niet erg is
Maarja, ze respectere mn privacy en komen weinig in mijn kamer, dus ik heb altijd wiet in een doosje op mn kast waar ik improvisorisch een slotje op heb gemaakt.
Ik zou wel heel veel probleme krijgen als je het te weten kwamen, vooral van mn pa...
dude, dan hoop ik echt dat de leeftijd die bij je naam staat niet klopt, zou anders wel triest zijn van je ouders.
Oud 16-03-2005, 19:10
Bob De Blower
Bob De Blower is offline
Ik zou gewoon om te voorkomen dat ze erachter komen. Ik zou alleen wiet kopen wat ik ook oprook en niet thuis bewaar en lekker laten stinken(wat ik wel doe want is handiger). En zorgen dat als je blowt dat je niet stoned thuis komt of nog naar wiet ruikt. En net zoals ik een klein doosje nemen waar je je vloei in dubbel vouwt tip erin en wiet erin en een kapotte peuk. Maar ik heb makkelijk praten me ouders weten t niet maar me broer blowt ook en vinden ze niet erg want ze deden het vroeger zelf ook. Maar ik zou gewoon niet stoned thuiskome. Als ze erachter komen zou ik gewoon rustig met ze over praten nix ontkennen dat maakt t alleen maar erger. Gewoon zeggen dat je t alleen in het weekend doet want je wilt je school niet verkoten enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten