![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Hebbe, hebbe, hebbe... ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() am I right? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is ook in de laatste tijd dus dat komt weer goed uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De schoenen hebben ze hier in Den Bosch niet, daarvoor moet ik denk ik naar Eindhoven... Zal ik dat shirt kopen... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
BTW, drycorn ken ik niet, heb ook al in geen eeuwen een kledingzaak bezocht. |
![]() |
||
Citaat:
Zaterdag weer op het terrasje bij de Jeronimus!!! |
![]() |
|
Wat ik ook nog wil is een paar hoge rode puma sparco's, verder hebben ze nu van tommy een soort van espadrille's (zo?), met van die bandjes om je been heel erg leuk. Ik heb nog een supermooie tas gezien (zoiets als die roze van rl die hier al staat) in het beige van tommy hilfiger weer.
Ik weet alleen niet of mijn budget het deze maand nog allemaal toelaat ![]() Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 21:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen als je het toch besluit om het te gaan kopen. Zou ik niet voor die witte kiezen. Gewoon i.v.m blijvende vlekken. Mocht je een keer onhandig zijn ![]() Ook vanwege de prijs. Dat zou echt zonde zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en stoel dat zijn idd vette schoenen... ga je me verklappen waar je ze kan vinden?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet ook niet of je het over mij hebt... maar ik krijg ook wel eens van die signalen uit mijn omgeving.... Maar ben ik kakker omdat ik op bootschoenen loop? Met Tommy truien loop? Ralph Lauren polo's en broeken heb?? Leg het me eens uit... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voel je je persoonlijk aangevallen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|