Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik was een keer heel erg gaan kletsen met me ouders (was wel een actieve stoned-heid) en volgende dag kwamen ze naar me toe:
" Ja en je zag er zo gelukkig uit, alsof er een last van je af was gevallen, in geen tijden hebben we zo gezellig gekletst en dit en dat je zag er zo gezond uit" ![]() |
![]() |
|
![]() |
collega's? wang jang pang?
Volgens mij is het allemaal beetje teveel voor je geworden. Verbergen dat je stoned bent is zo vervelend, dus zorg ervoor dat je situatie thuis zo wordt, dat je het niet hoeft te verbergen...
|
![]() |
Wat ik altijd doe is gelijk OF naar mn kamer maar aangezien nu de computer van mij in de schuur staat ga ik gelijk naar de schuur.
Ons mam / pap komen daar bijna nooit binnen dus blijf ik daar net zolang muziek maken totdat ik weer nuchter ben ![]()
|
Verwijderd
|
De eerste keer dat ik zo stoned als een Turkse kiezelsteen thuiskwam hadden m'n ouders 't gelijk door. I.i.g. m'n moeder.
Komt probably ook omdat ze zelf wel 'ns wat smoken :> Maar goed; moeders vroeg zo van 'heb je gerookt', ik zo 'uhhuh, maarreh ik ga naar bed.. ben moe enzo'.. Dikke glimlach op m'n moeders gezicht "ja, ga maar fijn slapen jong" ![]() M'n vader heeft er dan vaak wel een handje van om super irritant te doen, zoals enorm veel gaan praten enzo, en dan nog normaal antwoord terug verwachten ook, hehe. |
![]() |
|
Gewoon Minhavez hale bij de apotheker. paar druppeltjes in je oge en ze klare na 5 a 10 minute op. meestal voel je je ook een pak nuchterder dan ervoor. kost in belgië ongeveer 6 euro en is vrij verkrijgbaar (geen voorschrift).
hopelijk hebbe jullie er iets an. Pief ze nog, Xellent |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |