Oud 24-11-2005, 13:25
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 24-11-2005 @ 11:46 :
WIST JE dat het slapen naast een asbak ook bijzonder slecht voor je is ?
Uit ervaring.

Ik slaap meestal tussen 12 en 3 en word wakker tussen 7 (school) en 11 (geen school). Ik zet mijn wekker altijd minstens een kwartier voordat ik op moet staan want ik ken mezelf. Soms zet ik hem voor de zekerheid maar anderhalf uur eerder want ik ken mezelf.

Verder ga ik soms 's middags een uiltje knappen en ik slaap ook weleens 21 uur aan een stuk door.
Oud 24-11-2005, 13:39
Glory
Glory is offline
ik hou erg van slapen maar ik pieker teveel.
als ik echt heel weinig heb geslapen bijv 2 a 4 uur dan kan ik heel makkelijk opstaan, maar anders niet. het liefst slaap ik in treinen en ik zou weleens van utrecht tot aan leeuwarden willen slapen. eh nou leuk zeg.
Oud 24-11-2005, 14:39
*meizz*
*meizz* is offline
Hoe laat ga je gemiddeld slapen?
Meestal rond 11 uur.

Hoe lang slaap je?
Ongeveer 8 uur

Heb je een heel vast ritme of is het elke nacht anders?
Mwah, best wel vast ritme

Sta je makkelijk op 's ochtends, of slaap je geregeld door je wekker heen?
Ik sta absoluut niet makkelijk op, eigenlijk alleen maar als ik iets heeeeel erg leuks ga doen

Sta je vijf minuten nadat je wakker wordt al onder de douche of blijf je nog twee uur liggen?
Ik zet meestal mn wekker een half uur vroeger

Word je meerdere keren per nacht wakker of slaap je als een baby?
Ik slaap aan een stuk door.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 14:58
pipimädchen
pipimädchen is offline
Meestal ga ik tussen elf en drie uur naar bed Ik lig dan en denk over de fijne wereld waar wij niet in leven Soms denk ik na over de grote hoop stront die deze wereld wel is Vervolgens ga ik slapen en droom ik over dingen Ik sta op tussen tien en een uur Ik vind slapen een stuk leuker dan wakker zijn
Oud 24-11-2005, 15:16
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 24-11-2005 @ 11:39 :
Wat ik verder mis aan dit topic zijn enerverende slaapwandelverhalen, .
Ik heb een keer midden in de nacht mijn hotelkamer verlaten omdat ik besloten had dat ik per se in de lobby wilde slapen.

Ik sta soms om 2 uur s'nachts in paniek op omdat ik denk dat het al 2 uur 's middags is (dat het dan donker is enzo valt me niet op dan) en dan ga ik half slapend aan de dag beginnen tot iemand me erop wijst dat ik nog even mag slapen.

Ik heb mijn moeder een keer voor 'domme koe' uitgescholden in mijn slaap en niemand weet waarom.

Oud 24-11-2005, 15:21
Miles
Miles is offline
ik ga naar m'n kamer rond tienen, om half een gaat de tv uit en dan slaap ik rond half twee. soms, zoals de laatste twee dagen, sta ik om vijf uur op om noodzakelijk huiswerk af te maken. maar meestal sta ik op om negentien over zes. dus ik slaap iets minder dan vijf uur. drie keer raden wat er chronisch onder m'n ogen zit. maar toch sta ik op schooldagen gelijk uit m'n bed zodat ik veel tel sell kan kijken ofzo. en in de weekenden kom ik niet voor half twee 's middags uit m'n bed.

Oud 24-11-2005, 15:32
Back Door Man
Back Door Man is offline
ohja ik zet mijn wekker ook nooit op een even getal maar altijd 1 of 3 over half ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 16:24
berlin
berlin is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 24-11-2005 @ 16:32 :
ohja ik zet mijn wekker ook nooit op een even getal maar altijd 1 of 3 over half ofzo

Ik slaap steeds later, deze week ben ik telkens pas rond 3uur snachts gaan slapen ; komt door het seizoen denk ik.
Ik haat de ochtend en ik ben uit mn HUM als ik voor 11uur op moet staan.

Voor ik ga slapen ga ik het liefst nog een halfuur in de deuropening bij mijn huisgenote staan om naar haar te staren, ze is zo mooi als ze slaapt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 16:26
Verwijderd
ik slaap om 12 uur/half 1 en sta weer om 10 voor 7 op
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 16:32
merels
merels is offline
ik zet altijd vier of vijf keer de wekker
en nooit op hele klokuren
ik vind het moment van wakker worden en dan nog blijven liggen een van beste van de dag.
het is daarom niet verwonderlijk dat ik niet uit bed wil komen maar in de winter is dit drieduizend keer erger omdat ik niet tegen kou kan.
ik ga slapen rond half twaalf of iets later, ik moet altijd eerst wat lezen en niet te vroeg naar bed anders kan ik niet slapen, veel koffie zorgt ook voor slapeloosheid. opstaan om half acht of half negen, ik had nooit veel slaap nodig maar tegenwoordig wel wat meer, ik krijg anders hoofdpijn en middagdutjes doen hun intrede.
in het weekend slaap ik uit al moet ik zondag altijd werken.
Oud 24-11-2005, 16:56
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
merels schreef op 24-11-2005 @ 17:32 :

en nooit op hele klokuren
.
Haha. dat doe ik ook nooit. Altijd 6 over of 3 voor ofzo, nooit op kwart voor/over altijd rare getallen

Ik ga meestal rond half12 slapen, en wordt dan rond 9 uur weer wakker. Slaap dus best veel. Als ik op moet staan zet ik mijn wekker ongeveer een kwartier te vroeg en druk ik nog 5 keer snooze ofzo Vroeger kon ik echt onwijs goed en snel opstaan (lees: stapte ik meteen uit bed), maar nu is mijn bedje altijd zo lekker warm.dus.
Oud 24-11-2005, 17:11
Stevill
Stevill is offline

Doordeweeks tussen 23.00 en 00.00 uur.

Hoe lang slaap je?

Gemiddeld 6 uur

Bison superlijm zou mn ritme moeten sponsoren.

Easy, wekker aan de andere kant vd kamer dus moet er wel uit hoe dan ook.

Sta je vijf minuten nadat je wakker wordt al onder de douche of blijf je nog twee uur liggen?

Op 'm'n loopschoentjes.

Gem 2 keer p nacht eruit om te drinken en evt plassen.
Oud 24-11-2005, 17:19
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Meestal rond 24.00 uur

Hoe lang slaap je?
Gemiddeld zo'n 7 uur

Nee, ik heb een vast slaapritme

Ik kom er 's ochtends echt bijna niet uit. En daarbij komt nog eens dat ik last heb van een ochtendhumeur.

Als het kan, blijf ik nog lekker 2 uur liggen.

Ik slaap echt supervastr en kom er 's nachts nooit uit.
Oud 24-11-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:
*amélie* schreef op 24-11-2005 @ 17:56 :
Haha. dat doe ik ook nooit. Altijd 6 over of 3 voor ofzo, nooit op kwart voor/over altijd rare getallen
Ik wil juist alléén maar hele getallen. Anders kan ik niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 17:26
tuttebel
tuttebel is offline
ik ga tussen tien en half 1 slapen. ligt eraan hoe moe ik ben, of er leuke films op tv zijn, of ik nog moet leren, etc..
ik sta op om 7uur meestal, soms wat later. In het weekend moet ik ook altijd op tijd opstaan.
en ehm ja ik vind t wel kut dat ik niet echt kan uitslapen.

ik slaap meestal wel goed. en voor ik ga slapen doe ik kruiswoordpuzzels en lees ik in a clockwork orange.
s'morgens eet ik mijn cornflakes en ben ik pas aanspreekbaar na mijn koffie.
Oud 24-11-2005, 18:12
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
botulism schreef op 24-11-2005 @ 01:48 :

Met andere woorden:
Je slaap/wakkerword-LifeStyle.

Hoe laat ga je gemiddeld slapen? Hoe lang slaap je? Heb je een heel vast ritme of is het elke nacht anders? Sta je makkelijk op 's ochtends, of slaap je geregeld door je wekker heen? Sta je vijf minuten nadat je wakker wordt al onder de douche of blijf je nog twee uur liggen? Word je meerdere keren per nacht wakker of slaap je als een baby? Vertel het botulism en je zult (onder voorbehoud) binnen twee weken een stuk fijner, efficiënter en rustiger slapen!

Botulism zal het jullie zelf morgen pas vertellen, want hij gaat nu SLAPEN.
Ik ga door de week meestal tussen 1 en 2 naar bed, moet er om 7 uur weer uit. Mijn ritme is totaal verneukt, heb een slaapprobleem, voor 1 uur KAN ik sowieso niet slapen, overdag kan ik lijfelijk wakker zijn maar geestelijk ben ik er gewoon niet bij voor een uur of 2 in de middag. 's Avonds word ik pas echt wakker terwijl ik nu toch al een vrij lange tijd om een aardig vaste tijd op bed ga en eruit moet. 's Ochtends ben ik een ellende. Ik slaap door wekkers heen, heb er 5 verspreid door m'n kamer die na elkaar afgaan, ik heb er geen moeite mee om door allen steevast heen te slapen. En als ik er wel wakker van word, dan sta ik echt niet op voordat de laatste ook is gegaan en ik er toch echt uit moet. Dus zo ongeveer 3 kwartier tot een uur na het gaan van de eerste wekker ben ik er wel ergens. Als ik eenmaal slaap, slaap ik door, ben ik dus ook met geen kanon wakker te krijgen.
Oud 24-11-2005, 18:37
Verwijderd
Ik slaap eigenlijk nooit voor 2 uur omdat ik altijd met heel veel dingen bezig ben en dan vergeet dat ik eigenlijk zou moeten slapen. Ik slaap heel onrustig, maar wel heel diep, dus als ik eenmaal slaap word ik nergens wakker van. De persoon die naast me ligt daarentegen wel, want ik pak altijd alle dekens af en ik mompel en droom. Ik heb niet eens een ritme want ik doe elke dag iets anders, soms loop ik stage, soms werk ik thuis (dan lig ik heel de dag in bed en ga ik 's avonds wat doen) en soms werk ik abnormaal vroeg. Ik slaap dus euhh, hoeveel ik kan slapen, maar het komt echt te vaak voor dat ik 's ochtends te lekker lig en dus mijn werk/stage/school afbel. Vanochtend weer. En ik blijf altijd nog liggen en verzet de wekker minstens 5 keer. En ik heb een ochtendhumeur. Héél erg.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:52
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 24-11-2005 @ 11:45 :
YEA dertigers zijn losers

30-ers zijn leuker, knapper en rijker.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:53
berlin
berlin is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 24-11-2005 @ 19:52 :

30-ers zijn leuker, knapper en rijker.
omg sorry jimmy , maar nee
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:53
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
berlin schreef op 24-11-2005 @ 19:53 :
omg sorry jimmy , maar nee
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 24-11-2005 @ 10:25 :
Ik slaap best onregelmatig en dat is natuurlijk niet zo goed voor mijn lichaam. Ben wel een nachtmens en ga niet voor 1 uur slapen ook al moet ik vroeg op 's ochtends.
Ik kom het liefst na 11 uur mijn bed uit maar soms MOET ik vroeg weg en dan sta ik op met veel pijn en moeite. Anders stel ik het zo lang mogelijk uit, vooral in het weekend kan ik tot 1 uur in bed liggen.
Oh en ik slaap zo'n 6-7 uur gem per nacht en in het weekend ga ik langer door omdat ik 's ochtends geen verplichtingen heb meestal.
En wat wekkers betreft ben ik vreselijk ik ga dan nog zeker 15 min extra in bed liggen ook al zie ik dat ik eigenlijk te laat zal zijn.
jep...

Verder lees ik het liefst ook altijd voordat ik ga slapen of ik luister muziek of zo. En ik word vaak wel vroeg 'wakker' maar daarna blijf ik uren doorspacen in een half-slaap toestand, dat is echt de beste. Ik ben ook per definitie nooit wakker 's ochtends voordat ik in de douche ben geweest, daarom realiseer ik me ook nooit dat ik er uit moet als ik op mn wekker kijk, omdat ik nog niet helder na kan denken . Ik mis dan ook heel vaak de trein en lesuren...

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 23:51
11
11 is offline
ich haben morgen eine deutsch prasentation....
ich mussen das noch vorbereiten..
Oud 24-11-2005, 23:53
Teun
Teun is offline
Ik moet zo ongeveer elke dag op een ander tijdstijd op, varierend van 5 uur tot 9 uur. Ik ga altijd laat naar bed, dus slaap ik weinig. Morgen is zo'n dag dat ik 5 uur op moet en ik ben nog steeds wakker.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 00:03
Geert_Wilders
Geert_Wilders is offline
kan niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 00:06
Ramble On
Ramble On is offline
Nu ik niet meer naar school ga, ga ik meestal pas rond 2 uur naar bed en slaap ik pas rond 3 uur. Ik word pas rond 1 of 2 uur 's middags wakker. Toen ik nog wel naar school ging sliep ik ook niet voor half 2, ik kan nooit vroeg slapen, ben echt een nachtmens.
De laatste paar dagen zet ik maar m'n wekker om 12 uur, anders duurt het nog langer voordat ik in slaap val 's nachts en 10 uur slapen per dag is wel wat teveel
Oud 25-11-2005, 01:02
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik heb eigenlijk nooit les voor 11 uur, dus ik lig tot 10:40 in m'n bed en ga ik ook pas om 2 of 3 uur slapen. Behalve op dagen dat ik pas om 14 uur les heb... dan wordt het wel eens wat later. Maar nu breng ik er verandering in! Want, examens naderen...
Oud 25-11-2005, 02:49
Verwijderd
ik kanniet slapen, rutger spopokt door mn hoofd
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 08:59
Mephisto
Mephisto is offline
Inmiddels voor de 2e keer dit weekend dat ik meer dan 24 uur geen bed heb gezien.

Lang leve golden power.
Oud 28-11-2005, 16:01
11
11 is offline
Ik ga meestal rond 12 uur slapen. Meestal heb ik vroeg les dus moet ik al om half 7 opstaan maar soms mag ik uitslapen ... Het opstaan gaat 9 van de 10 keer moeilijk maar ja dat hebben de meeste wel...
Oud 28-11-2005, 18:43
HmmIk
HmmIk is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 24-11-2005 @ 10:32 :
Vroegah sliep ik jarenlang zes uur per nacht, maar de laatste twee maanden heb ik plotseling last van insomnia, dus dit is een uitgelezen topic voor mij. . Ik slaap tussen de 0 en 4 uur en het leuke is dat ik niet aan een stuk door slaap, maar vaak na een uur slaap wakker word, vervolgens vier uur de slaap niet kan vatten en dat ik dan alsnog een uurtje slaap verkrijg. Daarna gaat de (biologische) wekker, . Dat breekt me aardig op, dus ik lijd nu dan ook aan het zogenaamde Broedersyndroom - het apathisch en lamlendige aanschouwen van de dag, , , .
Nee, daar moet je blij mee zijn!
Vanwaar die
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:16
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik moet meestal om 7 uur op en 1 dag om half 8 en 2 dagen om half 10

Ik werk overdag en ook 's avonds, dan ben ik pas tussen 23.00-01.00 uur klaar en moet ik weer om 7 uur op, dus slaap vaak te weinig, want ik wil 8 uur slapen, maar dan blijf ik weer in de kroeg steken of zo.

ik ben altijd wel snel mijn bed uit en heb ook maar 20 min. nodig en dan kan ik nog douchen ook, ik ben zo'n irritant iemand die 's ochtends heel actief is ( ook al stort ik helemaal in. ) Als ik slome hannes ga uithangen 's ochtends kom ik nooit de deur uit.

En ik verslaap me nooit
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:32
Skilly
Skilly is offline
23.00
Hoe lang slaap je?
8,5 - 9 uur
Ik heb bijna een vast ritme. Alleen zaterdag wijkt het. Mara verder is het bijna elke dag hetzelfde.
Ja ik wordt makkelijk wakker, als iemand loopt in me kamer wordt ik al wakker.
Ja na ongeveer 5-20 min zit ik al onder de douch.
Ja ik wordt rond 3 uur altijd wakker (geen iedee waarom) en om 5.00 weer omdat ik dan naar toilet moet en daarna slaap ik (door de week tot kwart voor 7) maar in het weekend tot ongeveer 9 uur
Oud 29-11-2005, 16:48
grandmommy
grandmommy is offline
een uur 's nachts
Hoe lang slaap je?
6 uur
redelijk vast ritme, soms slapeloosheid en dan slaap ik pas om vier uur
ik wordt moeilijk wakker want ik ga te klaat slapen en ik heb een wekker die ik in mijn slaap uit zet.
ik blijf meestal nog een half uur tot een uur liggen. ik heb mijn wekker ook een uur vooruit gezet zodat ik zowiezo al een uur kan blijven liggen
ik slaap de hele nacht door want dat is stoer.
Oud 29-11-2005, 17:18
Verwijderd
[B]Hoe laat ga je gemiddeld slapen?
tussen 2300 en 0200

Hoe lang slaap je?
tussen de 4 en 6 uur, op vrije dagen bij voorkeur 10 tot 12 uur.

ehhh als ik werk redelijk vast.

ik kom met veel moeite mijn bed uit, het alarm staat standaard een half uur te vroeg

zie boven

ik slaap meestal te kort om tussendoor nog wakker te worden
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:25
Verwijderd
Door de weeks tussen 12 en 1. In het weekend verschilt van 3 uur tot pas de volgende avond 11 uur ofzo.

Hoe lang slaap je?
Meestal zo'n 7 uur.

ligt eraan hoe laat ik naar school moet

Ik wordt altijd wakker van mijn wekker

Meestal blijf ik nog wel even liggen

Ik slaap aan 1 stuk door
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 03:26
*oma*
*oma* is offline
Verschilt per week. Hangt er vanaf of ik moet werken oid of ik uitga. Niet echt een vast ritme
Oud 30-11-2005, 14:44
Tripo
Tripo is offline
tussen 12 en 1 ofzo ga ik slapen, zeven uur er weer uit voor stage. Vind het wel best, genoeg slaap voor mij.

In het weekend is het weer een ander verhaal, zaterdag om 6 uur me bed uit voor werk maar ga er vrijdag meestal pas half 4 ofzo in (klotekroeg ) en zondag slaap ik wel uit maar als je er op zaterdag ook laat in licht heft dat elkaar weer op.

Ach ja, veel slapen kan altijd nog als ik oud ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten