Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Lisaaah: bij hobbyzaken hebben ze vaak van die piepschuimbollen, dan hoef je dus geen bol te knutselen alleen nog maar te beplakken. Anders misschien een goedkope voetbal kopen en die beplakken. In beide gevallen is het alleen jammer dat je niet meer echt een plek heb voor een cadeau. Desnoods maak je van een (platte) doos een stukje plafond, waar het cadeau in kan. Verder de bloem die ik heb gemaakt is gelukt. Voor mensen die een bloem willen maken. Zit nu alleen nog te twijfelen of het een bloem blijft of dat ik er nog een paar bij maak. (het is overigens wel een grote bloem hoor!) [edit] ik zie dat leonoor ookal de tip van de piepschuimbol gaf [/edit] Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 21:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga morgen even naar de Ikea, daar hebben ze van die ronde doosjes van groot naar klein. Dan doe ik in ieder doosje een stukje van het gedicht en de ontknoping dan in de laatste ![]() Daar doe ik dan een recept voor met iets als ingrediënt macaroni. (meneer heeft de neiging om mensen met veel bombarie uit te nodigen 'ik ga héérlijk voor jullie koken' en schoteld ze dan altijd gewoon macaroni voor) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je verft op een kartonnen doosje bakstenen aan beide kanten, aan de binnenkant kun je nog iets grappigs doen zoals een rat op de muur schilderen, als het droog is doe je er het cadeautje in, en dan maak je tralies door sateprikkers met aluminiumfolie te omwikkelen en die tralies plak je er voor (dit gaat het makkelijkst met een lijmpistool omdat je daar dikke klodders van kunt gebruiken, als je dat niet hebt kun je de sateprikkers iets door het karton prikken, en dan met plakband vastplakken) En dan moet ze het cadeautje er maar uit zien te krijgen ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|