Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2006, 18:31
PV
PV is offline
@ Secret Agent; proberen fruit na te maken? of een ouderwets roze rijbewijs.

@ Carmen16, een monitor van een pc namaken van karton, met daarop een screenshot van dat spelletje, of van de Italiaanse voetbalwebsite ofzo..
Advertentie
Oud 27-11-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-11-2006 @ 08:28 :
@Lisaaah: Eventueel nog een idee met dansen, een discospiegelbol. Maak een bal van papiermaché of koop een piepschuimbal (twee delen), maak 'spiegeltjes' van karton en aluminiumfolie (knip zoveel kleine vierkantjes van karton als je nodig hebt, pak ze in met aluminiumfolie (klein stukje en zorg voor één mooie kant) en lijm de 'spiegeltjes' met een lijmpistool op de bal.
Ik moet het vrijdag afhebben, ojee. Ik vind een discobal wel leuk, maar wil het eigenlijk afhebben in 2 uur achter mekaar knutselen ofzo, dus is er geen makkelijke manier om een bol te maken in korte tijd? Dan plak ik daar allemaal kleine stukjes spiegel op.
Oud 27-11-2006, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-11-2006 @ 16:05 :
Ik moet suprise maken voor een meisje dat ik eigenlijk niet ken. Het enige wat ik van haar weet, is dat ze op het moment met haar autorijlessen bezig is, een jaar of 20, ze rijdt paard, heeft veel zussen, en werkt bij een fruitteler. Heeft iemand ideeen? Cadeau voor tien euro.
Een rijbewijs namaken?

@Lisaaah: bij hobbyzaken hebben ze vaak van die piepschuimbollen, dan hoef je dus geen bol te knutselen alleen nog maar te beplakken. Anders misschien een goedkope voetbal kopen en die beplakken. In beide gevallen is het alleen jammer dat je niet meer echt een plek heb voor een cadeau. Desnoods maak je van een (platte) doos een stukje plafond, waar het cadeau in kan.

Verder de bloem die ik heb gemaakt is gelukt. Voor mensen die een bloem willen maken. Zit nu alleen nog te twijfelen of het een bloem blijft of dat ik er nog een paar bij maak. (het is overigens wel een grote bloem hoor!)

[edit] ik zie dat leonoor ookal de tip van de piepschuimbol gaf [/edit]

Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 21:40.
Oud 28-11-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 27-11-2006 @ 20:03 :
Dan plak ik daar allemaal kleine stukjes spiegel op.
Het nadeel daarvan is dat ze niet vierkant zijn. Bol kan idd een piepschuimbol zijn, die kun je zelfs in twee helften kopen, cadeautje er in, op elkaar lijmen en de bol ervan maken.
Oud 29-11-2006, 16:25
Hakkie
Hakkie is offline
Ik moet een surprise maken voor het 11-jarige broertje van mijn vriend. Hij is dyslectisch, dus ik kan me helaas niet uitleven op het gedicht (mijn normale aanpak ). De surprise moet dus geweldig zijn!

Ik heb een Spongebob Sandwichmaker voor m gekocht (een toaster dus, helemaal geel, mét Spongebobvormpje in je tosti). Maar ik ga geen Spongebob voor 'm maken, dat zou wel érg voor de hand liggen.

Hij houdt héél erg veel van lezen (ja, echt, maar het lukt dus nog niet geweldig) en van judo.

Nu zat ik er zelf aan te denken om een judomat voor 'm te maken, gewoon van de bovenkant van het cadeautje. Heeft iemand nog andere leuke ideeën of weet iemand hoe ik het judomatidee leuk kan uitwerken?
Oud 30-11-2006, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 18-11-2006 @ 12:31 :
Een enorme doos. Daarop een briefje 'voor persoon A'. A leest het gedichtje, en dan eindigd het met 'naar persoon B' Persoon B maakt de grote doos open, haalt er een kleine doos uit waarop een briefje zit met 'voor persoon B' en dan moet die doos weer naar persoon C enzovoort. Dat gaat dan een tijdje door en dan zit in de kleinste doos een kadootje voor de laatste persoon.
dit heeft me zojuist geholpen met het bedenken van een simpele en grappige suprise, thanks!
Ga morgen even naar de Ikea, daar hebben ze van die ronde doosjes van groot naar klein. Dan doe ik in ieder doosje een stukje van het gedicht en de ontknoping dan in de laatste
Daar doe ik dan een recept voor met iets als ingrediënt macaroni. (meneer heeft de neiging om mensen met veel bombarie uit te nodigen 'ik ga héérlijk voor jullie koken' en schoteld ze dan altijd gewoon macaroni voor)
Oud 01-12-2006, 12:28
rode egel
rode egel is offline
Ik ben totaal niet handig maar toch wil ik een simpele surprise maken. Ik wil een strand maken en ik wil dat er 'gegraven' moet worden om bij de kadotjes te komen.

Om nou een emmer vol te gooien met zand is wel erg simpel. En bovendien word het zo erg zwaar.

Er is alleen 1 probleem, ik heb geen gereedschap tot mijn beschiking. Ik kan wel iets kopen of lenen maar het word lastig als ik erg veel gereedschap nodig heb.
Oud 01-12-2006, 22:42
Verwijderd
Yeeh na wat gefrubel is mijn surprise (en gedicht) klaar!!
Oud 02-12-2006, 11:33
Emmy15
Emmy15 is offline
Volgens mij had ik mijn berichtje verkeerd neergezet. Dus nog maar een keer hier
Ik moet een surprise maken voor mijn zus die helemaal fan is van prison break, en het me leuk leek daar iets mee te doen...
Iemand ideeen?
Oud 02-12-2006, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Emmy15 schreef op 02-12-2006 @ 12:33 :
Volgens mij had ik mijn berichtje verkeerd neergezet. Dus nog maar een keer hier
Ik moet een surprise maken voor mijn zus die helemaal fan is van prison break, en het me leuk leek daar iets mee te doen...
Iemand ideeen?
Misschien kun je het cadeautje in een gevangenisje stoppen?
Je verft op een kartonnen doosje bakstenen aan beide kanten, aan de binnenkant kun je nog iets grappigs doen zoals een rat op de muur schilderen, als het droog is doe je er het cadeautje in, en dan maak je tralies door sateprikkers met aluminiumfolie te omwikkelen en die tralies plak je er voor (dit gaat het makkelijkst met een lijmpistool omdat je daar dikke klodders van kunt gebruiken, als je dat niet hebt kun je de sateprikkers iets door het karton prikken, en dan met plakband vastplakken)
En dan moet ze het cadeautje er maar uit zien te krijgen
Oud 04-12-2006, 15:33
Karianne
Karianne is offline
haai
nou ik heb ook hulp nodig
ik heb mn vader
hij is 50, 2 meter en 150 kilo, hij verzamelt 2-euro munten , kijkt vooral tv en sport overduidelijk niet (zie het gewicht)
Wat kan ik voor hem maken?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten