Oud 16-05-2008, 16:07
Miekje*
Miekje* is offline
mijn ouders zijn meestal ontzettend netjes gekleed ik ben meestal gekleed in een stukabroek met een zwart shirt en stoere sieraden.. vinden ze af en toe niet zo leuk
Oud 16-05-2008, 16:15
capibara
capibara is offline
WWJD
Oud 16-05-2008, 17:41
Sjoerd
Sjoerd is offline
hmm, mammie heeft vorig jaar haar opleiding tot coupeuze afgerond. Heeft d'r eigen atelier en maakt dus heel erg veel kleding zelf. En ik moet zeggen, ze wordt steeds modebewuster. M'n moeder ziet er meestal wel goed, en jong uit voor d'r leeftijd.
M'n vader weet niet wat wel en niet bij elkaar kan. beetje jammer.

Ik mag zelf weten wat ik draag, m'n ouders zijn wel eerlijk over wat ze vinden van m'n kleding, maar keuren niks af.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 18:13
stout!
stout! is offline
Citaat:
Zo zijn de meeste mannen. Dat weet jij toch wel, stout! .
ben ik zo'n mannenkenner?
Oud 16-05-2008, 20:24
Verwijderd
sjoerd!

Verder zijn mijn ouders absoluut niet interessant wat betreft kleding, gelukkig maar want je kan beter opvallen omdat je vader een midget is of een arm heeft verloren dan de manier waarop hij zich kleedt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn ouders zien er vrijwel altijd prima uit. M'n moeder heeft een goede smaak, mooie spijkerbroeken, leuke shirts, mooie jasjes, en ze heeft een goede schoenensmaak, wat mij erg goed uitkomt, omdat we dezelfde maat hebben We gaan best vaak winkelen, en dat is altijd gezellig omdat we naar dezelfde winkels gaan.

Mijn vader ziet er dus ongeveer zó uit:
Citaat:
Ik ben trouwens blij dat ze niet in hippe T-shirts en zo rondlopen. Er zijn echt te veel (voornamelijk kerels heb ik het idee) die denken dat je op je 40e nog prima een of ander Gsus T-shirt aan kan.
En dan 10 jaar ouder Ik vind trouwens helemaal niet dat dat niet kan. Hij ziet er altijd netjes uit, maar dan ook wel een beetje hip. Kan best. Maar niet met foute teksten trouwens hoor! Dat vind ik dan ook weer niet kunnen...
Oud 25-05-2008, 19:51
Brutus
Brutus is offline
no, not at all
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten