Oud 05-07-2008, 09:49
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Citaat:
Als het goed is krijg je toch een bevestiging van toelating als je ingeloot bent? Weet iemand of je die bevestiging pas na de loting krijgt als je in klasse A zit?
Volgens mij krijg je dat idd daarna.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2008, 10:01
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Ook voor klasse A krijg je de bevestiging op 18 juli (ook al weet je dat je hoe dan ook een plek hebt).
18 juli krijg je het bewijs van toelating waarmee je je later kan inschrijven bij de universiteit
Oud 05-07-2008, 13:23
lord_ralf
lord_ralf is offline
kut waarom zo laat pas... moet ik nog langer in spanning wachten en moet nog die kamer vinden... maar dat heb ik geloof ik al eens gezegd
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 16:26
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Hihi. Inderdaad. Ik moet tot de 23ste wachten. Dus nog 18 dagen wachten. *Ik ga aftellen*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 09:12
dsnx
dsnx is offline
Ik zit ook in de knoei met Studielink. De Hogeschool heeft me gevraagd in studielink de cijfers in te voeren nu ik mijn diploma heb, maar ik kan ze niet meer invoeren? :/

Bij alle vakken geeft hij aan "Vak niet gevonden". Een vak verwijderen en weer toevoegen werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 10:47
Dsj
Dsj is offline
Dat heb ik bij een van mijn vakken ook. Ik heb nu vier werkdagen geleden daar al een bericht over gestuurd naar Studielink, maar ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Bij een ander vak staat er dat het cijfer onjuist is
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 11:37
dsnx
dsnx is offline
Citaat:
Dat heb ik bij een van mijn vakken ook. Ik heb nu vier werkdagen geleden daar al een bericht over gestuurd naar Studielink, maar ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Bij een ander vak staat er dat het cijfer onjuist is
Ik heb het dus bij alle vakken.... Ik heb net ook maar bericht naar studielink gestuurd, maar ik hoop dat iemand hier een oplossing weet/heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 12:06
Dsj
Dsj is offline
Citaat:
Ik heb het dus bij alle vakken.... Ik heb net ook maar bericht naar studielink gestuurd, maar ik hoop dat iemand hier een oplossing weet/heeft.
Ik heb net een bericht teruggekregen:
Beste Dagmar, Dat je je cijfers niet kunt invullen heeft ermee te maken met dat je vooropleiding wel is geverifieerd. Alles wat in Studielink is geverifieerd kun je niet meer aanpassen. Dat je de cijfers niet kan invullen is bij ons bekend enonze backoffice is op dit moment aan het kijken naar een oplossing. Het is niet erg dat je je cijfers op dit moment in Studielink nog niet kan invullen. Je cijfers worden bekend bij de onderwijsinstelling door het opsturen van een kopievan je cijferlijst. In geval van een lotingstudie zal je eerst je cijferlijst naar de IB-Groep moeten sturen. Dat je vak niet kon worden gevonden wordt opgelost door het opsturen van je diploma. De onderwijsinstelling zal je hierom verzoeken. In geval van een lotingstudie zal je eerst je diploma naar de IB-Groep moeten sturen. Je zal hierover meer informatie ontvangen.
Hopelijk heb je hier wat aan!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 14:11
dsnx
dsnx is offline
Ja, dankje
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 19:38
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Eindelijk ook de brief binnen van mijn lotingsklasse. Nu moet ik nog 12 dagen wachten op de brief ivm vakantie.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 19:39
lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Eindelijk ook de brief binnen van mijn lotingsklasse. Nu moet ik nog 12 dagen wachten op de brief ivm vakantie.
das wel laat zeg, nog een staatsexamen oid gedaan.
en je kan ze ook bellen op de vrijdag, neem je gewoon het telefoonnummer mee op vakantie
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 11:25
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Weet je hoe duur dat is. Ik wacht heel rustig af. *eigenlijk niet zo rustig, gwn zenuwachtig, maar het gaat om het idee*. En nope, geen staatsexamen gedaan, maar nog een herexamen voor een mooiere cijferlijst (A).
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 11:35
lord_ralf
lord_ralf is offline
dus het heeft geholpen, welke categorie zit je nu dan? tja dan moet jij nog wat langer wachten , ik kan nu al niet meer wachten ik hoop er het beste van, en voor jou/jullie ook natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 17:43
Lauwie101
Lauwie101 is offline
categorie C. Zat ik al, maar had nog 1x 6 erop staan. Dat was lelijk . Ik hoop ook dat ik gewoon word ingeloot, anders heb ik een erg leuke 2de studie. Maargoed. Ik hoop voor iedereen hier dat ie wordt ingeloot. Ik hoop het allemaal hier te lezen als ik terug ben. Is trouwens iedereen hier aan het loten voor geneeskunde, of ook voor andere studies?

Welke categorieën zitten jullie eigenlijK?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 11:41
tonio
tonio is offline
Integrale veiligheidskunde(hogeschool utrecht), categorie E
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 11:49
lord_ralf
lord_ralf is offline
tandheelkunde RU (nijmegen) en als ik uitgeloot wordt moleculaire levenswetenschappen ook RU. Weten jullie trouwens al wat je gaat doen als je uitgeloot wordt?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 12:48
tonio
tonio is offline
Citaat:
Weten jullie trouwens al wat je gaat doen als je uitgeloot wordt?
Nee, dat zou ik eigenlijk nog niet weten
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 14:29
Nyawa
Citaat:
Als het goed is krijg je toch een bevestiging van toelating als je ingeloot bent? Weet iemand of je die bevestiging pas na de loting krijgt als je in klasse A zit?
Ja, ik kreeg mijn bevestiging voor klasse A pas na de loting. Waarschijnlijk omdat in theorie in een heel onwaarschijnlijk geval er meer mensen met A dan opleidingsplaatsen zouden kunnen zijn, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 22:03
tonio
tonio is offline
Citaat:
Uitslag

Op 15 juli wordt de uitslag door de IB-Groep bekend gemaakt. Als je bent ingeloot, krijg je van de IB-Groep per post een Bewijs van Toelating opgestuurd. Je kunt dit vanaf vrijdag 18 juli thuis verwachten. Het heeft geen zin om vóór die tijd hierover al contact op te nemen met de IB-Groep.
Bekend maken? Er wordt op 15 juli helemaal niets bekend gemaakt
Vond ik een beetje een raar bericht van ze.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 22:22
Yoruichi
Yoruichi is offline
Misschien een gek vraagje, maar kan je, nadat je je diploma hebt gehaald je nog opgeven voor een staatsexamen in een bepaald vak? Want ik meen ergens gelezen te hebben dat het staatsexamen in augustus plaatsvindt.
Of mag dat gewoon niet?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:24
tonio
tonio is offline
http://www.ib-groep.nl/particulier/I...heidskunde.asp

toegelaten dus (H)

Zijn jullie ook allemaal toegelaten?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:36
tonio
tonio is offline
Voor geneeskunde bijna 3 keer zoveel aanmeldingen dan dat er plaatsen vrij zijn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 17:42
Lauwie101
Lauwie101 is offline
het staat al op studielink of je bent ingeloot.. daar kan je dus kijken.. enne uitgeloot
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 18:03
tonio
tonio is offline
Citaat:
het staat al op studielink of je bent ingeloot.. daar kan je dus kijken.. enne uitgeloot
Jammer joh!
En nu? Verloskunde hoorde ik al een keer, dat is nu dan definitief?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 16:29
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Citaat:
Jammer joh!
En nu? Verloskunde hoorde ik al een keer, dat is nu dan definitief?
Ja.. alleen hoop ik nog op een naplaatsing.. alleen zit nog steeds in oostenrijk, dus heb de brief nog niet gelezen.. ben benieuwd wat daarin staat.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 16:30
lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Ja.. alleen hoop ik nog op een naplaatsing.. alleen zit nog steeds in oostenrijk, dus heb de brief nog niet gelezen.. ben benieuwd wat daarin staat.
welk volgnummer heb je dan? Dan kan je zien hoeveel er nog moeten afvallen. (die nummers kan je zien als je inlogt op 'mijn ib groep' en dan bij school/studie op die knop klikken)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 16:46
Lauwie101
Lauwie101 is offline
weet mijn inlogcode daar niet meer van. of ik moet ondertussen een nieuwe aanvragen.. woensdagavond ben ik weer thuis, dan kijk ik dan wel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 23:30
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Snik. Geen enkele kans op naplaatsing. Zitten nog ong. 600 volgnummers voor me. Ach, helaas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten