Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de zuster waarmee ik werk doet 7 nachtdiensten achter elkaar werken en dan een week vrij. Ze doet dat al 16 jaar en dat was te merken want ze had allerlei spullen bij zich, zelfs haar eigen afstandsbediening van de tv, want de originele is kwijt ![]() ze had ook een dekentje en tussen 4 en 5 zat ze steeds met haar ogen dicht. En ik moest hard lachen om dat rijschooltopic ![]() |
![]() |
|
Ja, na 16 jaar weet je wel hoe je daarmee om moet gaan lijkt me
![]() Ja, dat rijschooltopic was mooi ![]() ![]()
|
Mijn nerd dingetjes lukten niet
![]() Ik had eerst Debian Linux geinstalleerd, maar dat was... ja, zeg maar 'saai'. En toen ging ik wat beschrijvingen van andere Linux Distro's doorlezen, en toen vond ik Slackware interessant klinken ![]() Maar nu doet ie het wel! ![]() ![]() En Slackware is heel geil ![]()
|
![]() Je hebt zeg maar Linux. Dat is een besturingssysteem, vergelijkbaar met windows. Maar omdat het open source is, mag iedereen ermee doen wat ie wil. En daarom zijn er ook een hele hoop verschillende versies met allemaal hun eigen karakteristieken. Het komt allemaal opzich wel op hetzelfde neer, maar het is toch ook wel anders. En omdat linux dus open source is en je ermee mag doen wat je wilt, kun je er ook alles mee doen wat je wilt. Je kunt alles zelf instellen en veranderen en weetikwat. En vanalles ontdekken ![]()
|
En het is ook echt waanzinnig fijn dat firefox het ook op linux doet. Dus no matter wat je allemaal zit te kloten en te veranderen, je kunt altijd gewoon normaal internetten
![]()
|
Als het eenmaal is geinstalleerd, en de grafische interface doet het, dan lijkt het heel erg op windows en is het vrij eenvoudig te gebruiken
![]() Eerst iets eten, en dan lekker slapen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |