| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
oh, heel triest somige reacties hier!
lamdrinken, en dan gewoon iemand op z'n bek pakken; denk even na, en doe normaal. Ik ben ook 15, nog nooit gezoend, wel al 3 jongens afgewezen. Ik wil gewoon m'n eerste zoen van iemand die ik echt leuk vind. Dus ik zou tegen je vriendin zeggen; wacht lekker op die jongen waar je v'lieft op wordt! liefs, Roos ps; en als je er gewoon openlijk voor uitkomt en er geen probleem van maakt dat je nog nooit gezoent hebt, dan respecteren mensen dat ook gewoon. -haha al die jongens vinden mij 'gruwelijk' omdat ik gewoon iemand durf aftewijzen. SUCCES! |
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik dacht vroeger ook altijd dat het een soort 'samensmelting' zou zijn, maar dat is het niet. Het is een kus, en de eerste keer vond ik het zelfs een raar gevoel. Nou zit er natuurlijk een hoop tussen tot je dertigste blijven wachten op die samensmelting (en dan zwaar teleurgesteld raken), of op je veertiende elke gewillige kerel op z'n bek te pakken. Er is niets mis mee om te wachten op iemand die je echt leuk vindt. Echt leuk hoeft alleen natuurlijk niet de ware te zijn. En zelfs met 'de ware' is zoenen heel leuk, maar ik versmelt echt niet een paar keer per dag met mijn geliefde.
|
|
|
|
Een meeting tussen alle nooitgezoenden in dit topic zou voor diezelfde groep dat probleem oplossen lijkt me
Ik was zelf pas 16 trouwens en zeker de eerste 3-4 meisjes daarna realiseerde ik me dat ik ze elke keer alleen in een discotheek had gezoend (dus nooit allebei 100% nuchter op klaarlichte dag). Daar heb ik nog lang over na zitten denken
|
|
|
|
ik snap wel beetje hoe ze zich voelt.
het is ook heel raar om verhalen van anderen dan te horen enzo als je het zelf nog niet hebt gedaan. ikzelf ben op mn 15e ontgroend... maar ik vind dat je wel zelf voelt of bepaalt wanneer je er aan toe bent.. je moet je niet laten opjutten door anderen.. |
|
|
|
|
|
Ik heb ook pas op me 14e voor het eerst gezoend. who cares? (als die eenex toenk 9 was niet meetelt. want, dat was gewoon als kinderen weetjwel.)
misschien schaamt ze zich ervoor maar is ze helemaal niet zo bezig met jongens enzo. Dan kan ik best begrijpen dat je nog nooit hebt gezoend. in mijn geval dan. vindik,
|
|
||
|
Citaat:
. Maar ach ik vind de instelling het wel een goede instelling dat ze niet zomaar met een jongen wilde zoenen zonder verliefd te zijn. Ik vind zelf ook vrij weinig aan zoenen zonder dat er gevoelens zijn. Maar het totale overgeromantiseerde beeld wat sommigen hier schetsen slaat echt totaal nergens op. |
||
|
|
||
|
Citaat:
maarja sorry maar op je 38ste nog maagd (SORRRRRYY!!!) dat wil ik ook niet :$ en mijn tip (dit is wat ik doe ) ik wacht gewoon tot er iemand komt die ik ook leuk vind en dan zie ik wel waar het schip strand xx succes ermee![]()
|
||
|
|
|
, ik heb nog nooit gezoend en ik ben nu 18 jaar. Ik heb ook geen vriend op dit moment en ik ga toch echt alleen zoenen als ik een vriend heb en smoorverliefd ben en eraan toe ben ^^. Vroeger is niet per definitie beter. Later ook niet overigens, het ligt gewoon aan hoe je zelf bent. Er zijn mensen die met iedere avond die ze uitgaan wel zoenen met iemand, dat zou ik gewoon niet willen, om maar eens een voorbeeld te noemen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat is er raar aan
|
||
|
|
|
|
Bijna iedereen van mijn klas is al ontgroend, maar vind je het gek als je elk weekend naar de disco gaat en elke weekend een andere jongen kust.. Ik vind dit echt gewoon te triest voor woorden, zelf ben ik nog NIET ontgroend en ik vind het helemaal niet zo erg.. Mijn moment komt nog wel.. Meisjes van mijn klas vinden dat ik ontgroend moet worden.. en ze blijven er maar over doorgaan..
|
|
|
|
|
|
Ik snap die meisjes wel. Ze moeten nu wel flink rondvozen, want straks zitten ze op hun 20ste thuis met 3 kinderen en dan gebeurd er echt niks meer op sekueel gebied hoor. (
)Pff, die meisjes zitten te zeiken, Je MOET helemaal niks. Als zij aan niks anders kunnen denken zijn 't stel sneue dozen.
|
|
|
Verwijderd
|
Vind het altijd zo grappig dat mensen dan zeggen: "een vriendin van mij", wanneer het dus vrij duidelijk gewoon over henzelf gaat. Maar dat terzijde.
Denk nou eens even na. Wat maakt het nou uit wanneer je voor het eerst zoent, zolang je het doet wanneer je er zelf zin in hebt? Sterker nog; WIE zou dat nou uitmaken? Er zijn geen regels voor, doe gewoon wat je zelf wilt. |
|
|
|
|
ik ken genoeg mensen die nog nooit een vriend hebben gehad maar wel elke avond een paar jongens afgaan 'om maar te kunnen zoenen.' eerlijk gezegd wordt ik echt misselijk van zoiets.
beter zoent je vriendin in de (nog lang genoeg durende) toekomst met een hele leuke jongen die goed voor haar is en haar niet in de steek laat zodra ze met hem naar bed is geweest (: |
|
|
|
|
|
joh, da's harstikke normaal. mijn vriendje heeft pas voor het eerst gezoend toen hij 21 was.
het betekent in ieder geval niet dat je niet leuk of aantrekkelijk bent, het heeft er gewoon mee te maken of je er zelf klaar voor bent, en ook of het moment zich voordoet. als jij zegt dat je het raar vind dat zij nog nooit heeft gezoend, komt er een druk achter te liggen waardoor het allemaal nog ongemakkelijker gaat. laat dus gewoon aan haar weten dat ze cool is en tof, geef haar zelfvertrouwen (dat kun je wel als vriendin) en dan, als er eens een keer die leuke jongen voor haar in de buurt staat dan komt het vanzelf wel, of dat nu volgende week of over een paar jaar is. wat maakt het uit, iedereen doet dat op zijn eigen manier.
|
|
|
|
uuhm ik heb ook nog nooit gezoend (of tijdens een van mijn blackouts maar dat vind ik neit tellen
) en ben bijna 16 tuurlijk met uitgaan heb ik wel de kans gehad. Ik ga nu niet lullen van ooh het is zoiets bijzonders dat wil ik tot de ware bewaren maar gewoon als ik een meisje tegenkom waarmee ik ff heb gepraat en het gewoon klikt niet de eerste beste slet tijdens het uitgaan
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Haj.
Ik ben 14 jaar en heb een vriendje, we hebben al bijna een maand.. Maaar nog nooit gezoend, dat komt omdat we allebei wat verlegen zijn.. Nu even over jou vriendin.. Weet je het komt vanzelf, je hoeft je er helemaal niet om te schamen Ik ken genoeg mensen die nog nooit gezoend hebben.. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Net een maand voor mijn 15e verjaardag had ik pas voor het eerst gezoent. Ik dacht dat ik een laatkomer was. Maar ik heb wel gezoent met een jongen die ik nooit meer zal vergeten.
Ik had daarvoor wel veel jongens gehad. Ik was altijd te verlegen om te zoenen. Nog een tip voor je vriendin. Zoek een jonge waar ze van denkt daar wil ik mijn eerste kus aan geven. Anders heeft ze later er een rot gevoel over haar eerste zoen. |
|
|
|
|
|
Ik ben zo laatst een paar weken geleden ontgroent, op me 15e verjaardag (had er verder niks mee te maken).
Als je er zo mee zit, flirt dan is met een jongen en zoen daarna met hem, dan heb je het gedaan, hoppa, maar verwacht niet dat het dan heel speciaal is. Als je dat niet wilt en wel wilt dat die allereerste zoen heel speciaal moet zijn moet je je niet zo druk gaan maken. Je kan verliefdheid eenmaal niet maken, dat komt vanzelf. |
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 17:40 | |
| Liefde & Relatie |
Heb je al eens gezoend? Balance | 318 | 04-01-2012 21:37 | |
| Seksualiteit |
Zoenen.....HELP! Girl87 | 27 | 18-06-2003 19:14 | |
| Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 15:58 | |
| Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 15:08 | |
| Seksualiteit |
nog nooit hebben gezoent ? DutchTerror | 15 | 22-02-2002 18:42 | |