Oud 27-04-2009, 23:06
Lorelei
Lorelei is offline
*zucht* Ik wil iemand die me knuffelt
Oud 27-04-2009, 23:09
Verwijderd
*knuffel* Komt goed meisje, je hebt voor nu de goede keuze gemaakt, want dit kan niet langer zo. Ik hoop dat het goed komt, maar zorg voor jezelf en maak de keuze waar je je uiteindelijk zelf het beste bij voelt. Kom op!
Oud 27-04-2009, 23:22
tuttebel
tuttebel is offline
mn schot kwam dus woensdag langs en is tot vanavond gebleven. direct de eerste avond al gepraat en tot de conclusie gekomen dat we allebei toch gewoon een relatie willen, ondanks de afstand die een groot obstakel gaat zijn. ik ga over 2 maanden naar edinburgh en daarna wil hij weer naar nederland komen. ik ben heel erg blij dat ik niet meer 'bang' hoef te zijn bij elke keer dat hij uitgaat dat ie misschien een ander meisje gaat zoenen (en wat nog meer).
dus ik ben heel blij dat hij mn vriendje is, en ontzettend verliefd, maar ook heel verdrietig dat hij weer naar huis is. ik ga de zee vol gooien met zand en naar m toe lopen.
Oud 27-04-2009, 23:49
Verwijderd
Whut? Beste vriendinnetje en vriend hebben ellende. Dat hoort niet Morgenochtend maar even informeren of het uitgepraat is. Hoop het echt, want anders... ja er is niet echt anders.

Wel leuk: heel burgerlijk boodschappen gedaan en heerlijk gekookt met hem. Maar verder snap ik echt de ballen van ons.

En @ tuttebel: dapper om het zo te proberen, hoop dat het een beetje werkt!
Oud 28-04-2009, 02:42
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
mn schot kwam dus woensdag langs en is tot vanavond gebleven. direct de eerste avond al gepraat en tot de conclusie gekomen dat we allebei toch gewoon een relatie willen, ondanks de afstand die een groot obstakel gaat zijn. ik ga over 2 maanden naar edinburgh en daarna wil hij weer naar nederland komen. ik ben heel erg blij dat ik niet meer 'bang' hoef te zijn bij elke keer dat hij uitgaat dat ie misschien een ander meisje gaat zoenen (en wat nog meer).
dus ik ben heel blij dat hij mn vriendje is, en ontzettend verliefd, maar ook heel verdrietig dat hij weer naar huis is. ik ga de zee vol gooien met zand en naar m toe lopen.
Het is te doen. Mijn beste vriendin woont al weer een jaar samen in Engeland

Ik weet niet hoe dat met schotland zit maar ik ben een tijdje terug naar haar toe geweest voor 49.50 euro retour. Dan is het wel te doen om af en toe een weekend te gaan
Oud 28-04-2009, 03:08
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
*zucht* Ik wil iemand die me knuffelt
*knuffel*

Ik heb er ondertussen redelijk vrede mee. Al heb ik nog steeds vaak het gevoel dat er veel in mijn leven mist nu ik zolang vrijgezel ben.
Oud 28-04-2009, 06:57
wup
wup is offline
Citaat:
Ow wat goed zeg! Hoop dat het een beetje gaat werken

OT: gister hele dag bij goede vriend geweest, die ik echt heeel weinig zie. Wat heeft hij een kut relatie zeg, kan zijn vriend echt niet uitstaan. Loopt constant ruzie te zoeken, en ik sta er gewoon naast. Bah. Maar die vriend is fantastisch, tof dat we zulke goede vrienden kunnen zijn en elkaar haast niet zien. Hij heeft me mee genomen naar zijn kapsalon en me helemaal verwend met wassen, maskertjes en een goede knipbeurt(L)

Verder heeft de moeder van een vriendin kanker en das kut. Het is wel goed te behandelen, dus dat is positief. Maar ik vind het zo stom dat ze zich nu zo naar voelen...

En nog @ crimson: ja! dan weet ik wie je was! Vond het zo grappig dat jullie zo lief aan het lezen waren..
Oud 28-04-2009, 09:02
Lente
Lente is offline
ik verveel me
Oud 28-04-2009, 09:33
Verwijderd
Godver, net ex aan de telefoon gehad. Blijkt dat een 'vriendin' van mij hem allemaal leugens heeft zitten vertellen over mij, onder andere dat ik met andere jongens heb gekust toen ew nog met elkaar gingen. Bah, ik ben zó pissig op haar. Wat denkt ze wel niet? Stomme kut.

Edit: Ik ga er helemaal niks mee doen. Ik heb Ex net uitgelegd dat er niet meer gebeurd is dan dat hij weet, en dat ik hoop dat hij me gelooft. Hij geloofde me, maar vond het evengoed nog raar dat zij dan zo'n verhalen over mij dachten te moeten vertellen. Is het ook. Ik hoop dat hij me gelooft, want ik zou het echt heel reg vinden als zo'n achterbaks stel ervoor zou zorgen dat wij ruzie krijgen.
Naar haar toe doe ik er helemaal niks mee, omdat al het contact toch al van mij af kwam. En dat verrek ik nog langer. Dus.

Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 10:03.
Oud 28-04-2009, 10:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Je hebt maar een turbulent leven SA .
Oud 28-04-2009, 10:45
Verwijderd
SA, sterkte ermee. :/ Wat een truttebol zeg, sorry dat ik het zeg... ({)

Tuttebel, jaaay! Ben echt heel blij voor je!
Oud 28-04-2009, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Je hebt maar een turbulent leven SA .
Oud 28-04-2009, 12:51
Halflight
Halflight is offline
Oké het levert dus toch de nodige stress op dat hij praktisch in dezelfde straat woont. Ik loop echt buiten rond als een mensenschuwe idioot met pleinvrees .

Verder gebeurt er helemaal geen zak. Gelukkig over ruim twee weken een lang weekend naar een vriendin in Madrid .
Oud 28-04-2009, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Oh wat leuk, en moeilijk, maar wel leuk De enige langeafstandsrelatie die ik persoonlijk ken (Amerika/Nederland) is ondertussen getrouwd dus het kan allemaal best

OT: Ja uh Eindelijk iets gebeurd. Maar nu ben ik even in de war geloof ik, 't was echt wel leuk allemaal, maar ik vind het om meerdere redenen doodeng en misschien helemaal geen goed plan en het zou verontrustend zijn als hij nu opeens hoteldebotel is, en nou ja, we zullen maar zien hoe het loopt hahaha maar daar ben ik zó slecht in. En nu nog bedenken hoe/wat te vertellen aan die vriendin...
Oud 28-04-2009, 14:22
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Godver, net ex aan de telefoon gehad. Blijkt dat een 'vriendin' van mij hem allemaal leugens heeft zitten vertellen over mij, onder andere dat ik met andere jongens heb gekust toen ew nog met elkaar gingen. Bah, ik ben zó pissig op haar. Wat denkt ze wel niet? Stomme kut.

Edit: Ik ga er helemaal niks mee doen. Ik heb Ex net uitgelegd dat er niet meer gebeurd is dan dat hij weet, en dat ik hoop dat hij me gelooft. Hij geloofde me, maar vond het evengoed nog raar dat zij dan zo'n verhalen over mij dachten te moeten vertellen. Is het ook. Ik hoop dat hij me gelooft, want ik zou het echt heel reg vinden als zo'n achterbaks stel ervoor zou zorgen dat wij ruzie krijgen.
Naar haar toe doe ik er helemaal niks mee, omdat al het contact toch al van mij af kwam. En dat verrek ik nog langer. Dus.
Wtf dat doe je toch niet als vriendin zijnde , jezus hoe haal je het in je hoofd om te gaan stalken tegen de ex van een vriendin . Die kan je echt beter links laten liggen idd.
Oud 28-04-2009, 15:55
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Citaat:
Ik zou wel een relationeel gebied willen.
Same here
Oud 28-04-2009, 16:37
groovy
groovy is offline
Sterkte voor grl!

En SA, jezus wat een naaistreek zeg! Dat doe je toch niet! Kan geen reden bedenken waarom je zoiets zou doen, behalve misschien jaloezie..

Freyja, het viel te verwachten hč ... Is het niet mogelijk om (voorlopig) nog even niks te zeggen tegen die vriendin? En zelf even kijken waar het op uitloopt zonder dat de dingen onnodig ingewikkeld worden gemaakt..

Ot: Pfff echt een ROTdag gehad, en het ergste is dat deze nog niet voorbij is . Maar na vanavond wel en dan kan het in principe alleen maar leuker worden . Maar ik verlang op dit moment echt naar mijn bed, ben zo moe en voel me al niet lekker. Maar ik moet vanavond gaan...

En oh, over 1 week ontvoer ik hem voor zijn verjaardag, sinds vandaag weet hij het en we hebben er zoveel zin in . Kijk er zo naar uit om even lekker samen te zijn en te genieten !
Oud 28-04-2009, 16:59
Pluis
Pluis is offline
Ok, ik geloof dat ik nu de enige van mijn vrienden ben zonder lief. En het lijkt wel of iedereen me dat (onbewust) even lekker in komt wrijven
Oud 28-04-2009, 17:52
Verwijderd
haha herkenning!
Oud 28-04-2009, 18:11
Changshan
Changshan is offline
@ SA: Zou het knap vinden als je die vriendin nu echt links kan laten liggen. Ik zou 'r toch op z'n minst nog ff de huid vol willen schelden. En ik ben nu al nieuwsgierig waarom ze dat soort dingen uitkraamt, laat staan hoe benieuwd jij ernaar moet zijn.
Oud 28-04-2009, 18:13
Lilium
Lilium is offline
Ja, goed. Ik zie mijn vriend nu veel en daar genieten we van.
Oud 28-04-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
@ SA: Zou het knap vinden als je die vriendin nu echt links kan laten liggen. Ik zou 'r toch op z'n minst nog ff de huid vol willen schelden. En ik ben nu al nieuwsgierig waarom ze dat soort dingen uitkraamt, laat staan hoe benieuwd jij ernaar moet zijn.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb er écht geen zin in. Dat is dan weer een gevecht waar ik niks uit haal, weer iemand waar ik veel energie in stop en niks uit krijg. Ik heb de laatste tijd teveel energie gestopt (zowel negatieve als positieve energie) in mensen waar ik niets van terug krijg. Dat doe ik niet meer. Ex gelooft maar wat hij wil, dit heb ik hem ook gezegd. Hij moet de mensen geloven waar hij zich het beste bij voelt. Heb hem wel voorgesteld om volgende week of over twee weken eens bij te kletsen, ook over dit hele gedoe.
Het is sowieso een stomme vriendschap, want op het moment dat zij me nodig heeft, ben ik er. Ze heeft een tijdlang slecht in dr vel gezeten en ze hoefde maar met haar vingers te knippen en ik was er. Nu zit ik echt niet lekker en voel me het merendeel van de tijd kut, en zij zegt: 'Dat zij maar iets van zich laat horen.' Ja sorry, maar zo voer ik geen vriendschap. Echt niet.
Oud 28-04-2009, 20:16
Verwijderd
Ja uh, lekker handig dit. Vriendin 1 vertelt mij iets. Vriendin 2 vraagt vervolgens aan V1 of ze het niet aan mij wil vertellen, en hoewel V1 dat al heeft gedaan belooft ze dat niet te doen dus nu moet ik doen alsof ik van niets weet en ik weet het wel en ik vind het niet tof? Want V2 heeft er moeite mee en aangezien ik het weet wil ik er graag voor haar zijn, maar nu moet ikd oen alsof ik van niets weet en aargh. Wat een gezeik zo.[/frustratie]

Edit: en ja ik vind het ook gewoon kut dat V2 het mij niet wil vertellen.Als ik zo'n goede vriendin ben dan kan ze het mij toch wel zeggen? We hebben nooit geheimen voor elkaar.. Maar goed, ze laat nu ook niets los dus ze wil het er overduidelijk niet over hebben..

Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 20:26.
Oud 28-04-2009, 20:38
tuttebel
tuttebel is offline
@SA: succes met zo'n achterbakse vriendin. jeetje zeg.

en de rest; dankjewel voor de goede hoop. zijn broer en zus zijn ook allebei getrouwd met iemand overzees (beide sri lanka weirdly enough), dus t zit in de familie blijkbaar.
Oud 28-04-2009, 23:44
Lorelei
Lorelei is offline
Dank jullie wel allemaal. Op dit moment gaat het wel. Een soort van berusting. We hebben nog een maand om hier uit te komen
Oud 29-04-2009, 01:54
Verwijderd
Kutkutkut! Ik moet niet dit soort gesprekken aangaan als ik gedronken heb. En dan al helemaal niet met een vriend van hem. Oooooh ik hoop maar dat hij ook teveel op heeft en het morgen niet meer allemaal weet. Ze zien elkaar morgenochtend, dus daarna heb ik aan 1 blik genoeg om te weten of hij wat verteld heeft.

Dus de opties zijn nu van de aardbodem verdwijnen of morgen maar weer heel zat zijn en hem echt gaan versieren. Goody, leuke vooruitzichten!
Oud 29-04-2009, 08:04
indigo
indigo is offline
*Knuffel* voor grl en iedereen die dat nog meer nodig heeft :-). En tuttebel, wat leuk, je klinkt steeds zo verliefd, ik hoop echt voor jullie dat het werkt zo .

@OT: ohh, hij is echt te lief! Gisteravond ging ik hem bellen maar toen was hij bij vrienden dus was 't ff kort. Nu zat ik nog even te leren voor m'n tentamen, ging de telefoon ineens: hij was net wakker en wilde me eigenlijk even knuffelen, maar omdat dat niet ging belde hij maar en ging hij me heel veel succes wensen en aan me denken tijdens m'n tentamen <333.
Oud 29-04-2009, 08:45
wup
wup is offline
hmm. Heb hem gister weer gesproken, voor het eerst in weken en dat was wel fijn. Maar wel raar...
Oud 29-04-2009, 10:22
Neko*
Neko* is offline
Ik weet niet of ik hier goed aan heb gedaan, maar voor nu vind ik het allemaal wel even prima. Ik ga maar af op mijn gevoel, en de rest kan me allemaal even gestolen worden. Bluh. Op naar vrijdag...
Oud 29-04-2009, 12:35
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
het gaat goed! Samenwonen is nog steeds leuk. Denk dat we nu ongeveer een half jaar samen wonen en wil echt niet meer anders. Had niet verwacht me ooit zo veilig en goed bij iemand te voelen. Eergister waren we allebei thuis. Hij zat achter de computer en ik was tv aan het kijken en voelde me opeens zo gelukkig. Het is fijn om te weten dat het gewoon goed is, om een thuis te hebben waar een goeie sfeer is. Ja ben happy
Oud 29-04-2009, 18:58
ST*R
ST*R is offline
Jaar geleden dat ik hém ontmoette. Denk nog te veel aan hem, en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Benieuwd of hij nog wel eens aan mij denkt.. Binnenkort feestjes van zijn vereniging dus dan zal ik m wel zien. Hopelijk kunnen we normaal tegen elkaar doen, ik niet boos en niet heel kinderachtig hem proberen jaloers te maken met andere jongens, en dat hij me niet negeert zoals laatst. Gewoon gezellig praten, al wil ik hem dan ws alleen maar zoenen.. Pff gedoe.
Verder gister uit met beste vriendin, en ze is geweldig! Vanavond weer feestje, maar dan achter de bar, zin in!
Oud 29-04-2009, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Nou wij hebben dus nu een soort van halve "break". Ondanks alle negatieve gevoelens die daarbij horen, denk ik dat het wel goed is. Even een maandje een beetje emotionele afstand (die fysieke afstand hadden we al, helaas). Hij heeft problemen waar hij zelf uit moet komen, ik zie 'm daarin dingen doen waar ik me zorgen over maak.. over hem, over ons, zelfs over mijzelf want nog een depressie van zijn kant ga ik niet aankunnen. Als we door blijven gaan zoals we dat nu deden dan waren we binnen de kortste keren uit elkaar. Dus, met het idee van "alles is beter dan wat we nu hebben".. een soort van break. (soort van omdat we wel afstand nemen maar geen geklooi met anderen willen)
Over een maand zijn onze examens/tentamens voorbij en dan kijken we weer verder.
sterkte meid Ik denk dat het ook goed is zodat jullie beide even kunnen nadenken.

ot: hij mailt me te weinig vind ik.
Oud 29-04-2009, 22:05
Shinosu
Shinosu is offline
Zucht. Bij mij zijn sinds 2 weken de vlinders compleet zoek, en voel ik steeds extreme tegenzin hem te zien. Terwijl het net lijkt dat hij eindelijk wel helemaal voor mij gaat. Ik voel me zo'n bitch, vooral omdat ik eerder degene was die pushte dat we dit serieus namen. Ergens wil ik het uitmaken, maar ergens ben ik bang dat ik mezelf een negatieve spiraal ingekletst heb, en super spijt ga krijgen als ik het daadwerkelijk uitmaak.

Maar voor mijn gevoel hebben we elkaar nu al (na 7 weken) niks meer te vertellen, en ik kon hem vanavond niet meer aankijken of enthousiasme opbrengen hem te zoenen. Ik voel me echt heel gemeen, maar ik had ook nooit verwacht dat het voor mij nu al over zou zijn. Heb het gevoel dat ik hem belazerd heb, of aan het lijntje gehouden, terwijl ik alles 2 weken geleden nog helemaal serieus meende. Alleen nu ben ik het volledig kwijt. Weet niet hoe ik het in godsnaam op een acceptabele manier uit moet maken. Heb de laffe neiging te smsen dit weekend als hij naar huis is, maar dat kan ik hem niet aandoen.

En sorry dat ik hier mijn hart zo lucht terwijl ik hier nauwelijks kom, maar het blijft maar malen in mijn hoofd. Ik blijf maar piekeren zodat ik me nergens meer op kan concentreren... Ik moest het gewoon kwijt. Dankjewel.
Oud 30-04-2009, 07:33
Verwijderd
@Tuttebel: Ontzettend leuk voor jullie! Zoals anderen zeggen, het kan goed gaan! Een vriendin van een nichtje woont ook in engeland, met haar engelsman en is inmiddels getrouwd en zwanger van een tweeling. Een jongen hier uit dorp is naar Canada verhuisd voor zijn vriendin en die zijn ook nog samen. Het kan dus wel, en bij jullie gaat t ook vast wel goed

@Shinosu: Maakt niet uit of je hier nu vaak komt of niet, deze topic is er nu eenmaal om te vertellen hoe het met je gaat op relationeel gebied. Dat heb je gedaan, dus prima Hoop dat het goed komt

ot: Gisteren Ex een brief geschreven, over dat ik hem niet kwijt wil als 'gewone vriend' en hoop dat hij voor de mensen kiest bij wie hij zich het beste voelt. Met een beetje geluk komtie vandaag aan. Hij ziet maar wat hij ermee doet, als hij er maar gelukkig van wordt.
En J. gisteren ook nog even aan de foon gehad, met agenda erbij. Ik heb het tot eind juni gewoon zó asociaal druk dat ik niet eens twee dagen achter elkaar vrij heb om naar hem toe te gaan. Maar volgend weekend zie ik hem waarschijnlijk na mijn werk, al is dat nie zo heel lang. Hij is dan hier, dus dat is wel tof. En ik dacht hem 'even' te bellen, maar dat werd uiteindelijk een uur en een beetje. Wij zijn echt heel erg slecht in 'even' bellen
Oud 30-04-2009, 12:36
Verwijderd
Jaaa hoor. Zijn nieuwste interesse was gister mee, en ze hebben zich erg goed vermaakt samen. Het hield maar niet op met mensen die zeiden dat zo op met leek. Qua karakter dan, want ze is ongeveer een miljoen keer leuker en knapper.

Op zich was het nog te doen en vond ik het wel leuk voor hem, tot hele dronken gezamenlijke vriend kwam dat ik nu wel een beetje laat was. Verklaring: ja jullie twijfelden allebei en bleven maar om elkaar heen draaien, maar dat zou nu wel over zijn. Hoefde maar even op te letten om te zien dat hij werkelijk precies hetzelfde tegen haar deed als wij vaak met wat drank op. Alleen dan waarschijnlijk zonder op tijd te hoeven bedenken dat er dan wel eens een vriendschap op het spel zou kunnen komen te staan.

Ik ga maar echt het klooster in ofzo, want hoe het ooit nog goed moet komen met mij en de liefde als het echt zo duidelijk was is mij een raadsel
Oud 30-04-2009, 13:28
wup
wup is offline
Knuffel Skyblue! Lijkt me echt kut om te zien

ot: tja.. Contact tussen mij en de ouwe is er weer. Op zich gaat dat goed, moet alleen mezelf in de gaten houden dat ik niet hoteldebotel ga worden. Hij smste gister of ik het leuk zou vinden als hij langs zou komen op mijn werk, maar ik las het te laat. Ik vind hem leuk en denk dat ik ook wel gewoon vriendjes met hem kan zijn, tot er dingen gebeuren die skyblue hierboven omschrijft. Lekker hypocriet, want als ik morgen een leukert tegen kom, dan zou ik er ook voor gaan...
Oud 30-04-2009, 14:13
Verwijderd
altijd uitkijken met gasten die eerst een relatie beeindigen en daarna zelf initiatief nemen tot afspreken; they dont wanna be friends
Oud 30-04-2009, 17:32
Miek
Miek is offline
In de war
Oud 30-04-2009, 18:06
Mark
Mark is offline
Schoonmoeders. Can't live with them, but without them!
Oud 30-04-2009, 18:23
Joehoedith
Joehoedith is offline
hihi vandaag dan echt officieel de sleutel hihi. Laminaat uitgezocht... nu is het toch wel heel echt dat we gaan samenwonen
Oud 30-04-2009, 19:12
Verwijderd
ik heb morgen een date en we gaan naar het strand als we beide niet brak zijn.
Oud 30-04-2009, 20:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Niet zo denderend.
Oud 30-04-2009, 20:55
Signy
Signy is offline
meh ik dacht nog, 'met koninginnenacht/dag gaat er vast wat gebeuren'. maar niks leuks tegengekomen. edit: want ik ben zo iemand die niemand leuk vindt!
Oud 30-04-2009, 21:29
Verwijderd
Citaat:
altijd uitkijken met gasten die eerst een relatie beeindigen en daarna zelf initiatief nemen tot afspreken; they dont wanna be friends
Ja idd, pas een beetje op jezelf wup.

Hier is het wel ok even
Oud 30-04-2009, 23:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Na gisteren weet ik weer waarom ik vaak zo'n hekel heb aan dudes en aan meisjes die hun hormonen niet in bedwang kunnen houden. En dat zijn dan m'n vrienden.
Als ze zich dan als mongolen gedragen en ik kwaad word, krijg ik weer te horen dat ik 'niet zo moet haten'. Pleur toch op.
Oud 01-05-2009, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Knuffel Skyblue! Lijkt me echt kut om te zien

ot: tja.. Contact tussen mij en de ouwe is er weer. Op zich gaat dat goed, moet alleen mezelf in de gaten houden dat ik niet hoteldebotel ga worden. Hij smste gister of ik het leuk zou vinden als hij langs zou komen op mijn werk, maar ik las het te laat. Ik vind hem leuk en denk dat ik ook wel gewoon vriendjes met hem kan zijn, tot er dingen gebeuren die skyblue hierboven omschrijft. Lekker hypocriet, want als ik morgen een leukert tegen kom, dan zou ik er ook voor gaan...
Thanks
En wat de rest al zegt: kijk je wel een beetje uit met je dude? Weet uit eigen ervaring dat het echt lastig is om gewoon vrienden met een ex te worden als er nog 'iets' tussen jullie is

OT: Heb hem gister weer gezien en het was weer gewoon leuk. Het was dus gelukkig nog niet zo erg met me. Kon hem ook prima uithoren over haar zonder het erg te vinden. Denk dat dit allemaal misschien een beetje bij gebrek aan andere leuke mannen was. Zie het nu allemaal maar als iets wat eigenlijk wel goed is: ik hoef geen vriendschap meer op het spel te zetten en ga me gewoon fijn richten op andere leuke dudes. Die zijn vast nog wel ergens verstopt
Oud 01-05-2009, 10:18
wup
wup is offline
@ mensen die er wat over zeiden: ja, pas wel op hoor. Het is ook niet dat we morgen gezellig samen de kroeg in gaan, maar meer dat we elkaar toch wel tegen komen en dan is het wel prettig als je je dan niet doodschrikt. Hij is al weken niet op mijn werk geweest omdat ik wel eens aan het werk zou kunnen zijn en dat is natuurlijk onzin.
Oud 01-05-2009, 10:41
Verwijderd
Citaat:
ik heb morgen een date en we gaan naar het strand als we beide niet brak zijn.
we hadden beide slaap nodig, dus nu gaan we niet meer haha. hij komt hier zo, en dan gaan we eens even kijken wat we gaan doen vandaag
Oud 01-05-2009, 11:11
Verwijderd
Hahaha, dat was écht niet handig. Maar goed. It happened and we're moving on! Hij denkt daar gelukkig ook zo over
Oud 01-05-2009, 11:53
Verwijderd
Ja hoor, dan ga je in je bezopenheid de hele avond net-niet liggen zoenen met iemand waar je júist niet te klef mee moest gaan doen. Nu maar hopen dat ie het me niet te zwaar aanrekend en beseft dat ie zelf (ook) te ver ging.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten