Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: gister hele dag bij goede vriend geweest, die ik echt heeel weinig zie. Wat heeft hij een kut relatie zeg, kan zijn vriend echt niet uitstaan ![]() Verder heeft de moeder van een vriendin kanker en das kut. Het is wel goed te behandelen, dus dat is positief. Maar ik vind het zo stom dat ze zich nu zo naar voelen... En nog @ crimson: ja! dan weet ik wie je was! Vond het zo grappig dat jullie zo lief aan het lezen waren.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godver, net ex aan de telefoon gehad. Blijkt dat een 'vriendin' van mij hem allemaal leugens heeft zitten vertellen over mij, onder andere dat ik met andere jongens heb gekust toen ew nog met elkaar gingen. Bah, ik ben zó pissig op haar. Wat denkt ze wel niet? Stomme kut.
Edit: Ik ga er helemaal niks mee doen. Ik heb Ex net uitgelegd dat er niet meer gebeurd is dan dat hij weet, en dat ik hoop dat hij me gelooft. Hij geloofde me, maar vond het evengoed nog raar dat zij dan zo'n verhalen over mij dachten te moeten vertellen. Is het ook. Ik hoop dat hij me gelooft, want ik zou het echt heel reg vinden als zo'n achterbaks stel ervoor zou zorgen dat wij ruzie krijgen. Naar haar toe doe ik er helemaal niks mee, omdat al het contact toch al van mij af kwam. En dat verrek ik nog langer. Dus. Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 10:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Ja uh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Sterkte voor grl!
En SA, jezus wat een naaistreek zeg! Dat doe je toch niet! Kan geen reden bedenken waarom je zoiets zou doen, behalve misschien jaloezie.. Freyja, het viel te verwachten hč .. ![]() Ot: Pfff echt een ROTdag gehad, en het ergste is dat deze nog niet voorbij is ![]() ![]() ![]() En oh, over 1 week ontvoer ik hem voor zijn verjaardag, sinds vandaag weet hij het en we hebben er zoveel zin in ![]() ![]() |
![]() |
|
@ SA: Zou het knap vinden als je die vriendin nu echt links kan laten liggen.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is sowieso een stomme vriendschap, want op het moment dat zij me nodig heeft, ben ik er. Ze heeft een tijdlang slecht in dr vel gezeten en ze hoefde maar met haar vingers te knippen en ik was er. Nu zit ik echt niet lekker en voel me het merendeel van de tijd kut, en zij zegt: 'Dat zij maar iets van zich laat horen.' Ja sorry, maar zo voer ik geen vriendschap. Echt niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja uh, lekker handig dit. Vriendin 1 vertelt mij iets. Vriendin 2 vraagt vervolgens aan V1 of ze het niet aan mij wil vertellen, en hoewel V1 dat al heeft gedaan belooft ze dat niet te doen dus nu moet ik doen alsof ik van niets weet en ik weet het wel en ik vind het niet tof? Want V2 heeft er moeite mee en aangezien ik het weet wil ik er graag voor haar zijn, maar nu moet ikd oen alsof ik van niets weet en aargh. Wat een gezeik zo.[/frustratie]
Edit: en ja ik vind het ook gewoon kut dat V2 het mij niet wil vertellen.Als ik zo'n goede vriendin ben dan kan ze het mij toch wel zeggen? We hebben nooit geheimen voor elkaar.. Maar goed, ze laat nu ook niets los dus ze wil het er overduidelijk niet over hebben.. Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 20:26. |
![]() |
|
@SA: succes met zo'n achterbakse vriendin.
![]() ![]() en de rest; dankjewel voor de goede hoop. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Kutkutkut! Ik moet niet dit soort gesprekken aangaan als ik gedronken heb. En dan al helemaal niet met een vriend van hem. Oooooh ik hoop maar dat hij ook teveel op heeft en het morgen niet meer allemaal weet. Ze zien elkaar morgenochtend, dus daarna heb ik aan 1 blik genoeg om te weten of hij wat verteld heeft.
Dus de opties zijn nu van de aardbodem verdwijnen of morgen maar weer heel zat zijn en hem echt gaan versieren. Goody, leuke vooruitzichten! |
![]() |
|
*Knuffel* voor grl en iedereen die dat nog meer nodig heeft :-). En tuttebel, wat leuk, je klinkt steeds zo verliefd, ik hoop echt voor jullie dat het werkt zo
![]() @OT: ohh, hij is echt te lief! ![]() ![]()
|
het gaat goed! Samenwonen is nog steeds leuk. Denk dat we nu ongeveer een half jaar samen wonen en wil echt niet meer anders. Had niet verwacht me ooit zo veilig en goed bij iemand te voelen. Eergister waren we allebei thuis. Hij zat achter de computer en ik was tv aan het kijken en voelde me opeens zo gelukkig. Het is fijn om te weten dat het gewoon goed is, om een thuis te hebben waar een goeie sfeer is. Ja ben happy
![]() |
![]() |
|
Jaar geleden dat ik hém ontmoette. Denk nog te veel aan hem, en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Benieuwd of hij nog wel eens aan mij denkt.. Binnenkort feestjes van zijn vereniging dus dan zal ik m wel zien. Hopelijk kunnen we normaal tegen elkaar doen, ik niet boos en niet heel kinderachtig hem proberen jaloers te maken met andere jongens, en dat hij me niet negeert zoals laatst. Gewoon gezellig praten, al wil ik hem dan ws alleen maar zoenen.. Pff gedoe.
Verder gister uit met beste vriendin, en ze is geweldig! Vanavond weer feestje, maar dan achter de bar, zin in! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: hij mailt me te weinig vind ik. |
![]() |
|
Zucht. Bij mij zijn sinds 2 weken de vlinders compleet zoek, en voel ik steeds extreme tegenzin hem te zien. Terwijl het net lijkt dat hij eindelijk wel helemaal voor mij gaat. Ik voel me zo'n bitch, vooral omdat ik eerder degene was die pushte dat we dit serieus namen.
![]() Maar voor mijn gevoel hebben we elkaar nu al (na 7 weken) niks meer te vertellen, en ik kon hem vanavond niet meer aankijken of enthousiasme opbrengen hem te zoenen. Ik voel me echt heel gemeen, maar ik had ook nooit verwacht dat het voor mij nu al over zou zijn. Heb het gevoel dat ik hem belazerd heb, of aan het lijntje gehouden, terwijl ik alles 2 weken geleden nog helemaal serieus meende. Alleen nu ben ik het volledig kwijt. Weet niet hoe ik het in godsnaam op een acceptabele manier uit moet maken. Heb de laffe neiging te smsen dit weekend als hij naar huis is, maar dat kan ik hem niet aandoen. En sorry dat ik hier mijn hart zo lucht terwijl ik hier nauwelijks kom, maar het blijft maar malen in mijn hoofd. Ik blijf maar piekeren zodat ik me nergens meer op kan concentreren... Ik moest het gewoon kwijt. Dankjewel.
|
Verwijderd
|
@Tuttebel: Ontzettend leuk voor jullie! Zoals anderen zeggen, het kan goed gaan! Een vriendin van een nichtje woont ook in engeland, met haar engelsman en is inmiddels getrouwd en zwanger van een tweeling. Een jongen hier uit dorp is naar Canada verhuisd voor zijn vriendin en die zijn ook nog samen. Het kan dus wel, en bij jullie gaat t ook vast wel goed
![]() @Shinosu: Maakt niet uit of je hier nu vaak komt of niet, deze topic is er nu eenmaal om te vertellen hoe het met je gaat op relationeel gebied. Dat heb je gedaan, dus prima ![]() ![]() ot: Gisteren Ex een brief geschreven, over dat ik hem niet kwijt wil als 'gewone vriend' en hoop dat hij voor de mensen kiest bij wie hij zich het beste voelt. Met een beetje geluk komtie vandaag aan. Hij ziet maar wat hij ermee doet, als hij er maar gelukkig van wordt. ![]() En J. gisteren ook nog even aan de foon gehad, met agenda erbij. Ik heb het tot eind juni gewoon zó asociaal druk dat ik niet eens twee dagen achter elkaar vrij heb om naar hem toe te gaan. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaa hoor. Zijn nieuwste interesse was gister mee, en ze hebben zich erg goed vermaakt samen. Het hield maar niet op met mensen die zeiden dat zo op met leek. Qua karakter dan, want ze is ongeveer een miljoen keer leuker en knapper.
Op zich was het nog te doen en vond ik het wel leuk voor hem, tot hele dronken gezamenlijke vriend kwam dat ik nu wel een beetje laat was. Verklaring: ja jullie twijfelden allebei en bleven maar om elkaar heen draaien, maar dat zou nu wel over zijn. Hoefde maar even op te letten om te zien dat hij werkelijk precies hetzelfde tegen haar deed als wij vaak met wat drank op. Alleen dan waarschijnlijk zonder op tijd te hoeven bedenken dat er dan wel eens een vriendschap op het spel zou kunnen komen te staan. Ik ga maar echt het klooster in ofzo, want hoe het ooit nog goed moet komen met mij en de liefde als het echt zo duidelijk was is mij een raadsel ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Knuffel Skyblue! Lijkt me echt kut om te zien
![]() ot: tja.. Contact tussen mij en de ouwe is er weer. Op zich gaat dat goed, moet alleen mezelf in de gaten houden dat ik niet hoteldebotel ga worden. Hij smste gister of ik het leuk zou vinden als hij langs zou komen op mijn werk, maar ik las het te laat. Ik vind hem leuk en denk dat ik ook wel gewoon vriendjes met hem kan zijn, tot er dingen gebeuren die skyblue hierboven omschrijft. Lekker hypocriet, want als ik morgen een leukert tegen kom, dan zou ik er ook voor gaan... |
![]() |
|
meh ik dacht nog, 'met koninginnenacht/dag gaat er vast wat gebeuren'. maar niks leuks tegengekomen.
![]()
|
Na gisteren weet ik weer waarom ik vaak zo'n hekel heb aan dudes en aan meisjes die hun hormonen niet in bedwang kunnen houden. En dat zijn dan m'n vrienden.
Als ze zich dan als mongolen gedragen en ik kwaad word, krijg ik weer te horen dat ik 'niet zo moet haten'. Pleur toch op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat de rest al zegt: kijk je wel een beetje uit met je dude? Weet uit eigen ervaring dat het echt lastig is om gewoon vrienden met een ex te worden als er nog 'iets' tussen jullie is ![]() OT: Heb hem gister weer gezien en het was weer gewoon leuk. Het was dus gelukkig nog niet zo erg met me. Kon hem ook prima uithoren over haar zonder het erg te vinden. Denk dat dit allemaal misschien een beetje bij gebrek aan andere leuke mannen was. Zie het nu allemaal maar als iets wat eigenlijk wel goed is: ik hoef geen vriendschap meer op het spel te zetten en ga me gewoon fijn richten op andere leuke dudes. Die zijn vast nog wel ergens verstopt ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ mensen die er wat over zeiden: ja, pas wel op hoor. Het is ook niet dat we morgen gezellig samen de kroeg in gaan, maar meer dat we elkaar toch wel tegen komen en dan is het wel prettig als je je dan niet doodschrikt. Hij is al weken niet op mijn werk geweest omdat ik wel eens aan het werk zou kunnen zijn en dat is natuurlijk onzin.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|