Hihi ik kreeg gister een gratis rondje bier omdat ik op het terras een overdreven wijf van de toneelschool aan het imiteren was. De serveerster ergerde zich ook overduidelijk aan de groep acteurtjes en actrices! Naarrrrr volk is het.
Ja daar houd ik dus ook wel van maar waar ik niet van houd is
-motregen
-andere regen als je nog op de heenweg bent
-dat het sneeuwt net op de plek waar ik dan niet ben
-ohja dat je denkt dat het sneeuwt en dan is het binnen een uur weg.
het is eigenlijk nog net niet koud genoeg voor mijn winterjas, dus in de trein en bus zweet ik me nu de tering. de hele tijd aan en uit vind ik ook weer zo'n gedoe
het is eigenlijk nog net niet koud genoeg voor mijn winterjas, dus in de trein en bus zweet ik me nu de tering. de hele tijd aan en uit vind ik ook weer zo'n gedoe
Hey jongens, kan je ook een afbeelding met los bijschrift in tekstvak 'vast' zetten op de pagina? Zodat als je nog iets erboven typt niet die afbeelding weer gaat verschuiven?
ja, rechtermuisknop op de afbeelding > afbeelding opmaken > tabblad indeling > geavanceerd > ergens een vinkje zetten of weghalen
o. even iets meer nuanceren: na geavanceerd moet je op 'boven en onder' (misschien werkt het bij andere indelingen ook, maar ik heb geen zin om het te checken ) drukken en daarna naar het tabblad 'afbeeldingspositie' om een vinkje weg te halen bij 'object met tekst verplaatsen'