Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kutbaan met leuke baas en collega's. Al hangt het er ook een beetje vanaf hoe kut kut dan is. Ik bedoel, als 'kut' inhoudt 'stront scheppen in de dierentuin' of 'een stel sletten', liever kutbaan met leuke collega's. Maar dan valt met allebei wel te leven. Als 'kut' inhoudt 'een stel extreem gewelddadige psychopaten met sadomasochistische trekjes' of 'in een trainingskamp van Al-Qaeda afgebeuld en in elkaar geslagen worden/anderen afbeulen en in elkaar slaan' wordt het moeilijker.
Aangevallen worden door een roedel wolven of door een enorme grizzlybeer? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik bedoelde nier. Maar zonder milt kan je ook leven.
Door een dodge ram, natuurlijk. Fiat Panda klinkt zo stom op de begrafenis. Levend opgegeten worden of dat ze één voor één je lichaamsdelen eraf zagen en daarna hele scherpe satéstokjes door je hoofd heen prikken tot je dood bent? |
![]() |
|
oh allebei heerlijk! Doe maar harde wind dan.
Je zit in een brandend gebouw en het plafond is ingestort. Als je blijft zitten, verbrand je levend. Als je jezelf losrukt, beschadig je je benen zo dat je ze nooit meer zal kunnen gebruiken. Vreselijke pijn en de rest van je leven in een rolstoel of stikken in de rook en sterven? |
![]() |
|
Vreselijke pijn en de rest van mijn leven in een rolstoel zitten.
![]() Je bent ontzettend dronken. Zo dronken dat je niet kunt lopen, amper een woord kan uitten en het enige wat je wil is slapen. Maar je bent met je vrienden uit in een stad ver weg van waar je woont. Heb je liever dat je 'vrienden' al je geld stelen en jou ergens op een bankje laten liggen of heb je liever dat één van je 'vrienden' je mee naar zijn/haar eigen huis sleurt en je 's nachts seksueel misbruikt?
|
Hangt er een beetje vanaf welke vriend of vriendin.
![]() Vermoord worden door je beste vriend of door je ergste vijand? |
![]() |
|
Ik breek liever 2 benen, van iemand anders, welteverstaan.
Je moet een enorm stuk tekst schrijven en de deadline is heel erg nabij, maar je kunt het nog halen. Máár, je weet ook dat als je het uistelt dat de opdrachtgever het weliswaar erg zal vinden (en jij zult ook bij hem in een slechter licht te komen staan) maar dat hij het je wel zal vergeven. Wat doe je? Maak je het alsnog af (je moet wel even heel erg je best doen) of ga je lekker soggen (en aanvaard je de gevolgen)?
|
Ik neig er nu al naar om te soggen, en dat voor iemand die niet eens op school zit
![]() ![]() ![]() Je bent in een stripclub. Je hebt de keuze, een ranzige liveshow bekijken van een uur (voor de mensen die niet weten wat een liveshow is is, een of meerdere mensen gaan strippen en daarna op het podium neuken) met poep-, plas- en bloedseks of een uur lang een lapdance krijgen van een totaal onaantrekkelijk en heel erg naakt en bezweet persoon.
|
Verwijderd
|
Frans.
Stel, je hebt twee kooien die aan een heel dun touw hangen, naast elkaar. Het touw is dus gesplitst. Onder de kooien is iets, weet ik wat, maar als je erin valt, krijg je wat je niet verdient (een lief persoon krijgt ellende, een stom persoon allemaal leukigheid). In de andere kooi zit óf een dierbaar iemand, óf een hele gemene massamoordenaar. Je kan eruit klimmen en jezelf redden, maar dan moet je dus over dat touw naar boven klimmen en het touw is glad, dus het is twijfelachtig of het lukt. Degene in de andere kooi heeft dezelfde keus, maar als de een gaat, stort de andere kooi onherroepelijk de diepte in. Als jij en de ander elkaar tegenkomen, gaan jullie allebei dood (niet door te vallen, maar gewoon, dood). Als jij valt, krijg je narigheid, maar niet hééééle nare narigheid, meer zoiets als het gevoel dat je bij de kassa staat met heel veel boodschappen en je portemonnee bent vergeten. Boven de kooien zit God, en er is een kans van vijftig procent dat Hij iemand redt. Als Hij dat doet, redt Hij de persoon die Hij als beste persoon inschat. Omhoogklimmen, uit je kooi, of erin blijven zitten en wachten op hulp van God? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! #2 Verwijderd | 500 | 18-08-2014 22:30 | |
De Kantine |
Dit of dat #2 Miekje* | 500 | 06-01-2009 07:46 | |
De Kantine |
Dit of Dat #2 annoniempje | 1 | 07-05-2008 21:36 | |
De Kantine |
dit of dat #2 Bongalientje | 500 | 26-07-2007 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
serie 2 botervleug | 6 | 22-08-2005 23:27 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 |