Dag schatjes! Vandaag zijn we weer uit Tartu naar Tallinn gereisd, met de bus dit keer. En we hebben in de enige file van de afgelopen 2 jaar in Estland gestaan

Verder hebben we de achteraf straatjes van de stad bekeken en lekker gewandeld en pizza gegeten. Bij een échte Italiaanse pizzaria, waar we diepvries pizza kregen

Maar het kostte geen drol en het was best goed te eten!
Oh ja en de bruiloft gister was ook heel gaaf! En ik heb wodka gedronken op Ests tempo. Met ranja ernaast, want dat doen vrouwen hier

Ik ben zo aan het intergreren! En ik kan ook al een beetje Ests en ik heb gister als een malle geintergreerd met de Estse kant van de familie, die geen Engels spreekt.

Oh en tralala alsof het nog niet tl;dr is: Ze hebben hier dus een geniaal gebruik. De bruidsauto wordt door random strangers aangehouden (die springen ervoor/zetten de auto ervoor) en die mensen moet je dan een glas/fles drank aanbieden voor je door mag rijden, en in ruil daarvoor krijg je dan gelukswensen van hun
Oh en ik ben gister uitgeroepen tot de kissing machine van de bruiloft, en toen kreeg ik rode lippenstift

Oh en een medaille in de vorm van een popje met in de ketting mijn titel geschreven