Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een jongen moet voor mij gewoon een schat zijn. Als ik s'ochtends wakker wordt wil ik alleen nog maar aan hem kunnen denken. Ik heb al 1x mijn droom jongen gezien, denk ik :$.. Maar hij woont in Portugal
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat een eisen stellen jullie allemaal joh =o
Hij moet: * ouder/langer zijn dan mij * Minstens havo gedaan hebben * Lief/romantisch etc etc zijn. (en dan nog heb ik geen leukje gevonden ![]()
|
Mijn droomjongen:
Uiterlijk ~Lang, het liefst langer dan mij, dus langer dan 1.75 ~Haarkleur, hmm.. Ik val denk ik het meest op donkerblond haar, maar ik kan net zo goed iemand leuk vind met donker haar. ~Ogen, blauw of donker groen, en anders heel mooi donker bruin. ~Kleding, ik vind dat een als je als jongen bijv. groene ogen hebt je wel wat groene shirts in je kast moet hebben, want dan komen je ogen prachtig uit..♥ Innerlijk, zelf let ik eerlijk gezegd meer op het innerlijk dan het uiterlijk ~Hij moet lief zijn, goh wat een verassing ![]() ~Je moet ook goed met hem kunnen praten ~Ik heb zelf echt hele droge humor, dus als je kan lachen om een dennenappel ben je zeker welkom! ;$ ~En last but not least: Romantisch, en onder romantisch versta ik dat je me zo nu en dan verrast met lieve dingen ![]() Ohja en waar ik echt helemaal niet tegen kan (zowel bij jongens als bij meisjes) stoer doen, ik heb het niet zo met stoere typjes, ik vind lieve jongens veel leuker
||
Citaat:
Maar naar mijn inzicht is iemand die lief is; ook wel aardig ![]()
|
![]() |
Eens kijken als ik wat voor der voel, is dat niet genoeg?
Als mijn hart klopt en zij bij mij is, zou ik niet tevreden moeten zijn.. Zolang zij gelukkig is ben ik dat ook. Liefde is werkelijk een rare verschijnsel. zolang we goed met elkaar kunnen opschieten, leuke gesprekken met elkaar uitwisselen.. zolang zij maar lacht, dan ben ik ook blij... mijn ware heeft geen vorm, mijn ware heeft nog geen maat, mijn ware heeft nog geen beperking, mijn ware is iemand die ik niet ken xD |
![]() |
|
Perfectie?
- bruin haar - groene of bruine ogen - goed lichaam, dus normale cupmaat en niet te dik - geen hakken, val ik gwn niet op - verzorgd uiterlijk, make-upje, je moet echt zien dat er wat aan gedaan wordt - humor - intelligentie, dus HBO of hoger. - iemand waarmee ik uren doelloos gesprekken kan voeren en de tijd kan vergeten - duidelijke mening, geen kinderachtige shit - vooral NIET roken - rond de 1.70 - 1.80 oke. dat was 't. maar natuurlijk heb ik zoveel meisjes leuk gevonden die dit niet allemaal hebben. |
![]() |
|
Ik viel altijd op blonde meisjes met blauwe ogen. Ik hield van stijl haar.
Nu ben ik echt tyfusgelukkig met mijn bruinharige vriendin, die in de verste verte niet lijkt op wat ik 'zocht'. Om maar even aan te geven dat ik uiterlijk in principe niet belangrijk vind. Ahoewel ik daarmee weer niet wil zeggen dat ik mijn vriendin niet mooi vind, want ik vind mijn vriendin juist teringprachtig.
Spoiler
|
Jongen, haarkleur maakt niet uit zo lang het maar geen ginger is (dat vind ik echt lelijk xD), zo'n 'swaggerboy'-type dat eigenlijk gewoon onzeker en die shit is (ja, die bestaan! ben vrienden met 1
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bruin haar
Kleur van de ogen maakt niet zo veel uit Niet te dik en niet te dun Stukje jongen dan ik ben Beetje muzikaal zijn Geen dom wicht zijn Iemand met een eigen mening Ze moet echt van me houden en mij boven alles zetten Ik hoop ooit nog zo iemand te vinden want tis net een week uit met mijn vriendin waar ik anderhalf jaar mee had en het was geweldig en was mijn droomvrouw =( enigste minpuntje was... dat ze zoende ging met iemand van 24 en het toen uitmaakte... :/ |
![]() |
|
een jongen die lief, leuk, en grappig is, die naar je verhalen wil luisteren, maar ook gewoon z'n eigen mening geeft en waar je lekker mee kan praten.
hij moet er natuurlijk goed uitzien, bruin haar, of donkerblond, hij moet groter zijn dan ik ben, en sportief zijn en dun het liefst ook een sixpack :$ maarja die zijn bijna niet te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|