Oud 07-10-2011, 19:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Twee wodka en een cocktail op een lege maag, hihihi.
Oeps.
Oud 07-10-2011, 19:32
Verwijderd
Ik denk dat het opzettelijk was, eigenlijk.
Oud 07-10-2011, 19:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook. Maar ik zou dan onder tafel liggen
Oud 07-10-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Twee wodka en een cocktail op een lege maag, hihihi.
Vrolijke of kwade dronk?

Citaat:
Oja, ook herkenbaar op een gegeven moment vind je jezelf dan zooo slecht haha. Maar uiteindelijk gaat het toch om de grenzen van je lichaam te respecteren (jaja, ik kan er zelf niks van, maar toch), dus laat het daar maar vanaf hangen

Ik zou echt niet zonder bank kunnen ik lig er elke dag meerdere uren op (en ik heb een heeeele fijne van de ikea). Waarom heb je al die dingen nog niet dan?
Omdat ik er nooit ruimte voor had. Nouja, ik heb natuurlijk wel een bed, maar dat is een oud eenspersoonmatras op een piepend stalen frame en ik wil een groot, fijn, goed bed. Ik lig nu onderuit in mijn Ikea-stoel-die-iedereen heeft, dat is op zich ook wel te doen.

En yeah, precies dat. Nou is het zo dat ik genoeg indrukken te verwerken had dus echt vervelen deed ik me niet, maar nu begint het wel een beetje. En ik ken al belachelijk veel mensen via mijn werk en studie, maar niemand daarvan is al een kennis te noemen, laat staan dat ze mee gaan dansen. In Zweden toentertijd ging het zooo snel, in die hele uitwisselings-cultuur, zoiets zouden ze ook moeten hebben voor mensen die nieuw zijn in een stad.

En ja, heb jij er nog steeds moeite mee de balans te zoeken?
Oud 07-10-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Vrolijke of kwade dronk?
Nee zeker niet kwaad
Ik ga zo pizza eten, er is voetbal op tv, en ik heb het vooruitzicht op nog meer cocktails
Oud 07-10-2011, 19:40
Verwijderd
En chips.
Oud 07-10-2011, 19:40
Verwijderd
Morgen ga ik wel weer gezond doen.
Oud 07-10-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Nee zeker niet kwaad
Ik ga zo pizza eten, er is voetbal op tv, en ik heb het vooruitzicht op nog meer cocktails

Ik ga met je meedoen. Pizza heb ik al gehad, tijd voor port.
Oud 07-10-2011, 19:41
Verwijderd
'God schiep VS om wereld te leiden': http://op.nu.nl/onUtgj

wát
Oud 07-10-2011, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vrolijke of kwade dronk?

Omdat ik er nooit ruimte voor had. Nouja, ik heb natuurlijk wel een bed, maar dat is een oud eenspersoonmatras op een piepend stalen frame en ik wil een groot, fijn, goed bed. Ik lig nu onderuit in mijn Ikea-stoel-die-iedereen heeft, dat is op zich ook wel te doen.

En yeah, precies dat. Nou is het zo dat ik genoeg indrukken te verwerken had dus echt vervelen deed ik me niet, maar nu begint het wel een beetje. En ik ken al belachelijk veel mensen via mijn werk en studie, maar niemand daarvan is al een kennis te noemen, laat staan dat ze mee gaan dansen. In Zweden toentertijd ging het zooo snel, in die hele uitwisselings-cultuur, zoiets zouden ze ook moeten hebben voor mensen die nieuw zijn in een stad.

En ja, heb jij er nog steeds moeite mee de balans te zoeken?
Oh oke, kan je daar in ieder geval lekker in hangen

Ik vind het ook altijd heel moeilijk om van het 'vage kennis' naar 'vrienden' te gaan met mensen. De vrienden die ik heb zijn van de middelbare school en van het allereerste jaar studie, toen iedereen nieuw was. In de 6 jaar daarna heb ik geen echte vrienden meer gemaakt.

Mja ik heb er altijd moeite mee. Probleem is dat mijn lichaam eigenlijk constant het signaal 'stop' geeft, waar ik uiteraard niet helemaal naar luister. Maar omdat ik dus constant over grenzen heenga is het moeilijk om dan ergens anders een grens te stellen die ik wel respecteer. Gevolg is dat ik zeer regelmatig ruim over die vage grens heenga
Oud 07-10-2011, 19:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

wát
Oud 07-10-2011, 19:44
Verwijderd
Altijd weer leuk om te zien wat verschillende mensen van religie maken
Oud 07-10-2011, 19:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Live long and prosper!
Oud 07-10-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Oh oke, kan je daar in ieder geval lekker in hangen

Ik vind het ook altijd heel moeilijk om van het 'vage kennis' naar 'vrienden' te gaan met mensen. De vrienden die ik heb zijn van de middelbare school en van het allereerste jaar studie, toen iedereen nieuw was. In de 6 jaar daarna heb ik geen echte vrienden meer gemaakt.

Mja ik heb er altijd moeite mee. Probleem is dat mijn lichaam eigenlijk constant het signaal 'stop' geeft, waar ik uiteraard niet helemaal naar luister. Maar omdat ik dus constant over grenzen heenga is het moeilijk om dan ergens anders een grens te stellen die ik wel respecteer. Gevolg is dat ik zeer regelmatig ruim over die vage grens heenga
Wow, in zes jaar niet meer? Ik maak vrij makkelijk vrienden, maar dat is bijna altijd met mensen met wie ik ongeveer meteen een klik heb, een beetje alles of niets. Mensen van mijn werk waar ik 'wel leuk' mee kan praten zijn dan niet genoeg de moeite waard, of zo. Terwijl je dat van te voren flink mis kunt hebben, natuurlijk.

Dat klinkt niet goed! Heb je er wel eens therapie voor gehad? Niet omdat ik denk dat je gek bent, maar meer in de zin van ''workshop omgaan met (...)'' of ''Tien tips van ervaren (...) om (...).'' Of schat ik het nu totaal verkeerd in en kun je wel leven met het over-de-grens-heen-gaan?
Oud 07-10-2011, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wow, in zes jaar niet meer? Ik maak vrij makkelijk vrienden, maar dat is bijna altijd met mensen met wie ik ongeveer meteen een klik heb, een beetje alles of niets. Mensen van mijn werk waar ik 'wel leuk' mee kan praten zijn dan niet genoeg de moeite waard, of zo. Terwijl je dat van te voren flink mis kunt hebben, natuurlijk.

Dat klinkt niet goed! Heb je er wel eens therapie voor gehad? Niet omdat ik denk dat je gek bent, maar meer in de zin van ''workshop omgaan met (...)'' of ''Tien tips van ervaren (...) om (...).'' Of schat ik het nu totaal verkeerd in en kun je wel leven met het over-de-grens-heen-gaan?
Nouja, ik kan heel prima oppervlakkig en soms ook minder oppervlakkig kletsen met mensen, maar daar blijft het vaak een beetje bij.

Ik ben al jaren in therapie, inderdaad onder andere om hiermee om te leren gaan. Wat ook niet meehelpt is dat ik nogal perfectionistisch ben en dat is niet zo'n goede combinatie met chronische vermoeidheid
Oud 07-10-2011, 19:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

wát
dumb dumb dumb dumb dumb
Oud 07-10-2011, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Kennen jullie dat gevoel dat je vreselijk chagrijnig bent, en je je echt kapot ergert aan werkelijk ALLES om je heen? Ook aan dingen die verstrekt normaal zijn? En dat je huilerig bent en moe en dat je het liefst tegen alles wat je maar tegenkomt schreeuwt dat ze je met rust moeten laten?
Oud 07-10-2011, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kennen jullie dat gevoel dat je vreselijk chagrijnig bent, en je je echt kapot ergert aan werkelijk ALLES om je heen? Ook aan dingen die verstrekt normaal zijn? En dat je huilerig bent en moe en dat je het liefst tegen alles wat je maar tegenkomt schreeuwt dat ze je met rust moeten laten?
Tijd van de maand?
Oud 07-10-2011, 20:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee.
Oud 07-10-2011, 20:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tijd van de maand?
Uhu.
Citaat:
Nee.
Maar jij bent geen vrouw. En ja, dat maakt uit.
Oud 07-10-2011, 20:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Orly?
Oud 07-10-2011, 20:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uhu.

Nou moet ik zeggen dat ik daar over het algemeen helemaal geen last van heb
Oud 07-10-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Orly?
Yarly. Dat maakt uit.

@Miekje: Natuurlijk herken ik dat.
Oud 07-10-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook een film kijken zo, maar als ik download gaat het internet te langzaam om nog iets anders op internet te doen.
Knijp je client op bandbreedte, zowel up- als downstream, en halveer het maximaal aantal (half)open ports. C'est tout. Of delegeer deze boodschap aan de huisnerd
Oud 07-10-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik kan heel prima oppervlakkig en soms ook minder oppervlakkig kletsen met mensen, maar daar blijft het vaak een beetje bij.

Ik ben al jaren in therapie, inderdaad onder andere om hiermee om te leren gaan. Wat ook niet meehelpt is dat ik nogal perfectionistisch ben en dat is niet zo'n goede combinatie met chronische vermoeidheid
Wat jammer! Nieuwe vrienden maken kan zo fijn zijn.

En dat is ook al jammer, en jeetje, slechte combinatie inderdaad. Ik ben zo enorm ongelofelijk blij dat mijn snoeihard werken van de afgelopen jaren iedere keer gepaard ging met een net wat betere gezondheid (against all odds, ook nog eens). Inmiddels kan ik me al bijna niet meer inleven hoe het is, want nu ben ik gewoon moe van de dingen waar iedereen moe van raakt, op een manier zoals iedereen moe raakt (nog wat 'lopende gezondheidsprojectjes/ongemakken daargelaten).
Hoe je perfectionisme af kunt leren weet ik niet. Als je erachter bent, let me know.

Citaat:
Natuurlijk. Al heb ik er zelden last van.
Oud 07-10-2011, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, nu voel ik me niet meer de enige zielige vrouw op de wereld .
Oud 07-10-2011, 20:06
Verwijderd
Wat een boutwedstrijd tot nu toe.
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Verwijderd
Citaat:
Ja elke dag.
Verwijderd
Citaat:
Knijp je client op bandbreedte, zowel up- als downstream, en halveer het maximaal aantal (half)open ports. C'est tout. Of delegeer deze boodschap aan de huisnerd
Ik snap helemaal niks van die eerste zin. Een huisnerd heb ik niet, ik woon alleen! In dit geval wel jammer, begrijp ik.
Verwijderd
Citaat:
Ja elke dag.
Elke dag? Seriously? Dat is wel een beetje overdreven, hoor.
Oud 07-10-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ik snap helemaal niks van die eerste zin. Een huisnerd heb ik niet, ik woon alleen! In dit geval wel jammer, begrijp ik.
Gebruik je muTorrent?
Oud 07-10-2011, 20:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm zal ik vanavond Star Trek gaan kijken of een dvd'tje opzetten..?
Nederland - Moldavië!
Oud 07-10-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Elke dag? Seriously? Dat is wel een beetje overdreven, hoor.
Oke, elke dag is overdreven, maar wel vaak.
Oud 07-10-2011, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Gebruik je muTorrent?
Ik gebruik deze: http://torrentz.eu/ en dan meestal naar Piratebay omdat iemand eens liet vallen dat daar veel feed-dingese zitten, of zo.
Oud 07-10-2011, 20:09
Verwijderd
Oke, wat zal ik nemen als toetje, een Bloody Mary of een White Russian?
Oud 07-10-2011, 20:10
Verwijderd
Ik gebruik Piratenbaai en Mutorrent ja, kan zo alles vinden.
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik deze: http://torrentz.eu/ en dan meestal naar Piratebay omdat iemand eens liet vallen dat daar veel feed-dingese zitten, of zo.
Kunt het best µtorrent gebruiken.
Verwijderd
Citaat:
Ye, maar welk programma gebruik je om het daadwerkelijk te downloaden?
Uice
Uice is offline

Dit is serieus. De audio althans, de animatie weet ik niet.
Oud 07-10-2011, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat jammer! Nieuwe vrienden maken kan zo fijn zijn.

En dat is ook al jammer, en jeetje, slechte combinatie inderdaad. Ik ben zo enorm ongelofelijk blij dat mijn snoeihard werken van de afgelopen jaren iedere keer gepaard ging met een net wat betere gezondheid (against all odds, ook nog eens). Inmiddels kan ik me al bijna niet meer inleven hoe het is, want nu ben ik gewoon moe van de dingen waar iedereen moe van raakt, op een manier zoals iedereen moe raakt (nog wat 'lopende gezondheidsprojectjes/ongemakken daargelaten).
Hoe je perfectionisme af kunt leren weet ik niet. Als je erachter bent, let me know.
Ja, dat vind ik ook jammer! Hoewel ik hele fijne vrienden heb hoor maar ik zou ook best nieuwe mensen willen leren kennen.

Wat ontzettend fijn dat het zoveel beter met je gaat! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar ben ik wel benieuwd naar
Verwijderd
Hoi, ik kijk voor het eerst voice of holland. Oma vond de stoofpot lekker.
Verwijderd
Citaat:
Nederland - Moldavië!
Des te meer reden om een dvd te gaan kijken.
Oud 07-10-2011, 20:12
Verwijderd
Perfectionisme en cvs zijn ook wel een veel voorkomende combinatie
Verwijderd
Avond

heb mn eerste onvoldoende binnen.
Verwijderd
Citaat:
Oke, wat zal ik nemen als toetje, een Bloody Mary of een White Russian?
Nu je het toch vraagt: ik zou een uurtje wachten.

Citaat:
Kunt het best µtorrent gebruiken.
Citaat:
Ye, maar welk programma gebruik je om het daadwerkelijk te downloaden?
Oh, dat is inderdaad dat muTorrent.
Oud 07-10-2011, 20:13
Verwijderd
Voor Nederlands? /open deur
Noedelhap
Noedelhap is offline
En dan scoort Nederland, en dan kijk ik nét even op het forum
Verwijderd
Citaat:
Nu je het toch vraagt: ik zou een uurtje wachten.
Hoezo, ik ben niet dronken hoor
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nederland - Moldavië!
Star Trek it is!

Citaat:
Perfectionisme en cvs zijn ook wel een veel voorkomende combinatie
Oja?

edit: overigens heb ik officieel geen cvs, alleen chronische vermoeidheid.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten