Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Family Guy is matig (geworden). Firefly heb ik nog niet gezien. Wrok voelen tegenover skinny bitchez met hete mannen vind ik raar, alhoewel wel minder raar dan de chicks van George Costanza.
![]() Maar mensen kiezen uiteindelijk gewoon mensen uit op basis van gedeelde interesses en matchende persoonlijkheden, dus boeiend. |
![]() |
||
Citaat:
en Amerikaanse series lopen sowieso te lang. Ik zie die Amerikanen altijd miepen over series die 'gecancelled' zijn, maar series moeten niet eindeloos doorgaan. Soms stoppen series niet omdat de zender ze stopzet, maar omdat de maker slim genoeg is om op 't hoogtepunt te stoppen. Dan kunnen fans whinen wat ze willen, maar daar moet je als maker niet naar luisteren, IMO.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben ooit bijna heel boos geworden omdat zij van mening was dat ik een losvallende trui-jurk niet met een riem moest dragen en als ik dat wel deed zou ik de riem onder m'n tieten moeten doen, want smalste punt blahblahblah.... eh...NEE! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben overigens ook zo'n miep die wel eens foto's maakt van haar outfits. Met NYe nog, maar mijn partyoutfit was niet echt party-ig.
||
Citaat:
![]() ![]() Nou, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar bij jou heb ik nog nooit gedacht 'amg, waarom heb je dat aan, daar ben je veel te dik voor, noeeessssss' en overigens vind ik het ook wel meevallen met jou dikheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb met iemand zo veel matchende interesses dat ik denk dat we moeten trouwen ofzo. Onze relatie is voornamelijk dat we dingen zeggen uit Arrested Development, Community of Parks & Rec en dat de ander dan 'huhuhuhuh' doet.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Een sex dungeon lijkt me sterk want daar heb je een goed seksleven voor nodig, en als je elkaar stom vindt heb je dat meestal niet. Citaat:
![]() Turk en ik hebben een vriendschap die voornamelijk bestaat uit rare stemmetjes en elkaar uitmaken voor diverse dieren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik noem je trouwens niet indirect een zeekoe ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|