Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2013, 22:29
Verwijderd
Zo, thuis. Ik was vergeten dat ik vanochtend was begonnen met een massive opruimplan, en nu is het dus de ergste teringzooi OOIT :')
Advertentie
Oud 08-01-2013, 22:31
Verwijderd
Family Guy is matig (geworden). Firefly heb ik nog niet gezien. Wrok voelen tegenover skinny bitchez met hete mannen vind ik raar, alhoewel wel minder raar dan de chicks van George Costanza.

Maar mensen kiezen uiteindelijk gewoon mensen uit op basis van gedeelde interesses en matchende persoonlijkheden, dus boeiend.
Oud 08-01-2013, 22:31
Verwijderd
Ik kijk Grey's Anatomy en dat is leuk hoor. Het probleem is dat het woord surgeon er vaak in voor komt. En dan zie ik Para's vis in een tutu voor me. Al dansend en zingend "like a sturgeon!"
Para, je maakt indruk
Oud 08-01-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Zo, thuis. Ik was vergeten dat ik vanochtend was begonnen met een massive opruimplan, en nu is het dus de ergste teringzooi OOIT :')
Herkenbaar
Verwijderd
Zei je oma ook echt 'tetten'?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
dit klopt stiekem wel:

[afbeelding]

En het feit dat MacFarlane dit zelf zegt zegt ook ook wel iets FG is een cashcow, maar wel een leuke.
Ja, klopt idd wel. Beetje makkelijk om Meg alleen maar in beeld te brengen om haar steeds stompen op d'r muil te laten krijgen enzo.
en Amerikaanse series lopen sowieso te lang. Ik zie die Amerikanen altijd miepen over series die 'gecancelled' zijn, maar series moeten niet eindeloos doorgaan. Soms stoppen series niet omdat de zender ze stopzet, maar omdat de maker slim genoeg is om op 't hoogtepunt te stoppen. Dan kunnen fans whinen wat ze willen, maar daar moet je als maker niet naar luisteren, IMO.
Oud 08-01-2013, 22:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is mijn probleem dus ook. er staan ook zat foto's van stevige dames die zich wel leuk weten te kleden, maar dan zijn er dus ook dit soort types die denken dat ze alles maar kunnen aantrekken. Dat zijn dezelfde types die klagen dat ze nagestaard worden omdat ze dik zijn. Nee trut, je wordt nagestaard omdat je je niet normaal kunt kleden.
Ja, vooral van die hele dikke wijven in leggings als broek.
Er was een meisje bij mij op school, die kon je niet echt dik noemen, eerder..mollig, denk ik. Maar die wist zich altijd zo te kleden dat je aandacht eerder naar haar decolleté ging, dan naar de rest. Verbaasde me ook niks dat ze een of andere modeopleiding ging doen en dán is het ook niet zo erg dat je dik bent, maar jeetje, kijk even in de spiegel als je wat aantrekt.
Oud 08-01-2013, 22:33
Verwijderd
How I met your Mother vind ik zelf veeeeeeeeeel te lang doorgaan. Seizoen 6/7 was een prima einde geweest.
Oud 08-01-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar
En heel arelaxed want morgen moet ik gewoon werken en morgenavond moet het netjes zijn
Verwijderd
Citaat:
Zei je oma ook echt 'tetten'?
Nee. Al zou m'n oma dat wel eerder zeggen dan mijn moeder, geloof ik.
Verwijderd
Seizoen 9/10 van Friends had ook niet echt per se gehoeven (vooral de story-arc waarin Rachel en Joey iets krijgen is arremoeiig). Maar goed, hoe meer Friends hoe beter, dus dat zie ik wel door de vingers.
Verwijderd
Citaat:
[fangirlmodus] Ik wil srsly niet doordrammen hoor Q, maar dan heb je denk ik echt net de verkeerde aflveringen zien.

Ik vind Family Guy vooral leuk om hun onconventionele manier van afleveringen en grappen maken. De poep, pies, en flauwe dingen is voor mij ook niet wat het leuk maakt. Maar ze zijn gewoon erg zelfbewust, heel veel meta-humor, heel veel popcultuurverwijzingen, creatief bedachte grappen, aparte dingen.

Maar goed. [/fangirlmodus]
Nou, je dramt wel. Ik heb geregeld 's nachts Comedy Central aan staan, op de achtergrond en heb écht veel afleveringen meegekregen. En ik vind het domweg geforceerd en flauw over het algemeen. Zoals gezegd; soms is er wel een grinnik-waardige grap, maar overall is het maar meh.
Citaat:
How I met your Mother vind ik zelf veeeeeeeeeel te lang doorgaan. Seizoen 6/7 was een prima einde geweest.
En HIMYM vind ik ook een rukserie

Citaat:
Oh btw, ik wil even heel gauw terugkomen op fatties: Ik volg een plus-size fashion blog en daar zie ik vaak foto's langskomen waardoor ik me echt nog duizent keer beter over mezelf voel:

Jezus.
Ja, kijk, dat is mij ook 'n paar bruggen te ver. Just for the record
Oud 08-01-2013, 22:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Family Guy is matig (geworden). Firefly heb ik nog niet gezien. Wrok voelen tegenover skinny bitchez met hete mannen vind ik raar, alhoewel wel minder raar dan de chicks van George Costanza.

[afbeelding]

Maar mensen kiezen uiteindelijk gewoon mensen uit op basis van gedeelde interesses en matchende persoonlijkheden, dus boeiend.
Ik verbaas mij ook altijd over George Want behalve dat hij nogal een onooglijk ventje is, heeft hij ook nog eens de persoonlijkheid van het achtereind van een varken
Verwijderd
Citaat:
Nou, je dramt wel
Het spijt me ontzettend.
Verwijderd
Citaat:
En heel arelaxed want morgen moet ik gewoon werken en morgenavond moet het netjes zijn
Niet zo'n goed getimed masteropruimingsplan dus Succes!
Oud 08-01-2013, 22:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, vooral van die hele dikke wijven in leggings als broek.
Er was een meisje bij mij op school, die kon je niet echt dik noemen, eerder..mollig, denk ik. Maar die wist zich altijd zo te kleden dat je aandacht eerder naar haar decolleté ging, dan naar de rest. Verbaasde me ook niks dat ze een of andere modeopleiding ging doen en dán is het ook niet zo erg dat je dik bent, maar jeetje, kijk even in de spiegel als je wat aantrekt.
een vriendin van me heeft ongeveer dezelfde maat als ik en probeert mij mode-advies te geven, ookal kleedt zij zich als een vrouw van middelbare leeftijd en vind ze een witte legging een acceptabel kledingstuk.
Ik ben ooit bijna heel boos geworden omdat zij van mening was dat ik een losvallende trui-jurk niet met een riem moest dragen en als ik dat wel deed zou ik de riem onder m'n tieten moeten doen, want smalste punt blahblahblah....
eh...NEE!
Oud 08-01-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

ja matchende persoonlijkheden, dat kan ook zijn 'ik zoek een vent met de persoolijkheid voor me te zorgen' versus 'ik wil een prinsesje' en dan heb je golddigger vs fugly vent.
Oud 08-01-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Niet zo'n goed getimed masteropruimingsplan dus Succes!
Vanochtend leek het zo'n goed idee Nou ja, straks was opvouwen en nog een was erin, morgen de rest wegmoffelen en stofzuigen en alles komt goed
Oud 08-01-2013, 22:39
Verwijderd
Himym is zoveel minder dan de eerste vijf seizoenen. Tbbt ook ongeveer sinds meerdere chicks. Friends was in seizoen acht ofzo? Echt celebrity paarde, jammer. Maar ik moe(s)t alles afkijken
Oud 08-01-2013, 22:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eh bah, Seinfeld alweer de ep met de kapper.
Oud 08-01-2013, 22:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, kijk, dat is mij ook 'n paar bruggen te ver. Just for the record
Ja, maar vanwege 't spek of de kleding-keuze?

Ik ben overigens ook zo'n miep die wel eens foto's maakt van haar outfits. Met NYe nog, maar mijn partyoutfit was niet echt party-ig.
Oud 08-01-2013, 22:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
een vriendin van me heeft ongeveer dezelfde maat als ik en probeert mij mode-advies te geven, ookal kleedt zij zich als een vrouw van middelbare leeftijd en vind ze een witte legging een acceptabel kledingstuk.
Ik ben ooit bijna heel boos geworden omdat zij van mening was dat ik een losvallende trui-jurk niet met een riem moest dragen en als ik dat wel deed zou ik de riem onder m'n tieten moeten doen, want smalste punt blahblahblah....
eh...NEE!
Hahaha witte leggings

Nou, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar bij jou heb ik nog nooit gedacht 'amg, waarom heb je dat aan, daar ben je veel te dik voor, noeeessssss' en overigens vind ik het ook wel meevallen met jou dikheid.
Oud 08-01-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Vanochtend leek het zo'n goed idee Nou ja, straks was opvouwen en nog een was erin, morgen de rest wegmoffelen en stofzuigen en alles komt goed
Als ik moet opruimen omdat ik plaats nodig heb, maar ik heb geen tijd om op te ruimen, leg ik alles op mijn bed met de gedachte 'als ik wil slapen zal ik dus eerst moeten opruimen'. Maar vervolgens kieper ik het gewoon weer fijn onder m'n bed.
Oud 08-01-2013, 22:43
Verwijderd
Bij mij gaat dat meestal allemaal van de stoel naar het bed, van het bed naar de bank. Of terug naar de stoel. In ieder geval zijn er altijd enorme hopen die zich vormen op mijn bank
Oud 08-01-2013, 22:43
Verwijderd
Oke, ik ga vrijdag naar een klassiek concert, ik heb vrijkaarten gekregen via een of andere pief in het gezelschap, die hoofdboeker is in het hotel. Het is dus een klein beetje zakelijk, maar ik neem een date mee op wie ik ook indruk moet maken.

Wat doe ik aan?
Oud 08-01-2013, 22:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou ja, ik ken toch stelletjes waarvan ik me afvraag waarom ze in Godesnaam bij elkaar zijn, want ze hebben 0 gedeelde interesses en ze lopen alleen maar te zeiken over elkaar. Mss hebben ze wel een sex-dungeon ofzo...

Ik heb met iemand zo veel matchende interesses dat ik denk dat we moeten trouwen ofzo. Onze relatie is voornamelijk dat we dingen zeggen uit Arrested Development, Community of Parks & Rec en dat de ander dan 'huhuhuhuh' doet.
Oud 08-01-2013, 22:45
Verwijderd
Ik ga slapen, trusten!
Oud 08-01-2013, 22:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, ik ga vrijdag naar een klassiek concert, ik heb vrijkaarten gekregen via een of andere pief in het gezelschap, die hoofdboeker is in het hotel. Het is dus een klein beetje zakelijk, maar ik neem een date mee op wie ik ook indruk moet maken.

Wat doe ik aan?
Iets nets maar sexy? Een mooi cocktailjurkje met een vestje? Een kokerrok met een sexy blouse?
Oud 08-01-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar vanwege 't spek of de kleding-keuze?

Ik ben overigens ook zo'n miep die wel eens foto's maakt van haar outfits. Met NYe nog, maar mijn partyoutfit was niet echt party-ig.
Een combinatie van allebei. Vrees ik.
Oud 08-01-2013, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hahaha witte leggings

Nou, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar bij jou heb ik nog nooit gedacht 'amg, waarom heb je dat aan, daar ben je veel te dik voor, noeeessssss' en overigens vind ik het ook wel meevallen met jou dikheid.
Fanks, ik hoopte ook al dat ik enigszins oog voor mode zou hebben. Voor mij geen miss etam bloemenprints en sjaaltjes.
Oud 08-01-2013, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Wat doe ik aan?
LBD. Always.
Oud 08-01-2013, 22:50
Verwijderd

Ik word hier wel hitsig van, maar misschien is ie een beetje té.
Oud 08-01-2013, 22:51
Verwijderd
Met een leuk jasje kan het prima!
Oud 08-01-2013, 22:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik word hier wel hitsig van, maar misschien is ie een beetje té.
Ik vind 'm helemaal niet té. Niet heel kort, geen decolleté, valt allemaal best mee
Verwijderd
Citaat:
ja matchende persoonlijkheden, dat kan ook zijn 'ik zoek een vent met de persoolijkheid voor me te zorgen' versus 'ik wil een prinsesje' en dan heb je golddigger vs fugly vent.
Ja, en die mensen passen dan heel goed bij elkaar Ik wens ze een prettige wedstrijd.

Citaat:
Nou ja, ik ken toch stelletjes waarvan ik me afvraag waarom ze in Godesnaam bij elkaar zijn, want ze hebben 0 gedeelde interesses en ze lopen alleen maar te zeiken over elkaar. Mss hebben ze wel een sex-dungeon ofzo...
In dat geval is de gedeelde eigenschap de angst om alleen te zijn, denk ik. Ook niks om jaloers op te zijn.

Een sex dungeon lijkt me sterk want daar heb je een goed seksleven voor nodig, en als je elkaar stom vindt heb je dat meestal niet.

Citaat:
Ik heb met iemand zo veel matchende interesses dat ik denk dat we moeten trouwen ofzo. Onze relatie is voornamelijk dat we dingen zeggen uit Arrested Development, Community of Parks & Rec en dat de ander dan 'huhuhuhuh' doet.

Turk en ik hebben een vriendschap die voornamelijk bestaat uit rare stemmetjes en elkaar uitmaken voor diverse dieren.
Verwijderd
Oh ja jasje of vestje
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fanks, ik hoopte ook al dat ik enigszins oog voor mode zou hebben. Voor mij geen miss etam bloemenprints en sjaaltjes.
No problemo en je hoeft inderdaad geen Miss Etam te dragen om er niet uit te zien als een zeekoe, dat is gewoon common sense

Ik noem je trouwens niet indirect een zeekoe maar mensen die bij de Etam shoppen om er niet zo uit te zien wel.
Oud 08-01-2013, 22:54
Verwijderd
Maar met een jasje of een vestje heb ik eigenlijk geen nieuwe jurk nodig, want die heb ik genoeg.
Oud 08-01-2013, 22:54
Verwijderd
/vrouw.
Oud 08-01-2013, 22:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
trusten!
Ik ben heel blij maar ik moet echt slapen want morgen een toets
Oud 08-01-2013, 22:57
Verwijderd
Mijn punt was dat het al snel valt te verklaren met matchende persoonlijkheden
Oud 08-01-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Mijn punt was dat het al snel valt te verklaren met matchende persoonlijkheden
Ah zo! Ja, mee eens.
Oud 08-01-2013, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, is het nu ineens uit met de pret?
Zal ik maar een rel beginnen omdat Phoebe mij een zeekoe noemde?
Oud 08-01-2013, 23:19
Verwijderd
Ja, ik zit te wachten op een goed inhaak-moment, maar eh.. EH.
Oud 08-01-2013, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, is het nu ineens uit met de pret?
Zal ik maar een rel beginnen omdat Phoebe mij een zeekoe noemde?
Ach, rot toch op wijf
Oud 08-01-2013, 23:22
Verwijderd
Ja joh, wčf!
Oud 08-01-2013, 23:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil elke keer muffins maken, maar meestal denk ik er dan pas rond dit tijdstip aan en dan vind ik dat toch weer een beetje laat om nog shit te gaan bakken.
Oud 08-01-2013, 23:24
Verwijderd
Pas je wel op dat je niet zélf een muffintop krijgt? ;d;;d;d;;:;d;;DD:;d
Oud 08-01-2013, 23:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pas je wel op dat je niet zélf een muffintop krijgt? ;d;;d;d;;:;d;;DD:;d
You so funnyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Oud 08-01-2013, 23:29
Verwijderd
Ja, Seth MacFarlane is er niets bij!