Oud 12-01-2014, 20:27
Verwijderd
Ik vind Judi Dench altijd fantastisch, en Steve Coogan ook. En Stephen Frears maakt ook prima films, en ik ben in de bios al doodgegooid met de nieuwsgierigmakende trailer, dus het wordt tijd dat ik hem ga zien.
Advertentie
Oud 12-01-2014, 20:30
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Judi Dench is inderdaad altijd fantastisch, en nu weer zo anders dan anders. Ik heb gelachen en gehuild
Oud 12-01-2014, 21:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omg fizzle, mijn ouders zijn daar ook geweest (toen ze elkaar nog leuk vonden uiteraard ) en ze waren allebei heel positief. Het schijnt dat AL HET GEBAK daar superlekker is ook, niet te vergelijken met Nederlands gebak volgens mijn moeder, en dat dat je main theme ook moet zijn: zoveel mogelijk gebak naar binnen schuiven.

En de stad is ook mooi, we hadden het er laatst nog over. OV schijnt daar fan-tas-tisch te zijn, dus dat is wel een goede tip misschien om naar al je theaterdingen te kunnen gaan.
haha gebak mijn main theme is zoveel mogelijk theater naar binnen schuiven

En verder zoeken we een vriendinnetje daar op, die daar geboren en getogen is, dus over rondkomen en dingen zien maak ik me geen zorgen! Ik zal before sunrise kijken
Oud 12-01-2014, 21:39
Lorelei
Lorelei is offline
Waarom is het altijd zo dat je vol goede moed je kamer gaat verbouwen en opruimen en je altijd geen goede moed meer hebt halverwege als de chaos het ergst is?
Oud 12-01-2014, 21:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat de chaos dan onoverwinnelijk lijkt?
Oud 12-01-2014, 21:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daamn... A midsummernight's dream als ballet, of Rusalka bij de Wiener Staatsoper? Zelfde avond! First world problems...
Oud 12-01-2014, 21:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Huh, oh wow, ik dacht dat je Etmakas was Nee, dan niet inderdaad. Ik woon in Brabant inderdaad, Tilburg.
Dat vat ik op als een compliment en Etmakas woont inderdaad dichterbij dan wij.
Citaat:
haha gebak mijn main theme is zoveel mogelijk theater naar binnen schuiven

En verder zoeken we een vriendinnetje daar op, die daar geboren en getogen is, dus over rondkomen en dingen zien maak ik me geen zorgen! Ik zal before sunrise kijken
Gebak is voor jou misschien niet zo'n goed idee bij nader inzien, maar misschien voor je vriendje wel en gewoon, omdat het kan.

Oh, cool! Ah ik ben stiekem best jaloers
Oud 12-01-2014, 21:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Waarom is het altijd zo dat je vol goede moed je kamer gaat verbouwen en opruimen en je altijd geen goede moed meer hebt halverwege als de chaos het ergst is?
Ik heb die goede moed al niet voor ik eraan begin, daarom begin ik er maar helemaal niet aan
Oud 12-01-2014, 21:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit had ik gister trouwens, en toen moest ik alsnog opruimen toen ik naar bed wilde. Dat is pas écht kut.
Oud 12-01-2014, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Daamn... A midsummernight's dream als ballet, of Rusalka bij de Wiener Staatsoper? Zelfde avond! First world problems...
Pff, ik zou persoonlijk natuurlijk voor Midsummer Nights Dream kiezen, maar als je zelf van de opera bent kun je de Wiener Staatsoper toch eigenlijk niet overslaan
Oud 12-01-2014, 22:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat vat ik op als een compliment en Etmakas woont inderdaad dichterbij dan wij.

Gebak is voor jou misschien niet zo'n goed idee bij nader inzien, maar misschien voor je vriendje wel en gewoon, omdat het kan.

Oh, cool! Ah ik ben stiekem best jaloers
Oh ik kan wel gebak eten! Het gaat wel goed met eten ik heb er echt zin in
Citaat:
Pff, ik zou persoonlijk natuurlijk voor Midsummer Nights Dream kiezen, maar als je zelf van de opera bent kun je de Wiener Staatsoper toch eigenlijk niet overslaan
HEt is het ballet he, niet het toneelstuk en ik hoor liever dvorak dan mendelssohn ga toch dat proberen! Hoewel we al een keer naar de staatsoper gaan
Oud 12-01-2014, 22:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
overwenendroomtijd, welterusten!
Oud 12-01-2014, 22:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

HEt is het ballet he, niet het toneelstuk en ik hoor liever dvorak dan mendelssohn ga toch dat proberen! Hoewel we al een keer naar de staatsoper gaan
Nou, wat doe je dan moeilijk, gebak eten jij

En ballet <3 ga naar het ballet.
Oud 12-01-2014, 22:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn buurjongen postte foto's van cakejes op Facebook.
Ik: Kom eens even een cakeje brengen dan.
Hij: Heb je koffie?
Ik: Natuurlijk.
Hij: Oke, zie je zo.

Oud 12-01-2014, 22:29
Verwijderd
Citaat:

Ik vond de sachertorte een beetje tegenvallen Maar apfelstrudel <3333 Jammer dat je vega bent trouwens, anders kon je schnitzel eten bij Figlmuller

En ja, weet ik. Maar ik vind Midzomernachtsdroom een fantastisch verhaal en van ballet hou ik ook wel, dus daar zou ik voor gaan.
Oud 12-01-2014, 22:31
Verwijderd
Oh ja, en ga even langs het museum(winkeltje) voor Komische Künste
Oud 12-01-2014, 22:35
Verwijderd
... waar ik o.a. deze tegenkwam:

Oud 12-01-2014, 22:53
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 12-01-2014, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[afbeelding]
Oh wow.
Oud 12-01-2014, 23:16
Verwijderd
Wenen
Oud 12-01-2014, 23:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net een teamuitje gehad van m'n werk en het was echt supergezellig. We gingen teambuilden in de sneeuw, wat dus inhield dat we teams moesten maken en kutspelletjes moesten doen als touwtrekken, bowlen, met z'n 4en op 1 paar ski's lopen en een soort estafette waarbij we omhoog moesten rennen en op een band naar beneden moesten roetsjen. Mijn team, team trut, werd laatste. We moesten op een gegeven moment ook met z'n 5en tegelijk op zo'n band naar beneden. Nouuu wat een drama. De sneeuw zat tot aan m'n naad.
Daarna gingen we lekker oudhollands steengrillen. :'D
Oud 12-01-2014, 23:20
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Hahaha... WANT!
Oud 12-01-2014, 23:22
Verwijderd
Ik was ziekig in Wenen, dat was niet zo handig. Ik had gelukkig wel redelijk energie maar taart eten is me maar een keer gelukt. Verder herinner ik me vooral het Gustav Klimt museum, de operazangers waarbij ik de zaal uit moest ivm onstopbaar hoesten , slot schonbrun, zo'n marktje waar ze onder andere allemaal gedroogd fruit hadden, nog zo'n ander museum, die architectuurstijl hoeheethet.
Oud 13-01-2014, 00:10
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb net een teamuitje gehad van m'n werk en het was echt supergezellig. We gingen teambuilden in de sneeuw, wat dus inhield dat we teams moesten maken en kutspelletjes moesten doen als touwtrekken, bowlen, met z'n 4en op 1 paar ski's lopen en een soort estafette waarbij we omhoog moesten rennen en op een band naar beneden moesten roetsjen. Mijn team, team trut, werd laatste. We moesten op een gegeven moment ook met z'n 5en tegelijk op zo'n band naar beneden. Nouuu wat een drama. De sneeuw zat tot aan m'n naad.
Daarna gingen we lekker oudhollands steengrillen. :'D
Dit is echt mijn grootste nachtmerrie, afgezien van het steengrillen.
Oud 13-01-2014, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn reactie was ook voornamelijk 'Oh God nee, ik heb hier geen zin in. ', maar uiteindelijk heb ik 't toch heel erg naar m'n zin gehad. Vooral omdat eigenlijk iedereen zo'n instelling had.
Oud 13-01-2014, 00:21
Hazel
Hazel is offline
Ik heb echt bewondering voor jou Trimm. Ook door het werk dat je doet.
Oud 13-01-2014, 00:30
Verwijderd
Je hebt geforceerd gezellig gedaan met collega's, woopie fucking doo. Wat een bewondering verdien je daarvoor idd!
Oud 13-01-2014, 00:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja whatever, zeiktiet.
Oud 13-01-2014, 00:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je hebt geforceerd gezellig gedaan met collega's, woopie fucking doo. Wat een bewondering verdien je daarvoor idd!
Wie heeft er in jouw cornflakes gescheten?
Oud 13-01-2014, 00:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*scheetje in het gezicht van DF laat*
*wegloopt*
Oud 13-01-2014, 00:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fizzle heeft voor me gezongen
Oud 13-01-2014, 07:18
Verwijderd
Leo heeft alvast een Golden Globe gewonnen
Oud 13-01-2014, 08:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vond de sachertorte een beetje tegenvallen Maar apfelstrudel <3333 Jammer dat je vega bent trouwens, anders kon je schnitzel eten bij Figlmuller

En ja, weet ik. Maar ik vind Midzomernachtsdroom een fantastisch verhaal en van ballet hou ik ook wel, dus daar zou ik voor gaan.
We gaan sowieso naar het schnitzelparadijs voor mijn vriendje, ik bestel wel een extra gebakje ofzo

Citaat:

[afbeelding]
oh wow

Citaat:
Fizzle heeft voor me gezongen
Oud 13-01-2014, 09:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nog niet. Ben wel een liefhebber van In The Loop, de verfilming.

Verder zit ik er niet bepaald elleboogdiep in, hoor; van de op dit moment lopende dingen kijk ik alleen Sherlock.
Oh, dat dacht ik. Maar goed, in dat geval kan ik het je aanraden . Misschien ook de moeite waard voor quis/siqu, gezien alle clichés omtrent ministeries en ambtenaren.
Oud 13-01-2014, 09:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Leo heeft alvast een Golden Globe gewonnen
en terecht. Toch maar ook Dallas Buyers Club eens binnenhengselen
Oud 13-01-2014, 10:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, dat dacht ik. Maar goed, in dat geval kan ik het je aanraden . Misschien ook de moeite waard voor quis/siqu, gezien alle clichés omtrent ministeries en ambtenaren.
Ik ben verliefd op TTOI. Ooooh, serie 4...
Daar zit echt een verhaallijn in, dus na elke aflevering dacht ik 'omg, hoe loopt dit af, ieeeeh!' en 'Malcolm, Nee! '
Oud 13-01-2014, 10:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil ook naar Wenen

Oh boy, ik heb morgen mijn dramasolo en zit hem nu al keihard te zenuwpezen daarvoor Stomme zenuwen, kappen! Stel je niet zo aan!
Oud 13-01-2014, 10:47
Verwijderd
Wow jongens, gisteren was kerstviering in de kerk en ik heb echt een heleboel energie ervan gekregen. Het was gewoon zo... zo leuk.
Oud 13-01-2014, 11:40
Verwijderd
Citaat:
en terecht. Toch maar ook Dallas Buyers Club eens binnenhengselen
Ja, die wil ik ook zien. Hopelijk komt ie in de Pathé.
Oud 13-01-2014, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Wow jongens, gisteren was kerstviering in de kerk en ik heb echt een heleboel energie ervan gekregen. Het was gewoon zo... zo leuk.
Is de kerk daar niet een beetje laat mee?
Oud 13-01-2014, 11:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Beter laat dan nooit! Hallelujah!
Oud 13-01-2014, 11:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lolz, m'n vader wou vandaag speciaal langskomen om nog effe wat te klussen (hoefde van mij niet, maar goed, lief bedoeld) en hij komt dus net binnen met een plank, remwieltjes en schroeven (die ken je per stuk kopen, handig joh!) en natuurlijk heeft hij schroeven gekocht waar je een heel raar bitje voor nodig hebt. Dus nu is hij weer weg om dat bitje te kopen.
Die man is ook echt zo chaotisch als de tering. En dan maar roepen dat hij altijd zo veel doet en constant bezig is...Mss helpt 't als je eens een planning zou maken of een verpakking zou lezen. :')
Oud 13-01-2014, 11:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben verliefd op TTOI. Ooooh, serie 4...
Daar zit echt een verhaallijn in, dus na elke aflevering dacht ik 'omg, hoe loopt dit af, ieeeeh!' en 'Malcolm, Nee! '
Ik lees nu pas dat Series 4 de laatste is Maar ik heb de specials en In The Loop nog niet gezien
Oud 13-01-2014, 11:57
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Citaat:
*scheetje in het gezicht van DF laat*
*wegloopt*
Oud 13-01-2014, 12:15
Verwijderd
Dus. Wie heeft er een goed koekjesrecept? Het moet vooral snel en makkelijk. Ik heb een uur de tijd.
Oud 13-01-2014, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik eet geen cornflakes om half 2 's nachts
Oud 13-01-2014, 12:32
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Dus. Wie heeft er een goed koekjesrecept? Het moet vooral snel en makkelijk. Ik heb een uur de tijd.
Welke ingrediënten heb je?
Oud 13-01-2014, 12:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
http://pizzacanzone.tumblr.com/post/...is-my-favorite
Wel een magnetronversie maar vet snel en goed.

Ik heb zo lekker lesgegeven net
Oud 13-01-2014, 12:36
Klovorhop
Klovorhop is offline
Als ik snel koekjes wil maak ik vaak deze:

Spoiler

Het zijn wel havermoutkoekjes, dus dat blieft niet iedereen. Wijnsteenbakpoeder kun je vervangen door gewone. Ik laat zelf altijd de rozijnen weg, want rozijnen zijn vies en de ahornsiroop vervang ik door gewone stroop.
Oud 13-01-2014, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Welke ingrediënten heb je?
Melk, boter, rietsuiker, vanillesuiker, tarwebloem, zelfrijzend bakmeel. Maar ik kan wel even langs de supermarkt, dat is geen probleem.

Wat ik niet heb: een magnetron.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten