Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Oh, cool! Ah ik ben stiekem best jaloers ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ballet <3 ga naar het ballet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, weet ik. Maar ik vind Midzomernachtsdroom een fantastisch verhaal en van ballet hou ik ook wel, dus daar zou ik voor gaan. |
![]() |
|
Ik heb net een teamuitje gehad van m'n werk en het was echt supergezellig. We gingen teambuilden in de sneeuw, wat dus inhield dat we teams moesten maken en kutspelletjes moesten doen als touwtrekken, bowlen, met z'n 4en op 1 paar ski's lopen en een soort estafette waarbij we omhoog moesten rennen en op een band naar beneden moesten roetsjen. Mijn team, team trut, werd laatste.
![]() Daarna gingen we lekker oudhollands steengrillen. :'D
|
Verwijderd
|
Ik was ziekig in Wenen, dat was niet zo handig. Ik had gelukkig wel redelijk energie maar taart eten is me maar een keer gelukt. Verder herinner ik me vooral het Gustav Klimt museum, de operazangers waarbij ik de zaal uit moest ivm onstopbaar hoesten
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Daar zit echt een verhaallijn in, dus na elke aflevering dacht ik 'omg, hoe loopt dit af, ieeeeh!' en 'Malcolm, Nee! ![]()
|
lolz, m'n vader wou vandaag speciaal langskomen om nog effe wat te klussen (hoefde van mij niet, maar goed, lief bedoeld) en hij komt dus net binnen met een plank, remwieltjes en schroeven (die ken je per stuk kopen, handig joh!) en natuurlijk heeft hij schroeven gekocht waar je een heel raar bitje voor nodig hebt. Dus nu is hij weer weg om dat bitje te kopen.
Die man is ook echt zo chaotisch als de tering. En dan maar roepen dat hij altijd zo veel doet en constant bezig is...Mss helpt 't als je eens een planning zou maken of een verpakking zou lezen. :')
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wel een magnetronversie maar vet snel en goed. Ik heb zo lekker lesgegeven net ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|